Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:07:He Rilana, wil je je schoonpa ff zeggen dat ie zijn velgjes bij mij mag ophalen...
wat aardig dat jij hem schoongemaakt hebt
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 11:15:wat aardig dat jij hem schoongemaakt hebt
Zo ben ik dan ook wel, deed toch net een schone onderbroek aan..
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:17:Zo ben ik dan ook wel, deed toch net een schone onderbroek aan..
toch wel een gebreide
als je amish wil worden hoort dat erbij, Henk
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 11:21:toch wel een gebreide
als je amish wil worden hoort dat erbij, Henk
ofcourse laatste van dit seizoen...
jij bent ook een langspeelplaat he laatste aanpassing 1 oktober 2008 11:21
lekker plaatje toch?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:24:ofcourse laatste van dit seizoen...
en dan ga je hem upgraden dus?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:24:lekker plaatje toch?
jetje is gewoon gek van platen.
binnenkort krijft ze de casseteband te zien
Uitspraak vanHey Jetje, ze moeten ook altijd jou hebbenAudiowaste
op woensdag 1 oktober 2008 om 11:29:
klopt .. dat ondanks 10x gehoord te hebben dat ik op negeren sta
sneu he van die mensen
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 11:25:en dan ga je hem upgraden dus?
nee...trek er soep van met kerstmis!
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 11:25:binnenkort krijft ze de casseteband te zien
Mocht ook wel een keer! Deze mariaverschijning op PF heeft van mij bij de eerste dag al alles mogen zien..
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:30:nee...trek er soep van met kerstmis!
ja man, we gingen met kerst toch weer BBQ'en?
ik zou een bomber regelen met napalm tok?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:30:Deze mariaverschijning op PF heeft van mij bij de eerste dag al alles mogen zien..
en wat kreeg je er voor terug?
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 11:35:ja man, we gingen met kerst toch weer BBQ'en?
ik zou een bomber regelen met napalm tok?
oja...ff kijken of oma van schaap houdt dan..
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 11:35:en wat kreeg je er voor terug?
heel veel liefde en eeuwig leven.
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:38:oja...ff kijken of oma van schaap houdt dan..
effe sla d'r bij?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:38:heel veel liefde en eeuwig leven.
wat een geweldig leven
en hoe lang wil je lid worden van de Amish dan?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:47:Jetje doe toch eens normaal.gezeik is niet goed, complimentjes is niet goed.
beter zeik je zodat er terug gezeken kan worden zonder te klikken .. helaas mist 99% van jullie groepje de fanta om te ouwehoeren met mij ... dus opgeflikkerd
Uitspraak vanWil wel iets anders van je likkenAudiowaste
op woensdag 1 oktober 2008 om 11:49:
je mag mijn stront van je bek likken zo verschrikkelijk wc brillerig ziet je hoofd eruit
helaas mist 99% van jullie groepje de fanta om te ouwehoeren met mij ... dus opgeflikkerd
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 11:56:henk
je hoort bij ons groepje lees ik net
dit moet ik even verwerken heb nog nooit vrienden gehad...
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:56:Heb je weer niks te doen Jet?
nooit toch .. uitkering de gekste ... wat is jouw excuus kellster
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 11:56:henk
je hoort bij ons groepje lees ik net
hij likt zich aardig in voor iemand die nog niet zo lang geleden door het zelfde groepje werd uitgekotst
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 11:59:dit moet ik even verwerken heb nog nooit vrienden gehad...
en al onze avonturen dan? was dat dan niks?
hij likt zich aardig in
Henk..
da dames vonden het toch nooit erg dat je likte?
heb mijn nichtje daar niet over horen klagen
of mijn grote succes
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 12:00:mn plaatje doet t niet.
geef maar aan mij
ik ben een langspeelplaat hoor ik net..
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 12:03:geef maar aan mij
ik ben een langspeelplaat hoor ik net..
:geevplaatje:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 12:09::geevplaatje:
draait plaatje
dj roger_X in tha hizza
hij likt zich aardig in voor iemand die nog niet zo lang geleden door het zelfde groepje werd uitgekotst
Ja heb het echt met je geprobeerd Jetje...8x een blauwtje is zelfs Henk te veel. En nogmaals heb het echt met je geprobeerd.Echt
Uitspraak van actief op woensdag 1 oktober 2008 om 12:03:en al onze avonturen dan? was dat dan niks?
Ja die ben ik ook nog aan het verwerken!
goed doorpersen en goed uitscheuren is hip
bij jou al 13 jaar!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 oktober 2008 om 12:24:Ja heb het echt met je geprobeerd Jetje...8x een blauwtje is zelfs Henk te veel. En nogmaals heb het echt met je geprobeerd.Echt
haha flapdrol