Partyflock

Forumonderwerp · 1030704
1031x bekeken
Waarschuw beheerder
Als je met hardware wil gaan produceren
Wat heb je dat nodig en waar kan je het beste mee beginnen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrono op vrijdag 17 oktober 2008 om 19:43:
et thunderdome radio topic vind je wel es wat

bestaat dat nog joh?, dacht dat ze daarmee gestopt waren
!
Artiest {SHOWLIST artist 41657, 159665, 75104, 21061}
Waarschuw beheerder
nee hoor dat gaat gewoon nog door :) ben daar af en toe eens op woensdag, afgelopen 2x was lachen in ieder geval :D

Waarschuw beheerder
Ik moet zeggen met de junglist kan je ook wel wat leuks maken of met de sylenth :)
Waarschuw beheerder
heb jaren terug ook wel eens die junglist gebruikt, maar als ik dat nu vergelijk :O 8)
de sylenth1 geeft zeker dikke sound, heb er presets voor gemaakt die zijn te vinden op de lennardigital site.

Waarschuw beheerder
Oke thanx ! (Y) ik ga een beetje zoeken !! naar goeie ingredienten haha !
Waarschuw beheerder
Ik heb nog een oud keyboard van uit de jare 80 terug gevonden, Miyuki MDL-MK100. Helaas vind ik geen info op het web :( Het heeft nog van die oude in en uitgangen, (zo'n plug als een koptelefoon). Das nog ene da we kregen van toen we heel klein waren, hen die nog steeds en werkt prima :)
laatste aanpassing
Werkzaam bij SMvJ
Artiest {SHOWLIST artist 25140, 46185}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 14:58:
Hardware is overrated.

Nee, dat licht aan je persoonlijke voorkeur. Ikzelf produceer liever met wat knopjes in de hand dan met een muis. Dan ga ik meer op gevoel. Met een midi controller en wat software kom je aan de andere kant wel een heel eind.

Artiest {SHOWLIST artist 51833, 65138}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hampie B) op donderdag 20 november 2008 om 14:06:
Nee, dat licht aan je persoonlijke voorkeur. Ikzelf produceer liever met wat knopjes in de hand dan met een muis. Dan ga ik meer op gevoel. Met een midi controller en wat software kom je aan de andere kant wel een heel eind.

Uitspraak van verwijderd op zondag 5 oktober 2008 om 14:31:
Ik bedoel.. het merendeel hier denkt dat als je hardware koopt je gelijk vette muziek gaat maken, wat natuurlijk bs is :)

Waarschuw beheerder
Mijn fout, daarin heb je gelijk :).