Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 10:13:Er staat: Bang om mijn maker te ontmoeten.
Okay waarom bang om je maker te ontmoeten?
Iets op de kerfstok staan?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 10:31:voor anderen niet en een dadel bevat de juiste hoeveelheid suiker die een mens nodig heeft voor een dag
Nou nou nou weer wat geleerd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 02:42:heb u naaste lief
Gaat heen en vermenigvuldigd u om maar een citaat uit de Joods-Christelijke traditie waar Geert Wilders zo'fan van is te gebruiken.
Eet ze!!!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 02:42:heb u naaste lief
ja ja behalve als het niet moslims zijn zeker.
waar was die naastenliefde toen ze liepen te nuilen dat niet moslims wel overdag aan het eten waren?
gezemel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 11:57:ja ja behalve als het niet moslims zijn zeker.
waar was die naastenliefde toen ze liepen te nuilen dat niet moslims wel overdag aan het eten waren?
gezemel
jankerd
suikerfeest
, wat een crime elke keer man die lessen aanpassen omdat zij niet mee kunnen doen..
waarom niet?
Volgens de Koran moet je gewoon doorzetten hoor tijdens de ramadam, geen uitzondering , juist een beetje extra harder werken zelfs.
Schijnheiligen (n)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 12:22:geitenwollensok
ja.....in my face.....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 12:18:waarom niet?
nou ja is wel wat voor te zeggen ik ben natuurlijk een afmat-gymjuf
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 12:18:Volgens de Koran moet je gewoon doorzetten hoor tijdens de ramadam, geen uitzondering , juist een beetje extra harder werken zelfs
ja het probleem zit hem in dat ik moeilijk opvoedbare kids les geef van 12 tot en met 18 jaar, dus als ze het niet aantsaat, doen ze het dus ook vast niet. maar vanaf is ramadan geen excuus meer
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 12:37:zo hoort het.. beetje opvoeden die kids
en als ze dan niet luisteren sluit ik ze op tussen de dikke matten.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 september 2008 om 12:38:die doen echt niet aan Ramadam laat staan dat ze ergens in geloven, want dan zullen ze namelijk wel die handjes laten wapperen zoals de Koran voorschrijft
ja goed ik moet een beetje voorzichtig zijn met dat soort uitspraken, kan het wel gaan roepen van hey je doet er tpoch niet aan mee want straks op het plein loop je met een zak chips, maar goed, dan heb ik straks de hele fam. op mn dak.