Uitspraak van Flow_ChicaIk ga de 28ste juni al weg, is het dan al wel leuk??op maandag 22 juni 2009 om 18:20:
Relatie: ja
Nee dus.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 02:52:Nog 5 dagen!
dat is kut zeg.
ik nog maar 3
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 29 september 2008 om 16:17:wie gaat in de zomer van 2009 na chersonissos ?
Nope
Blankebergen en Renesse in Griekenland haha
Voor de mensen die wel gaan. Veel plezier!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 juli 2009 om 18:47:Wie vertrekt er morgen ook om 16:35 vanaf schiphol?
ja ikke!!! owja das waar ook je zit bij mij in de auto
Uitspraak van >>>JoyZ<<< op donderdag 2 juli 2009 om 23:10:Op 10 juli vliege wij de lucht in.....Op naar chersonisos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me 2
Heb er superveel zin in!!
Als ik de agenda's van verschillende locaties bekijk, dan valt het me op dat er alleen Nederlandse Dj's zijn die komen draaien. Zijn er ook nog buitenlandse artiesten die komen draaien en dan heb ik het niet over de Griekse residents
.
Wat is er buiten Beachflirt en Lovestar te doen 's avonds bij Star Beach en op de zaterdag en zondag in de Matrixx? Dit kan ik namelijk nergens weervinden.
Wat is er buiten Beachflirt en Lovestar te doen 's avonds bij Star Beach en op de zaterdag en zondag in de Matrixx? Dit kan ik namelijk nergens weervinden.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 juli 2009 om 08:37:Je hebt er toch zoveel naast starbeach, komt echt wel goed daar
Ja oke, maar daar was ik benieuwd naar! In het verleden heeft daar erick morillo en steve angello ook al eens gedraaid, vandaar
Vliegtijden ook bekend:
24 juli om 18:50 heen
02 augustus om 23:59 terug
Ik vind ze licht tegenvallen, het is dat uitgerust aankomt..
laatste aanpassing
Filmpje van Lovestar gisteren.
22 juni die kant op, 12 daagjes LOS!

![N[ii]entje](/images/user/196121_43813.png)

![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)