| Betreft: | evenement: Project: Hardcore.nl, zaterdag 27 september 2008 om 22:00 |
Uitspraak van PartyStartertDan had je je ogen in je zak zittenop dinsdag 30 september 2008 om 20:24:
Dan stond jij zeker achter een paal? Dat ik jou niet zag dansen
Te warm, Te druk, Te duur, Te slechte sets
Waarom ga jij uberhaupt nog naar feesten? Je vind alles kut
Jammer dat ik je niet heb gezien Blab
Ik had in het andere topic al gezegd dat ik het wel een vet feest kon, geluid had achterin wel iets beter gekund.
Warmte blijft een probleem daar. Maar met hardbass was het warmer en drukker.
Het was niet uitverkocht. Maar ik vond het wel druk zat zo. Ik denk dat de organsiatie er goed aan doet om niet veel meer mensen binnen te laten dan dat er afgelopen zaterdag waren.
Waarom ga jij uberhaupt nog naar feesten? Je vind alles kut
Hoe kom je daarbij
Dit was mijn minst leuke feest van dit jaar, rest heb ik (Leon10!) het super naar mijn zin gehad hoor
En ach...als je 30 bent, dan trek je het allemaal niet meer zo
Warmte blijft een probleem daar.
Echt he! Loop je boven, vallen er druppels van die buizen af...
Maar met hardbass was het warmer en drukker.
Kwam ook nog eens bij dat ze die tribunes hadden neer getiefd
Het was niet uitverkocht.
Ook alleen maar omdat, Club Raw en Mindcontroller waren
Ik denk dat de organsiatie er goed aan doet om niet veel meer mensen binnen te laten dan dat er afgelopen zaterdag waren.
Zal organisatie aan hun reet roesten
Echt he! Loop je boven, vallen er druppels van die buizen af... gadverdamme
Dat is Schoon water hoor
Maar goed..die 2 keer in het jaar dat ze daar een feest geven, zullen ze er waarschijnlijk niks aan doen.
Het was nu iig beter uit te houden dan bij hardbass. toen voelde ik me echt beroerd erdoor.
Kwam ook nog eens bij dat ze die tribunes hadden neer getiefd Dag ruimte Hello lekker dicht op elkaar staan.
klopt
Zal organisatie aan hun reet roesten Hoe meer zielen, hoe meer geld...ehhhhh meer vreugd
Op de lange termijn zal het averechts uitpakken natuurlijk als dat echt de instelling zou zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van [D]edemsvaart84 op dinsdag 30 september 2008 om 17:34:En daar gaat het toch om?
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 30 september 2008 om 18:32:als je zelf beetje opgelet had dan weet je dat wel.
iedereen waar we bij stonden die hoorde ook meerdere nummers vaker voorbij komen
zoals "still. no.1" enz enz.
Ik geloof het best maar heb het zelf geen één keer gehoord!
Even om de sfeer erin te houden
Mooie kwaliteit!
Uitspraak van PaperPlanes op dinsdag 30 september 2008 om 20:01:partyraiser was koning
Absoluut!
Was er niet Zat op de tribune en niemand, maar echt niemand danste
Ik ging helemaal naar de klote man! Vooral de laatste 2 uur met Paul Elstak vs Promo en Partyraiser, ging echt als een trein! (O_O)
laatste aanpassing
wie o wie heeft de tracklist of de liveset van Partyraiser?
wie o wie heeft de tracklist of de liveset van Partyraiser?
Tracklist weet denk ik alleen wesley zelf. Omdat er heel veel nieuwe platen in voor kwamen.
Wel kan ik zeggen dat ik gehoord heb.
Dj Pscho - Motherfucking Pussy
Dj Pscho - Motherfucking Pussy(partyraiser remix) <---
Great Success
No Prada (versneld)
Alles naar de klote - Neophyte & Evil Activities
Ja en dan zijn er nog een paar die zijn al wel op plaat uit maar kom even niet zo snel op de namen.
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op woensdag 1 oktober 2008 om 15:30:(versneld)
No shit, die gast had de pitch op standje idioot..
Fuck The Free World kwam ook nog voorbij, maar dat klonk echt voor geen meter
Uitspraak van zeeprest op woensdag 1 oktober 2008 om 11:52:
Echt he! Loop je boven, vallen er druppels van die buizen af... gadverdamme
Dat is Schoon water hoor (alleen puur water verdampt en laat viezigheid achter) maar het is inderdaad een vies idee. Maar het is eigenlijk schoner dan het water in de flesjes bij de bar
Ooowjaaah
Feest was érg gezellig
Setjes echt té matig, en het bier was gewoon smerig
Nja, die hitte weet je van Silverdome
Heb het iig na me zin gehad
Terug weg was ook echt een drama
Uitspraak van PartyStartertNo shit, die gast had de pitch op standje idioot..op woensdag 1 oktober 2008 om 16:49:
OKe dan heb ik dat verkeerd gehoord bij dit nummer
Maar denk dat je nu toch niet veel aan de tracklist hebt omdat er veel platen toch niet uit zijn.
Ik ga vaak genoeg maar vond er (op de hitte na) niks mis mee!
Ja het is natuurlijk ook een persoonlijke belevenis.
Uitspraak van inactief op woensdag 1 oktober 2008 om 19:25:OKe dan heb ik dat verkeerd gehoord bij dit nummer
Kan wel no prada zijn geweest, maar ik vond die set echt helemaal niks..
Uitspraak van inactief op dinsdag 30 september 2008 om 14:23:WEet je welke productie vet is waar kelly aan meegeholpen heeft. Masters of Ceremony - Dirt.
Komt binnenkort op vinyl uit.
Vind ik een minder nr
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op maandag 29 september 2008 om 23:44:Niet na intoxicated geweest?
Ik kon niet neeeeeeeeeeeee!!
Houseqlassics is next....ff lekker ouwerwets!!
Uitspraak vanBen dr nog steeds niet uit of ik het binnen of buiten meer naar me zin hadPerfect by Nature
op maandag 29 september 2008 om 22:27:
Haha mee eens!!!! Leek wel een circustent in de auto op de terug weg en dan de tussenstops op de tankstations niet te vergeten!!
laatste aanpassing
Uitspraak vanBier was iig niet te zuipen!!Perfect by Nature
op maandag 29 september 2008 om 22:27:
al was ik wel goed beschonken
geluid kon veeeeeel harder, vorig jaar was het geluid tenminste redelijk.
al met al een leuk feestje
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 20:30:Ik kon niet neeeeeeeeeeeee!!
Houseqlassics is next....ff lekker ouwerwets!!
Daar heb je echt iets gemist
Houseqlassics lijkt me ook nog wel vet
Vooral heel warm....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 20:30:Haha mee eens!!!! Leek wel een circustent in de auto op de terug weg en dan de tussenstops op de tankstations niet te vergeten!!
Van zondag op maandag om half 4 s'nachts pas thuis
Was me een feestje weer wel...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 20:31:IK WIL TERUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG!!!
Idd Al wast maar naar de parkeerplek
Lekker accu's opblazen
Uitspraak vanOmdat ik vanaf een uur of 6 savonds wel al aan het echte bier zat, en we pas om half 1 vertrokkenPerfect by Nature
op dinsdag 30 september 2008 om 19:32:
Was al lam voordat ik daar aankwam
Flugel word niet gemixt en eristoff ice geloof ik ook niet
Dat is toch ook limonade?
Uitspraak vanIdd zeg!! Waren geloof ik rond een uur of 12 1 weer terug op het eiland... Wat een dag wat een dag was dat zegPerfect by Nature
op donderdag 2 oktober 2008 om 17:50:
Uitspraak vanIdd Al wast maar naar de parkeerplekPerfect by Nature
op donderdag 2 oktober 2008 om 17:50:
Whaa of nie dan!!!
Vette heimwee!
veels te late reactie maargoed... dat krijg je als je met Normaal horeca werk je feesies wilt finaciere 
pfff.. ik snap niet dat mensen der een een gaare sfeer vonden hange.. heb een groot deel op de tribune hakkend/stampend/hupsend doorgebracht met allemaal vrienden als vooraan gestaan en niks op gemerkt van een gaare sfeer.. t zal wel gewoon aan die personen hebbe gelege.. was btw 1e x project en uhmm.. 3 of 4e keer silverdome.. t was in iedergeval weer lekker warm.. en op de tribune voor t poduium rechts ginge egt wel een hoop mense los..

op naar de volgende partie
pfff.. ik snap niet dat mensen der een een gaare sfeer vonden hange.. heb een groot deel op de tribune hakkend/stampend/hupsend doorgebracht met allemaal vrienden als vooraan gestaan en niks op gemerkt van een gaare sfeer.. t zal wel gewoon aan die personen hebbe gelege.. was btw 1e x project en uhmm.. 3 of 4e keer silverdome.. t was in iedergeval weer lekker warm.. en op de tribune voor t poduium rechts ginge egt wel een hoop mense los..
op naar de volgende partie
Ja was een goed feest, heb leuke sets gehoort 
Uitspraak van PaperPlanes op vrijdag 31 oktober 2008 om 09:13:waar is die verdomde aftermovie

![[SF] Keta Jan:[](/images/user/645719_2625315.jpg)

![Ouwe[G]abber](/images/user/646583_3288430.jpg)