Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 16:36:Zal ik ff een nieuwe poll maken voor wie over je heen wil schijten
asjeblieft, wil je dat doen?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 17:59:Maar gasten die de hele tijd lopen te zeiken over mij zoals ik ben (Djidon) krijgen van mij de wind van voren.
ow jij dacht dat ik al mn mening over je had uitgesproken?
tot nu toe was het alleen nog maar discussie, dacht ik.
maar als dit 'de wind van voren' is vind ik je nog geeneens de moeite waard om te rellen.
Uitspraak van *Janientje* op zondag 28 september 2008 om 14:30:Ja toch man je weet zelf lekker blowen jongaahh
alteid jwt alteid
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 17:59:Maar gasten die de hele tijd lopen te zeiken over mij zoals ik ben (Djidon) krijgen van mij de wind van voren.
gasten die zeiken, ik zie het iets anders
zolang jij niet alles doet om aandacht te trekken en aandacht te vragen, zul je heel wat minder "last" hebben van die "gasten"
enne de wind van voren
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 september 2008 om 19:51:enne de wind van voren dan heb jij denk ik nog niet genoeg meegemaakt
Ze moeten gewoon ff dimmen met die kletspraat.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 september 2008 om 18:29:maar als dit 'de wind van voren' is vind ik je nog geeneens de moeite waard om te rellen.
Effe dimmen jongetje, ik ben niet je sletje.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 16:36:Zal ik ff een nieuwe poll maken voor wie over je heen wil schijten
nou ik wil niet over Djidon heen schijten
weet wel iets anders
biertje drinken en bbq he Djidon
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 20:49:Grote bek gewoon houden tegen mij he.
Woooooooow
Ze moeten gewoon opzouten met geloel.
Ja, je mag kritiek geven, zolang het maar positief is.. Maar zodra het negatief wordt is het dat je onrespectvol bent en ga zo maar door
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 september 2008 om 21:01:Uitspraak vanSAYURI op zondag 28 september 2008 om 20:49:
Grote bek gewoon houden tegen mij he.
want?
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:08:Zeg het een keer recht in mijn gezicht, ik vloer je gelijk
als man of vrouw???
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:15:doe al een aantal jaartjes aan Muay Thai, vanwege irritantje mannetjes die ik af en toe tegenkomt.
Ah wat lief dat je me een prive berichtje stuur
maar ff vor de duidelijkheid KOKEN DOE IK ALTIJD IN DE KEUKEN!!!!
en niet meer rond deze tijd dus uh wat wil je nou bewijzen door meteen te zorgen dat ik niets terug kan sturen
jij ben zo triest he hahaha
probeer mij maar es te vloeren
misschien wil *het* je op een andere manier vloeren haha
daar kan ik *het* wel in begrijpen
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 september 2008 om 21:24:jij ben zo triest he hahaha
Zekers, ik wordt triest van jou.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:28:Dussss??????
Dit klinkt als een bevestiging
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:28:Uitspraak vanlastig ding
op zondag 28 september 2008 om 21:24:
jij ben zo triest he hahaha
Dussss??????
gewoon een watje die denkt dat ik onder de indruk raak van een prive bericht dat ik moet gaan koken whaha echt om te lache jij...
(thanks btw)
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:29:Slijmbal
loeder
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 september 2008 om 21:31:gewoon een watje die denkt dat ik onder de indruk raak van een prive bericht dat ik moet gaan koken whaha echt om te lache jij...
Ik ga ff pleite maar ben over een half uurtje terug kan je mijn plaatsje bezet houden.
laatste aanpassing
YEA! een half uur geen idiote aandachttrekkerij van een ehh.... *het*
mag *het*ook van mij wel 2 dagen van maken..
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:38:Ja, best wel ik ga ff pleite maar ben over een half uurtje terug kan je mijn plaatsje bezet houden
denk je nou echt dat je onmisbaar ben dan
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 september 2008 om 21:57:denk je nou echt dat je onmisbaar ben dan
Doe niet zo gek meid.
Hoe meer ik bekend raak hoe meer mensen mijn profiel en album bekijken.
Daar gaat het mij om.
Transgenderschap erdoor heen rammen, tegen jou zin in.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 22:30:Hoe meer ik bekend raak hoe meer mensen mijn profiel en album bekijken.
Daar gaat het mij om.
vind je het gek als je jezelf zo te koop zet
ben blij dat je het zelf toegeeft!
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 september 2008 om 22:39:vind je het gek als je jezelf zo te koop zet
ben blij dat je het zelf toegeeft!
Maakt niet uit, ik ben alleen serieus bij mensen die mij respecteren.
Ik wordt gewoon moe van die mensen.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 22:58:Maakt niet uit, ik ben alleen serieus bij mensen die mij respecteren.
Ik wordt gewoon moe van die mensen.laatste aanpassing 28 september 2008 23:01
waarom zet jejezelf dan tekoop?
om respect te winnen?
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 september 2008 om 23:06:waarom zet jejezelf dan tekoop?
om respect te winnen?
Ja, alleen op Partyflock is gewoon grof volk dat alleen maar mensen wil kleineren.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 23:11:Ja, alleen op Partyflock is gewoon grof volk dat alleen maar mensen wil kleineren
waar doe je dan de moeite voor?
en kleineren daar ben jij zelf de grootste ster in...
het gaat er niet om wie of wat je ben ,het gaat er om hoe je je zelf neerzet...
en jij zet je eigen neer als een grote ....
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 20:47:Ze moeten gewoon opzouten met gelul.
er is er maar 1 die lult, en dat ben jij
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 21:08:Zeg het een keer recht in mijn gezicht, ik vloer je gelijk.
praatjes, praatjes
maar ik geef toe, ik denk dat er heel wat mensen al bibberen
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 28 september 2008 om 23:11:Ja, alleen op Partyflock is gewoon grof volk dat alleen maar mensen wil kleineren.
jij kleineert jezelf
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 11:06:zo gezellig
*pakt een bak thee en koekje*
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 11:35:*pakt een bak thee en koekje*
lekker doe ik mee, maar waar blijft iedereen vandaag
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 11:43:lekker doe ik mee, maar waar blijft iedereen vandaag
ik doe ook mee vind ik uiteraard ook heerlijk maar wel een peukje er bij nog
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 11:51:ik doe ook mee vind ik uiteraard ook heerlijk maar wel een peukje er bij nog
ja dat peukje mag niet ontbreken, krijg ik van die afkickverschijselen
maar nog steeds stil verder, valt tegen

![Dan [CORE CRIMINAL]](/images/user/566137_3483229.jpg)