Partyflock
 
Forumonderwerp · 1029853
­ Nederland
 
[img width=666 height=461]http://album.partyflock.nl/51363026.jpg?nocache;64763075[/img]{non-image link}

Android Massacre - 6:43


edit: *updated (sfx)
laatste aanpassing
Ik denk dat alle juiste commentaren op deze track wel zo'n beetje gegeven zijn! Het arrangement is zeker in orde, en met de juiste afmix is dit een hele vette track, alleen is dat dus waar het aan schort. Ik weet niet of je heel veel aan afmastering op je masterkanaal hebt gezet? Misschien is het een goede aanrader om per audiospoor alle equalizing en fx toe te passen, Of het aan je geluidskaart of je speakers ligt weet ik niet, maar deze wou ik ff quoten:

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 25 september 2008 om 18:45:
als je in het vervolg alles(je geluiden) nou eens eerst van tevoren goed maakt/afsteld, kun je dan je tracks bouwen en is het nawerk ook niet zo storend/veel werk ;)


velen beginnen hoppa ff weer een nieuwe track fixen, en hebben veel nawerk.
Ik stel mijn samples altijd zo goed mogelijk af op elkaar, en begin dan pas...:)

je kunt beter een idee in je hoofd hebben en dat uitwerken, dan beginnen en we zien wel wat we gaan maken.

dat is idd de beste manier :)
vette track, heerlijke beat.
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 09:21:
Ik heb dus niets om mee te vergelijken, maar het zal waarschijnlijk wel beter kunnen; niettemin moet ik het gewoon leren te regelen in Reason.

moet zeggen dat er tegenwoordig bar weinig goed wordt gemasterd, vaak vooral een kwestie van limiter erop en zwaar dichtpompen zodat het een beetje goed klinkt.

als je een voorbeeld van een goed gemasterde cd moet je trentemollers werk maar eens goed beluisteren