Partyflock

Forumonderwerp · 1029336

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

heb er eens eerder last van gehad dat mn beeldscherm geen signaal meer had maar na herstart deed ie het weer, maar nu is het erger en blijft het
als ik mn pc opstart valt na het inlogscherm mn beeld weg met de melding
geen signaal

iemand enig idee wat dat kan zijn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 19:01:
snap niet wat het kan zijn ;/

Eh nee..waarom denk je dat ik zo oppervlakkig reageerde :X.

Artiest System
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 19:12:
Service Pack: 0_0

Huh? Geen servicepacks?!?!?

In ieder geval, wat je nog kan proberen is om IN de veilige modus een nieuwe grafische driver te installeren.

Uitspraak van TLN op vrijdag 19 september 2008 om 19:27:
waarom denk je dat ik zo oppervlakkig reageerde

let er momenteel niet echt op hoe iemand iets bedoelt :d

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 september 2008 om 19:28:
Huh? Geen servicepacks?!?!?

gedownload ultimate :)
toen ik dit erop zetten las ik ook nog wel s negatieve dingen over sp's ofzo dus daarom niet erbij gedaan

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 september 2008 om 19:28:
In ieder geval, wat je nog kan proberen is om IN de veilige modus een nieuwe grafische driver te installeren.

hoe doe ik dat 8)
nieuw beeldscherm is denk ik de oplossing ;)

net al beeldscherm verwisseld en hetzelfde probleem :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 19:59:
net al beeldscherm verwisseld en hetzelfde probleem

je probleem is hoogstwaarschijnlijk dat je videokaart drivers een beetje de weg kwijt zijn.
start je PC op in veilige modus (onder het opstarten F8 indrukken) dan moet je in je software lijst bij configuratiescherm je videokaart drivers eruit gooien.
daarna start je de PC op in gewone modus (zou weer moeten werken dan), en dan ff de nieuwe drivers updaten vanaf de website van je kaart.

weet niet of dit antwoord al gegeven was, maar zo zou het weer moeten werken (Y)
laatste aanpassing

is al gegeven :yes: maar als ik dan opnieuw opstart blijft hij na inloggen elke keer opnieuw opstarten
krijg ook een blauw scherm, staat iets in over system damage. en onderaan iets van collecting dump ofzo
na 6 keer herstarten was ik het zat en staat nu in veilige modus dat doet hij wel normaal

Misschien is in jouw geval formatteren en opnieuw installeren een beter idee :lol:

zat ik net ook al aan te denken
ben daarom nu ook bezig films te branden en alles wat bewaard moet blijven naar d te zetten :)

krijg net te horen dat waarschijnlijk mn videokaart gewoon mol is :|

iig bedankt voor de reacties allen :bier:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 september 2008 om 20:33:
krijg net te horen dat waarschijnlijk mn videokaart gewoon mol is

Dat kan ook. Zou je kunnen proberen om die eens in een ander systeem te zetten, kijken wat er gebeurt.
laatste aanpassing

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 19 september 2008 om 20:51:
Dat kan ook. Zou je kunnen proberen om die eens in een ander systeem te zetten, kijken wat er gebeurt.

ben sinds ik uit mn werk ben al ermee bezig en ben het eigenlijk zat :lol:
waardeer de hulp die ik gekregen heb maar om meer ergenis te besparen en kosten nu het nog kan, ga ik gebruik maken van mn garantie en mogen hun het oplossen voor me :p