welke drug vinden jullie het lekkerste???
je gebruikt zelf ook dus ouwehoer niet of je t nou op je 19e doet of op je 14e, je verkloot sowieso je toekomst
Dus als je 19 bent en je neemt af en toe een pilletje verkloot je je toekomst?
Ik denk dat het zeker wel verschil maakt of je op je 14e of 19e pillen slikt. Als iemand op zn 14e al met pillen begint wil je niet weten hoe diegene ervoor staat als tie 19 is.
Ik raak die shit echt nooit meer aan.
kijk, zo moet je niet denken maar pikkie je ben 14, toen ik 14 was en ik zei tegen me ouders: pa ma ik ben lekker uit me dak maar ik heb wel een 8 voor me aardrijkskunde, kreeg ik gewoon een paar tikken.
omdat je nu wel zegt dat je heb gezien wat het met vrienden doet dat kan best wel zo zijn, maar dat heeft bijna iedereen. En toch gebruiken veel mensen drugs.
beter wacht je gewoon een jaartje of 2 3 ofzoiets, dan kun je beter de gevolgen zien.
Speed
= Troep
Aardrijkskunde doen met lsd is relaxed
dat zeg ik zo vaak, maar na 2 of 3 biertjes bel je toch wel weer.
2cb
je gebruikt zelf ook dus ouwehoer niet of je t nou op je 19e doet of op je 14e, je verkloot sowieso je toekomst
Tuurlijk maakt dat verschil.
Hoe vroeger je erbij bent, hoe langer je er (meestal) aan zit, toch?
Natuurlijk zijn er lui bij die er verslaafd aan raken voor hun leven, maar mensen die recreatief gebruiken (zoals ik) hebben er tijdens het normale leven geen enkele behoefte aan, en ik zorg er zelf wel voor dat dat zo blijft.
Tuurlijk maakt dat verschil.
Hoe vroeger je erbij bent, hoe langer je er (meestal) aan zit, toch?
Natuurlijk zijn er lui bij die er verslaafd aan raken voor hun leven, maar mensen die recreatief gebruiken (zoals ik) hebben er tijdens het normale leven geen enkele behoefte aan, en ik zorg er zelf wel voor dat dat zo blijft.
Wel jammer dat jongens van 14 eigenlijk zover komen om dat spul te gebruiken, ben zelf voor het eerst gaan proberen toen ik 21 was. Maar nu ben ik al sinds feb clean. En het bevalt mij opzich prima.
Deed het ook alleen puur voor recreatief gebruik. Maar goed het neemt niet weg dat het niet super goed voor je is.
Ik heb ook heus wel op feesten dat ik er best wel naar snak. maar in het dagelijkse leven zou ik het niet willen gebruiken. Daarnaast heb ik gelukkig een vriendin die me er vanaf houdt en dat is alleen maar beter!!!
Maar de lekkerste drug is toch wel xtc en daarnaast een lekker haze joint.
drugs is niet lekker
het effect ervan wel
tot je 21e zijn je hersenen nog aan het ontwikkelen dus als jij op de 14e al begint met harddrugs dan kan je met zekerheid stellen dat dat je hersenontwikkeling tegengaat.