Partyflock

Forumonderwerp · 1027961
Waarschuw beheerder
Rokers pesten antirookorganisatie
Uitgegeven: 9 september 2008 10:10

DEN HAAG - Rokers proberen de antirookorganisatie STIVORO op kosten te jagen door lege sigarettenpakjes naar een antwoordnummer van de organisatie te sturen.

STIVORO moet dan opdraaien voor de portokosten. STIVORO schat dat er inmiddels enkele duizenden pakjes zijn binnengekomen.

Het rookverbod is per 1 juli ingegaan. Via internet worden oproepen gedaan om de pakjes naar de antirookorganisatie op te sturen.

Honderden euro's

Soms komen er grote enveloppen binnen vol pakjes, soms zit er één pakje in een envelop. Het heeft de organisatie tot nu toe enkele honderden euro's gekost.

Woordvoerster Van Gennip noemt de actie "een beetje flauw".

Bron:http://www.nu.nl

:lol:

EDIT:

Stivoro
T.a.v. L. van Gennip
Antwoordnummer 1915
2508 WB Den Haag 3

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 19:55:
Dat zeggen alle rokers...typisch is dat toch

dus jij vind dat anderen dat voor jou moeten bepalen??
Waarschuw beheerder
whahahaha

OPSTUREN DIE AFVAL!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 19:32:
Tja, logisch (en zielig tegelijk) dat de rokers dit een GE-WEL-DIGE actie vinden. Terwijl het op zich een actie is met het niveau van een asbak, niets meer en niets minder.

Mijn neefje van 4 jaar verzint leukere en originelere grappen dan dit geneuzel. De Jostiband kan ook enveloppen dichtlikken en opsturen...en we weten op wat voor niveau die lieverds opereren, toch?

Tot slot vind ik het ongelooflijk dat Stivoro zo benaderd wordt door een stelletje dwazen die hun eigen longen verkankeren, terwijl Stivoro alleen maar voor de gezondheid van alle mensen gaat. Echt "stakkergedrag" dit.

Rokers, jullie maken je alweer op een geweldige manier belachelijk...BRAVO

Heb genoeg reacties gelezen van niet-rokers die dit initiatief ook steunen. Er word geld gebruikt van de KWF Hartstichting en het Astmafonds en bovendien word er geld van de overheid gebruikt voor de anti-rook campagnes.. Ik neem aan dat dat geld toch wel veel beter besteed kan worden dan aan anti-rook campagnes!!

De rokers maken op deze manier duidelijk dat ze niet op anti-rook campagnes zitten te wachten en zorgen meteen dat Stivoro hier ook veel minder geld voor te besteden heeft.

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 19:55:
Uitspraak van Jeronimus Gladiolus op dinsdag 9 september 2008 om 19:46:
de mens moet zelf kunnen bepalen in welke gezondheid men leeft

Dat zeggen alle rokers...typisch is dat toch

zijn genoeg niet-rokers die dit ook zeggen!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pesten = leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 20:19:
pesten = leuk

actie --> reactie

Waarschuw beheerder
donateur
hihihi mooi verzonnen van die gasten, ik ga mijn pakjes ook bewaren (6)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:58:
dus jij vind dat anderen dat voor jou moeten bepalen??

Nee
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:55:
Inplaats van beetje dom te lullen kan je ook gewoon zo zeggen dat je jaloers bent dat jij het zelf niet
hebt bedacht

Je hebt gelijk; ik ben stinkend jaloers...dat is inderdaad mijn probleem; ik ga morgen meteen een afspraak maken met maatschappelijk werk. Bedankt, je hebt me enorm geholpen hiermee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:53:
verbaasd me niks dat de niet rokers dit niet grappig vinden.. die voelen zich op hun teentjes getrapt door rokers humor

Hihi ja natuurlijk. De rokertjes zijn doordrenkt van de zwarte humor of zou het toch niet eerder de teer zijn?

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 21:01:
Je hebt gelijk; ik ben stinkend jaloers...dat is inderdaad mijn probleem; ik ga morgen meteen een afspraak maken met maatschappelijk werk. Bedankt, je hebt me enorm geholpen hiermee.

Mijn neefje van 4 jaar verzint leukere en originelere grappen dan dit geneuzel

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mike E op dinsdag 9 september 2008 om 21:04:
Hihi ja natuurlijk. De rokertjes zijn doordrenkt van de zwarte humor of zou het toch niet eerder de teer zijn?

maak niet uit mike we hebben lol ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jorn_2012 op dinsdag 9 september 2008 om 21:10:
Uitspraak van cutierudie op dinsdag 9 september 2008 om 21:01:

Uitspraak van cutierudie op dinsdag 9 september 2008 om 19:32:
Mijn neefje van 4 jaar verzint leukere en originelere grappen dan dit geneuzel

je kan ook gewoon zo zeggen dat je jaloers bent dat jij het zelf niet
hebt bedacht.

:rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 19:54:
Vent ik eindig eerder in het ziekenhuis om jouw gejank

Ga janken dan!
Inplaats van beetje dom te lullen kan je ook gewoon zo zeggen dat je jaloers bent dat jij het zelf niet
hebt bedacht.

Verbaasd me toch keer op keer weer dat sommige het klaarspelen steeds een treedje hoger te klimmen op de trap van achterlijkheid.

:rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op dinsdag 9 september 2008 om 21:14:
Verbaasd me toch keer op keer weer dat sommige het klaarspelen steeds een treedje hoger te klommen op de trap van achterlijkheid.

tja roken,schaad je hersens!
en das allemaal in een laboratorium onderzocht!!

tja om er maar us een andere draai aan te geven:D

want om er nou verder serieus, op door te discusseren, heeft vrij weinig nut:p

ik rook
ik niet
waarom
waarom niet
is ongezond
nou en
nou daarom
bepaal ik zelf
nou dus niet
eikel
ben je zelf
oh
ja oh
dag daaaag :D
Waarschuw beheerder
kennen de niet-rokers niet ergens anders zeuren....

Laat de rokers ook lekker een pleziertje hebben

de niet-rokers hebben al genoeg voor elkaar gekregen

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, logisch (en zielig tegelijk) dat de rokers dit een GE-WEL-DIGE actie vinden. Terwijl het op zich een actie is met het niveau van een asbak, niets meer en niets minder.

Mijn neefje van 4 jaar verzint leukere en originelere grappen dan dit geneuzel. De Jostiband kan ook enveloppen dichtlikken en opsturen...en we weten op wat voor niveau die lieverds opereren, toch?

Tot slot vind ik het ongelooflijk dat Stivoro zo benaderd wordt door een stelletje dwazen die hun eigen longen verkankeren, terwijl Stivoro alleen maar voor de gezondheid van alle mensen gaat. Echt "stakkergedrag" dit.

Rokers, jullie maken je alweer op een geweldige manier belachelijk...BRAVO!

:yawn:

bla bla bla

Ik ben geen roker, die 2 sigaretten die ik sporadisch rook tijdens het stappen zijn niet bepaald een verslaving te noemen.
Ook ik irriteer me aan mijn collega's die al na 5 minuten van het kwartier koffiepauze naar buiten vluchten.
Maar als ik ergens een beetje moe van wordt is het die hele anti-rook lobbie.

Wat een stelletje zeikers zeg...

Ik heb mijn tante verloren in februari aan longkanker, ze was 54 en zag er op de laatste dag uit als Smeagol en hoestte veel bloed op.
Maar ik herinner me haar als een vrolijke vrouw die altijd gezellig was en een sigaretje in haar hand had, en een schurfthekel had aan zeikers en anti-rokers.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 21:55:
Ik ben geen roker, die 2 sigaretten die ik sporadisch rook

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 21:55:
bla bla bla

Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Heb altijd al een vermoeden gehad dat "cutierudie" en "tomirror" iets met elkaar te maken hadden..... het zou me nog altijd niet verbazen wanneer dit daadwerkelijk zo is.
Waarschuw beheerder

Rokers, jullie maken je alweer op een geweldige manier belachelijk...BRAVO!

Weet je uberhaupt wel waarom deze actie begonnen is of vind je het gewoon leuk om inhoudsloze reacties te plaatsen?
Waarschuw beheerder
:respect:
Ga meteen wat envloppies pakken :yes:
Terrechte actie!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Jorn_2012 op dinsdag 9 september 2008 om 22:22:
Weet je uberhaupt wel waarom deze actie begonnen is

Lekker belangrijk (niet dus in dit geval); het gaat mij gewoon om de zinloosheid van de actie, Pino. Klaar. Of is het volgens jou briljant om lege sigarettenpakjes op te sturen naar een instelling die juist pleit voor een rookvrije gezonde leefomgeving en daarmee deze instelling op kosten te jagen? Tja...lekker niveau hoor. Top.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van DJ Sequence op dinsdag 9 september 2008 om 22:17:
Heb altijd al een vermoeden gehad dat "cutierudie" en "tomirror" iets met elkaar te maken hadden..... het zou me nog altijd niet verbazen wanneer dit daadwerkelijk zo is.

Klopt; vandaag gaan we samen naar Walibi World (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 september 2008 om 08:40:
Of is het volgens jou briljant om lege sigarettenpakjes op te sturen naar een instelling die juist pleit voor een rookvrije gezonde leefomgeving

nee niet briljant, maar wel goed gevonden, ik blijf het namelijk vinden dat het een eigen keuze van mensen en van kroegbazen moet zijn, want geloof me een hoop kroegbazen waren niet blij met dit rookverbod.
nou geef ik toe dat ook niet rokers lekker uit moeten kunnen gaan, maar laat er dan een alternatieve oplossing zijn waar men beide blij mee kan zijn (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 08:47:
nee niet briljant, maar wel goed gevonden

Nou, briljant :gaap: Wat een niveau...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 08:47:
ik blijf het namelijk vinden dat het een eigen keuze van mensen en van kroegbazen moet zijn, want geloof me een hoop kroegbazen waren niet blij met dit rookverbod.
nou geef ik toe dat ook niet rokers lekker uit moeten kunnen gaan, maar laat er dan een alternatieve oplossing zijn waar men beide blij mee kan zijn

Eens.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 10 september 2008 om 08:51:
Wat een niveau...

Ach man ga op je paard rijden met een ridderpak aan
Wie neemt jou nog serieus..zelfs je kinderen niet !!

Waarschuw beheerder
geweldig :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Rokers, jullie maken je alweer op een geweldige manier belachelijk...BRAVO! :gaap:

Waarschuw beheerder
mooie actie :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet echt mijn ding om stivoro te pesten op deze manier , maar nu ik zie dat mike en cutie het kinderachtig en flauw vinden denk ik dat het toch een grap met klasse is 8)
Morgen meteen tegelijk met mijn ebay pakketjes ook een paar pakkie's naar stivoro doen dan :p
laatste aanpassing

Artiest System
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou vooruit, ik stuur ze wel een vol pakje :roflol:

Waarschuw beheerder
:roflol: wat een aktie :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 9 september 2008 om 21:42:
tja roken,schaad je hersens!
en das allemaal in een laboratorium onderzocht!!

waarom krijgen niet rokers dan eerder alzheimer ?
Waarschuw beheerder
Lekker belangrijk (niet dus in dit geval); het gaat mij gewoon om de zinloosheid van de actie, Pino. Klaar. Of is het volgens jou briljant om lege sigarettenpakjes op te sturen naar een instelling die juist pleit voor een rookvrije gezonde leefomgeving en daarmee deze instelling op kosten te jagen? Tja...lekker niveau hoor. Top.

:gaap: reageer dan gewoon niet...
Waarschuw beheerder
Of is het volgens jou briljant om lege sigarettenpakjes op te sturen naar een instelling die juist pleit voor een rookvrije gezonde leefomgevin

Jah ik vind het geniaal om een instelling die rokers met allerlei campagnes wil laten stoppen duidelijk te maken dat we er niet op zitten te wachten. Op deze manier hebben ze minder geld te besteden en hebben we dus minder last van die pest-de-roker-organisatie!

Waarschuw beheerder
Die sigaretten hebben inderdaad dus al de hersenen van de rokers aangetast om zich te verlagen tot het niveau van een kleuter (hoewel die volgens mij leukere grappen kunnen bedenken).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorn_2012 op woensdag 10 september 2008 om 13:13:
Op deze manier hebben ze minder geld te besteden en hebben we dus minder last van die pest-de-roker-organisatie!

Denk je dat? De subsidie gaat waarschijnlijk gewoon omhoog, en uiteindelijk merk je dat als roker ook weer in je portemonnee doordat er weer een of andere premie omhoog gaat. Je betaald uiteindelijk indirect alsnog die portokosten, maar goed wel lekker zeiken als je dadelijk weer minder te besteden hebt.

Maar goed lekker blijven sturen dus die pakjes. (Y)

Ik heb ook een hekel aan dat gezeik rond dat roken, maar dit is gewoon onzinnig (belasting)geld over de balk smijten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 13:41:
Die sigaretten hebben inderdaad dus al de hersenen van de rokers aangetast om zich te verlagen tot het niveau van een kleuter (hoewel die volgens mij leukere grappen kunnen bedenken).

Gelukkig plaats jij wel een reactie van hoogstaand niveau(y)

Uitspraak van Edutainment op woensdag 10 september 2008 om 14:02:
Denk je dat? De subsidie gaat waarschijnlijk gewoon omhoog, en uiteindelijk merk je dat als roker ook weer in je portemonnee doordat er weer een of andere premie omhoog gaat. Je betaald uiteindelijk indirect alsnog die portokosten, maar goed wel lekker zeiken als je dadelijk weer minder te besteden hebt.

Maar goed lekker blijven sturen dus die pakjes.

Ik heb ook een hekel aan dat gezeik rond dat roken, maar dit is gewoon onzinnig (belasting)geld over de balk smijten.laatste aanpassing 10 september 2008 14:03

Eindelijk is iemand die normaal kan reageren :respect:

Ik denk zeker niet dat ze extra subsidie krijgen, ik verwacht dat er wel degelijk nagedacht gaat worden over of deze organisatie wel extra subsidie moet krijgen en of ze dat dan niet wat nuttiger kunnen besteden dan aan anti-rook campagnes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 13:41:
hoewel die volgens mij leukere grappen kunnen bedenken

Dit is niet als grap bedoeld volgens mij hoor...

Uitspraak van Edutainment op woensdag 10 september 2008 om 14:02:
Ik heb ook een hekel aan dat gezeik rond dat roken, maar dit is gewoon onzinnig (belasting)geld over de balk smijten

Dat is het maken van die onzinnige spotjes naar mijn mening ook.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jorn_2012 op woensdag 10 september 2008 om 14:20:
Ik denk zeker niet dat ze extra subsidie krijgen, ik verwacht dat er wel degelijk nagedacht gaat worden over of deze organisatie wel extra subsidie moet krijgen en of ze dat dan niet wat nuttiger kunnen besteden dan aan anti-rook campagnes.

Meestal als een dergelijke organisatie aan kan tonen dat ze extra geld nodig hebben (kosten aanzienlijk gestegen zonder dat ze daar zelf iets aan konden doen) zullen zij dit ook krijgen, want ik krijg het idee dat ondanks het feit dat roken een echte melkkoe is van de overheid ze toch alles op alles zetten om mensen zover te krijgen dat ze stoppen.

Uitspraak van Jelle (L) TECHNO op woensdag 10 september 2008 om 14:21:
Dat is het maken van die onzinnige spotjes naar mijn mening ook.

Dat is jou persoonlijke mening, dit is gewoon feitelijk geld over de balk smijten of je nou voor- of tegenstander bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Edutainment op woensdag 10 september 2008 om 14:55:
Dat is jou persoonlijke mening, dit is gewoon feitelijk geld over de balk smijten of je nou voor- of tegenstander bent.

gelukkig is een anti rookcampagne dat niet

Waarschuw beheerder
ze toch alles op alles zetten om mensen zover te krijgen dat ze stoppen.

Als ze dit echt zouden willen...moeten ze de verkoop stoppen..en het op de lijst van verboden middellen zetten..
Dan zijn ze pas goed en niet scheinheilig bezig...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre zuurkool op woensdag 10 september 2008 om 15:06:
gelukkig is een anti rookcampagne dat niet

Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 15:07:
Als ze dit echt zouden willen...moeten ze de verkoop stoppen

Precies.....maar dit gaat niet gebeuren :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rampestampertje :sadrose: op woensdag 10 september 2008 om 15:13:
Precies.....maar dit gaat niet gebeuren

Nee natuurlijk niet...gaat Amerika enzo ook NL goederen boycotten..
En dat wil de regering niet..
Liever de burger naar de klote als de economie :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 10 september 2008 om 15:18:
Liever de burger naar de klote als de economie

En de niet rokertjes maar denken dat het om onze gezondheid is te doen :roflol:
Waarschuw beheerder

Op deze manier verdient de TNT nog wat geld i.p.v. dat het opgaat aan nutteloze reclampecampagnes.
Waarschuw beheerder
Nouja ze voeren tenminste actie, dat is al heel wat voor dit land. :lOL: