Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 september 2008 om 21:18:
hier op het internet hebben die zaken geen waarde en zal het toch echt op je intelligentie moeten aankomen.
Nee jouw zaken hebben waarde

en jouw intelligentie is buitengewoon

Jij probeert elke roker maar te overtuigen dat ze slecht zijn en dat ze in jouw ogen slecht zijn voor de maatschapij . Je bent gewoon een arogante hypocriet die maar denkt dat dat ie geweldig is en de wereld kan verbeteren en vooral niet andere mensen in hun waarde kan laten . Dat iemand niet rook goed van hem

Dat iemand rookt ook geen probleem . Maar ik loop niet te zeiken bij iemand die niet rookt dat ie maar eens een peuk moet opsteken en ik loop ook niet te zeiken bij iemand die rookt dat hij moet stoppen . Jij denkt nog steeds dat een roker niet weet dat het slecht is voor het lichaam . Geloof me , elke roker heeft wel spijt dat ie ooit is begonnen met roken , maar that's life . Jij kan beter ergens in een regenwoud gaan zitten en gaan boomknuffelen . Dan heb je geen last van rokers en heb je altijd je zin . Je lijkt net die linkse natuur freak en moordenaar van pim fortuyn , folkert van de graaf . Ook zo,n pain in the ass . Blijf gewoon weg van dit forum en laat ons rokers met rust . Het heet niet voor niets rokersterras