Partyflock

Forumonderwerp · 1026415
718x bekeken
Waarschuw beheerder
gisteren toen ik op de terug weg was van een belangenrijke meeting. B) moest namenlijk mn body kit ophalen.

maar dit doet er niet zo toe.

maar ik zag dus dat een tegemoetkomende auto een hond aanreed met 60 kilometer per uur! de hond vloog over de weg aan de andere kant van de weg wou die blijbaar weer terug lopen en vloog achter mijn auto langs, zo onder de wielen van mn achterligger. uiteindelijk toch goed gekomen.

maar wat mij dus het meeste dwars zit is dat die zak die hem als eerste aanreed! gewoon door is gereden.

bij deze hoop ik dus ook dat die man/vrouw heel de voorkant in de kreukels heeft en de verzekering geen dubbeltje uitbetaald! liefst mag die nog verongelukken.

hoe het met de hond is afgelopen weet ik niet, maar 2 aanrijdingen lijkt mij niet goed :(

maar misschien nog een hele domme vraag, want dit heeft mij aan het denken gezet.
mocht ik een dier/huisdier aanrijden wat is dan een centraal nummer voor dierenambulances?

ben geen echte diehard dierenliefhebber maar het zijn net als wij levende wezens en verdienen net zoveel respect als wij.

hopenlijk zit er een enkeling tussen de meuk van de antwoorden die serieus kan zijn.
alvast bedankt voor die ene :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
bel 1888 of 0900-1313 en vraag of ze je kunnen doorverbinden met de plaatselijke dierenambulance!
anders zou je altijd nog de hond zelf naar de dichtsbijzijnde dierenarts brengen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippengs op donderdag 28 augustus 2008 om 16:35:
hoe het met de hond is afgelopen weet ik niet, maar 2 aanrijdingen lijkt mij niet goed

Waarom ben je niet gestopt om te kijken hoe het met de hond was ???

O ik lees verder al dat je wel bent gestopt maar ik zou nog gebleven zijn tot dat ik wist hoe het met de hond ging.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb een keer een kat dood gereden :$
stomme beest sprong zomaar op de weg uit de bosjes :vaag:
Waarschuw beheerder
gisteren toen ik op de terug weg was van een belangenrijke meeting. moest namenlijk mn body kit ophalen.

maar dit doet er niet zo toe.

Waarom zeg je het dan? Tsjaa, sorrie hoor(8)

Maar tis natuurlijk altijd lullig als een een dier doodrijdt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Skippengs op donderdag 28 augustus 2008 om 16:56:
weetje wat het is met jou, je leest de regels zo letterlijk dat er bij jou geen antwoord valt te geven. je hebt toch wel iets te zeiken. als het je niet boeit hoef je niet te reageren en als ik je wel boei

Toch heeft ie wel n beetje gelijk;) Ik vroeg me ook al af.. huh? Het was allemaal goedgekomen... goed dat ie dus toch dood was ofzo?
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan gewoon 112 bellen en die verbinden je gewoon door met de dierenambulance (Y)
Waarschuw beheerder
maar wat mij dus het meeste dwars zit is dat die zak die hem als eerste aanreed! gewoon door is gereden

Godsamme wat een LUL!

Kut dat je niet het kenteken kon noteren.

Ik zou gewoon 112 bellen mocht je ooit nog zoiets meemaken.

Waarschuw beheerder
jij bent toch ook doorgereden !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 24 januari 2009 om 01:38:
Godsamme

Uitspraak van JaapieB12 op zaterdag 24 januari 2009 om 01:38:
LUL!

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 januari 2009 om 12:00:
jij bent toch ook doorgereden !

en geen echte diehard dierenliefhebber

dat blijkt anders was je wel gestopt(Y)

Waarschuw beheerder
maar misschien nog een hele domme vraag, want dit heeft mij aan het denken gezet.
mocht ik een dier/huisdier aanrijden wat is dan een centraal nummer voor dierenambulances?

Als hij dood is de gemeente.. anders dierenambulance..
Uitspraak van Skippengs op donderdag 28 augustus 2008 om 16:39:
0900-0245