Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
als je het zo bekijkt volgt iedereen toch?
Iedereen heeft wel een voorbeeld.. kan iemand zijn van GTST die zich 'casual' draag of iemand van een rockband die zich 'alternatief' kleden
Maar je hebt wel gelijk natuurlijk..
...Als je niet volgt kom je toch wel uit op een spijkerbroek, laarzen en een wollen trui..
...Als je niet volgt kom je toch wel uit op een spijkerbroek, laarzen en een wollen trui
Maar stel je voor als iedereen op Viola Holt lijkt, vind je het dan ook nog zo leuk
Behalve als iedereen een lekker wijf zou zijn
voor gothic bedoel je
...Als je niet volgt kom je toch wel uit op een spijkerbroek, laarzen en een wollen trui..
Of je hebt gewoon je eigen stijl die je baseert op wat JIJ mooi vindt?
Maar boeit ons wat andere mensen denken? nee, mij iig niet..
waarom dan deze conversatie..
ik heb een hekel aan kleding kopen doe ik dus ook niet
Jij loopt naakt rond?
GVD, is dat emo-meidjes topic ook alweer verwijderd
Jullie zijn bekenden?
Jullie zijn bekenden?
Wie kent Nabucodonosoren nou niet?
Ieder zijn smaak, maar zou nooit in me polsen/andere lichaams delen willen snijden
dat doe ik ook niet ik snij me nooit
Komt nog wel
weten je emo vrienden dat wel? Beetje coole emo houd wel van een krasje en sneetje op zijn tijd.
Je bent het al een maand aan het roepen, maar we zijn nog steeds niet overtuigd.
Jij inmiddels wel?
Jullie zijn bekenden?
maar jij hebt wel gelijk met dat gothic anders is dan emo aleen snappen hun dat nog niet
en jij valt (voor mij) onder de categorie 'mooiboy, poging tot'
Ja idd poging tot
maar jij hebt wel gelijk met dat gothic anders is dan emo aleen snappen hun dat nog niet
Deze gothic figuur wel bij het leger des heils.
&opzouten met je vriendschapsverzoeken.