Partyflock

Forumonderwerp · 1025773

Minimum requirements

CPU:
Pentium 4 3.2 Ghz, Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or better

Video card:
NVIDIA® 6800 or ATI®X1650 or better
Shader Model 3 required
256 Mb of graphic memory

Memory: 1 GB

Media reader: DVD-ROM

Recommended

CPU:
Intel® Core 2 Duo Family, AMD®64 X2 5200+, AMD® Phenom or better

Video card:
NVIDIA® 8600 GTS or better, ATI®X1900 or better
512 Mb of graphic memory

Memory: 2 GB

Sound: 5.1 sound card recommended

Media reader:
DVD-ROM

Supported Video cards:
NVIDIA® 6800, NVIDIA® 7000 series, 8000 series, 9000 series, 200 series. 8800M and 8700M supported for laptops.
ATI® X1650 – 1950 series , HD2000 series , HD3000 series , HD4000 series

release date 10/24/08 EU
laatste aanpassing

kanker man , kheb em gekocht voor mn ps3 maar hij hapert steeds

hoorde iemand met hetzelfde probleem als jou op een ander forum.
hij had er ook geen antwoord op.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 oktober 2008 om 19:49:
kanker man , kheb em gekocht voor mn ps3 maar hij hapert steeds

het probleem is dat het een ps3 is :)

tijd voor een fanboy discussie :D
ja wat doe ik echt fout alles en iedereen wil me dood hebben als ik alleen maar ff rond rij
is niets fouts iedereen heeft het en het is maar goed ook want dat houd de spanning toch er een beetje in het zou saai zijn als niemand iets tegen jou doet.
Uitspraak van Erik:bier: op donderdag 23 oktober 2008 om 21:29:
ja wat doe ik echt fout alles en iedereen wil me dood hebben als ik alleen maar ff rond rij

Je doet niks fout, dat is de bedoeling..best irritant.

Heb hem nu paar uurtjes gespeeld waarvan een deel een map gemaakt, waar ik meteen ook de meeste lol mee heb gehad!
De singleplayer begint echt nogal filmisch, de geluiden zijn geweldig en de graphics ongelooflijk dik :respect:
Maar toch weet ik het niet, het voldoet niet aan al mijn verwachtingen.
De irritante A.I, dat irritante gedoe van al die outposts die het op je gemunt hebben zodra je langs rijd, het heletijd heen en weer gerij zorgt ervoor dat je dat vaak tegen zult komen.
En telkens als je terug keert langs eenzelfde post staan ze erweer..:(

Maar verder, multiplayer niet gechekt maar door de zelfgemaakt maps lijkt het me zo onwijs dik :respect:

ja, het begon pas toen ik er 1tje doodreed per ongeluk xD

en wat me ook opviel : als je in een auto zit, klopt die map niet, dan staat er steeds dat je naast de weg rijd :S
soms liggen er diamanten op daken van huizen weet iemand hoe ik er daarboven kom ik zou niet weten hoe:S

n00b
Uitspraak van ][ Tim ][ op donderdag 23 oktober 2008 om 21:54:
soms liggen er diamanten op daken van huizen weet iemand hoe ik er daarboven kom ik zou niet weten hoe:S

Via die houten dozen, staan vaak langs de huizen.

Pff, lang spel zeg. Zit nu op 20% en heb al 10 uur gespeeld.
laatste aanpassing
ik ga ook naar afrika, liggen overal diamanten in mooie koffertjes
Uitspraak van Reverb op donderdag 23 oktober 2008 om 22:16:
Pff, lang spel zeg. Zit nu op 20% en heb al 10 uur gespeeld

Keer wat anders, het merendeel van de fpsers zou je nu al uitgespeeld hebben :)
Uitspraak van Reverb op donderdag 23 oktober 2008 om 22:16:
Pff, lang spel zeg. Zit nu op 20% en heb al 10 uur gespeeld.

je gaat toch niet lopen klagen dat het te lang duurt hé?

Artiest Dave S
Dat haperen was ook bij GTA4. Toen kwam er ook na een paar dagen een update...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 oktober 2008 om 19:49:
kheb em gekocht voor mn ps3 maar hij hapert steeds

geen problemen mee....

Erg vette game tot nu toe alleen dat van die outposts is idd wel irritant verder ga ik me met deze game lang en goed vermaken :yes:
Uitspraak van Soon. op vrijdag 24 oktober 2008 om 07:43:
je gaat toch niet lopen klagen dat het te lang duurt hé?

Na wel een beetje, want 80% van die tijd is rondrijden en zoeken.

GTA IV duurde me ook al te lang :P
Uitspraak van Reverb op vrijdag 24 oktober 2008 om 11:01:
want 80% van die tijd is rondrijden en zoeken.

hmmm, heb hem hier voor me liggen. ik gaat het zo merken!
Uitspraak van Reverb op vrijdag 24 oktober 2008 om 11:01:
want 80% van die tijd is rondrijden en zoeken

das wel beetje balen

bij mij is hij nu aan het installeren.

ben benieuwd
als je alle torenhoge verwachtingen weghaalt en het gewoon bekijkt als een game zonder vooroordelen dan is het echt wel een gruwelijk goed spel.
Artiest {SHOWLIST artist 7148, 75201}
vanmiddag aangeschaft, vet spel!

Uitspraak van Erik:bier: op donderdag 23 oktober 2008 om 22:48:
ik ga ook naar afrika, liggen overal diamanten in mooie koffertjes

:roflol:

Vind het spel zwaar overhyped, wel leuk, maar niet datgeen wat werd aangeprezen in previews.

vind em ook redelijk.
maar heb in totaal nog maar een uurtje gespeelt en net voor het eerst bij die priester pillen gehaald.

Ja ik heb hem na dit forum gelezen te hebben weer ff opgestart, het is zeker wel vermakelijk, maar tot nu toe is het inderdaad meer naar een plek toe reizen dan dat ik daadwerkelijk missies doe. En kan nou niet direct zeggen dat Afrika een interessant landschap is om een kwartier door heen te banjeren.

ik vind het schietelement in far cry 2 wel vrij zwak. de guns klinken wel vet en zien er machtig uit maar het afschieten van vijanden had wat mooier gekunt in mijn opinie.
voor de rest vind ik het wel tof beetje rondcruisen door het hele land en hier en daar een missie aannemen.
vind het een vet spel! online is ook tof (y)

alleen soms in de singleplayer zie ik die vijanden echt vet slecht... ik hoor ze wel praten
en lopen, maar zie ze niet en zij mij wel.. dat is soms wel irritant, maar verder echt wel een
toppert!

niemand problemen met de mouse acceleration? er valt bijna niet te richten,of precies te kijken..

zodra ik smooth mouse aanzet is t nog erger en is het net of t beeld schokt...

ben veel gewend,en heb veel shooters gespeeld...maar dit heb ik nog nie eerder meegemaakt..

klopt smooth mouse is sowieso ruk en de algemene mouse sensitivity heb ik in far cry ook op de hoogste graad staan.
ik ga nu steeds met de bus als ik missies doe dat scheelt wat tijd en ergernis aan die outpost

ja idd. waar zat die priester ook alweer gestationeerd want me pillen zijn op 8)
laatste aanpassing
de kerk in het centrum en hij geeft je een paspoort die moet je dan geven aan een medicus en hij geeft je dan pillen.
laatste aanpassing

oke thanks ga zo weer ff spelen en die pillen halen.
Heb tot nu toe al mn tijd gestoken in multiplayer & map maken :) Erg verslavend!

SP komt later nog wel, multiplayer is even wennen en iemand killen is zo makkelijk nog niet maar toch is het erg leuk om te doen!
ik zit nu in act 2 en het is nu wat anders act 1 was simpel niet zo moeilijk maar nu met act 2 wordt het een stukje moeilijker die gasten zijn nu zwaarder bewapend ook de jeeps en ook de guns daar moet ik toch wat meer mee oppassen want het is niet meer zoon machinegun.
heb m sinds gister, ik kom al niet verder als ik met malaria opsta uit mn bed, mn pistool pak, en buiten mn kamer over een doos heen moet springen
hoe kom ik in godsnaam over die doos :lol:
der staat druk op spacie om te springen, maar hij springt niet hoog genoeg

hehe wat een n00b ben ik ook, maar iemand tips?;$
Uitspraak van ][ Tim ][ op zondag 26 oktober 2008 om 16:42:
ik zit nu in act 2 en het is nu wat anders act 1 was simpel niet zo moeilijk maar nu met act 2 wordt het een stukje moeilijker die gasten zijn nu zwaarder bewapend ook de jeeps en ook de guns daar moet ik toch wat meer mee oppassen want het is niet meer zoon machinegun.

Vind act 1 al moeilijk :S
Grote ergenissen in hoe de enemie mij wel ziet, vanaf 50meter afstand en ik hun nog niet, vaak van dichtbij is het ook lastig ze te zien en ook gaan ze onrealistisch laat dood :S Jammer, de multiplayer is gelukkig wel te doen :)
Uitspraak van Tony-T op zondag 26 oktober 2008 om 17:06:
Grote ergenissen in hoe de enemie mij wel ziet, vanaf 50meter afstand en ik hun nog niet,

ja dat klopt daar snap ik ook niks van en van dichtbij zien ze je niet zo snel maar ik heb nu ook een camo pak aan.
Uitspraak van Tony-T op zondag 26 oktober 2008 om 17:06:
onrealistisch laat dood

je dat is ook jammer moet soms een half magazijn leegschieten op die negers.
Uitspraak van ][ Tim ][ op zondag 26 oktober 2008 om 17:13:
op die negers.

De voldoening als je ze eindelijk dood hebt..:$ wow

Hoop dat het keer gepatched word misschien :S? Is toch belachelijk zulke dikke ergenissen.
krijg hem niet aan de praat...heeft die perce dual core nodig?
nee als je geen dual core hebt moet je wel een hoge processor hebbe zeker in de 3GHz
het reizen valt erg mee als je gewoon de bus gebruikt. Die gaat namelijk ook van en naar pala en elke hoek van de map(y)
wel kut dat ik geen missies meer van de weaponshop kan doen om een of andere reden:s ik wil die beste sniper unlocken
Waar staat die klote bus :) ?

http://d.imagehost.org/download/0635/far2.bmp

Mijn hoogste instellingen .. al1 nog niet de Revolutie van monitor getest.. hoe hoog die kan (draai zelf 1680/1050)
laatste aanpassing
Uitspraak van Tony-T op zondag 26 oktober 2008 om 21:31:
Waar staat die klote bus

bus-icoontjes op je map (Y)

dus het kan zo zijn dat al die knuppels vroegtijdig zijn afgehaakt omdat zij hier geen weet van hadden? :roflol:
weet niet of er mensen zijn afgehaakt? zou niet weten waarom, ook al zou je alles rijdend
moeten doen... vind die outposts wel relaks.. daar is het toch een shooter voor, voor het knallen!

Uitspraak van Soon. op zondag 26 oktober 2008 om 23:16:
weet niet of er mensen zijn afgehaakt?

véél..
ook al zou je alles rijdend
moeten doen

juist daarom..
daar is het toch een shooter voor, voor het knallen!

exact.. teveel rijden... te weinig knallen
Uitspraak van ][ Tim ][ op zondag 26 oktober 2008 om 18:26:
zeker in de 3GHz

heb n 3200+ amd
laatste aanpassing

Uitspraak van S.F.X. op maandag 27 oktober 2008 om 02:25:
heb n 3200+ amd

Da's dus 2Ghz.