Partyflock
 
Forumonderwerp · 1024247
­ Nederland
 
Poll, geopend op dinsdag 12 augustus 2008, looptijd van 5740.0 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

inhalen

6461%
(Die mensen vind ik leuk :lief: )Ik doe het zelf ook. omdat
2120%
Die mensen moeten een koppie kleiner gemaakt worden
2019%
Die mensen moeten ze voor goed van de weg afhalen

als je wil inhalen waar je 80 mag en waar 70 gereden word en bij het inhalen dat ze harder gaan rijden:[

http://www.dumpert.nl/mediabase/178341/ea674c33/voorbumperklevende_kutmof.html

Ik maakte het vandaag weer mee schijnt in te zijn bij die flikkers

Wat vind jij hier van?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Die mensen moeten een koppie kleiner gemaakt worden"

heb dr een keer bijna een gigantisch ongeluk doorgehad

ik ging met me mazdaatje een bmw inhalen op een 1 baans weg, alleen ging die tyfuslijer hrder en harder

hij reed 50 op een 80 weg en op een gegeven moment reden we zeker 110 naast mekaar en dr kwam een tegenliggerT ook vet hard aangereden. Vriendin van me trok ook half wit weg en ik zag die lichten dichterbij komen dus maar op goed geluk met stuur weer naar rechts gegooid en goddank hield die bmw toen in

heb nog nooit zo zitten trillen in me wagen
 
Buiten dat t vet irritant is, is t gwn nog levensgevaarlijk ook :/
 
Uitspraak van Zwork B) op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:38:
heb dr een keer bijna een gigantisch ongeluk doorgehad

ik ging met me mazdaatje een bmw inhalen op een 1 baans weg, alleen ging die tyfuslijer hrder en harder

hij reed 50 op een 80 weg en op een gegeven moment reden we zeker 110 naast mekaar en dr kwam een tegenliggerT ook vet hard aangereden. Vriendin van me trok ook half wit weg en ik zag die lichten dichterbij komen dus maar op goed geluk met stuur weer naar rechts gegooid en goddank hield die bmw toen in

heb nog nooit zo zitten trillen in me wagen

Echt leiers zijn het
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:39:
Buiten dat t vet irritant is, is t gwn nog levensgevaarlijk ook

:yes:
 
Weet je wat mij altijd wel opvalt, vooral volkswagen rijders kunnen t niet hebben ingehaald te worden :x
Voor dat soort mensen zou je toch bijna in een oud barrel gaan rijden. :lol:
gvd man , als je inhaald dan zou het op dat moment ook gewoon kunnen/mogen denk je niet , om hier een poll over te maken :rot:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:43:
vooral volkswagen rijders kunnen t niet hebben ingehaald te worden

BMW rijders ook niet hoor :no:
 
Uitspraak van F_ab op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:43:
gvd man , als je inhaald dan zou het op dat moment ook gewoon kunnen/mogen denk je niet , om hier een poll over te maken

Daar gaat t niet over pannenkoek :/

Gaat er om dat als je inhaal, en t ook kan, die andere sneller gaat rijden zodat je niet in kan halen.
 
Uitspraak van F_ab op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:43:
gvd man , als je inhaald dan zou het op dat moment ook gewoon kunnen/mogen denk je niet , om hier een poll over te maken

Weet je wel waar het over gaat :rot:
 
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:44:
BMW rijders ook niet hoor

Ook ja :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:45:
Weet je wel waar het over gaat

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:45:
Daar gaat t niet over pannenkoek

Gaat er om dat als je inhaal, en t ook kan, die andere sneller gaat rijden zodat je niet in kan halen.

One mind!
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:36:
als je wil inhalen waar je 80 mag en waar 70 gereden word en bij het inhalen dat ze harder gaan rijden

gewoon poging tot moord/doodslag (y)
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:46:
Weet je wel waar het over gaat


Uitspraak van ToyKuh(F) op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:45:
Daar gaat t niet over pannenkoek

Gaat er om dat als je inhaal, en t ook kan, die andere sneller gaat rijden zodat je niet in kan halen.

One mind!

:lief:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:45:
Ook ja

Ja ........sukkels :lol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:43:
Weet je wat mij altijd wel opvalt, vooral volkswagen rijders kunnen t niet hebben ingehaald te worden

:bloos:

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:44:
BMW rijders ook niet hoor

:bloos: Klopt :x maar ik rij nu wat anders en het stoort me net zo erg B)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:54:
Ja ........sukkels laatste aanpassing 12 augustus 2008 22:54

Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaa :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:56:
Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

tja..... opruimen dus die kar :p
 
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:58:
tja..... opruimen dus die kar

Hij is al een paar maanden weg b) helaas :nocheer:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:00:
ij is al een paar maanden weg

mooi zo B)
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Die mensen moeten een koppie kleiner gemaakt worden"

eigelijk heb ik er geen last van, kben toch sneller :[ ;d

doorrijden gvd! :D
laatste aanpassing
 
geweldig altijd, jouw polls :flower:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:07:
geweldig altijd, jouw polls

:bloos:
 
Ik rij regelmatig op de A73 en daar stikt het ook van de duitsers, polen, russen, enz.

Mij valt het vooral op dat vooral de nederlanders de buitenlandse bestuurders op gaan zitten fokken en het dan vervolgens gek vinden dat ze terug gaan etteren.

Op 80 wegen is het ook reteirritant vooral als er ook nog eens flitspalen staan, dat je er in principe met een haal van 80->110 nog niet eens ongestraft voorbij kan komen.

Beetje opduwen, als ze dan nog langzamer gaan rijden, inhalen
Joh, elke keer dat ik iets of iemand moet inhalen houd ik me hart vast... zo langzaam is mijn auto :P
Uitspraak van Carnophage op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:43:
Voor dat soort mensen zou je toch bijna in een oud barrel gaan rijden.

nou ik rij in een simpele mitsubishi (helaas niet blauw :cry: ) en rij lekker 1 op 16 hehehe en die etters met die stoere golfjes maar scheel betalen met die slurpers hehehehe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:43:
Weet je wat mij altijd wel opvalt, vooral volkswagen rijders kunnen t niet hebben ingehaald te worden

:jaja:
 
Duitsers weten ook niet waarvoor rechtse rijbaan voor bedoeld is als een duitser zelf niet harder dan 120 rijdt maar vervolgens op de linkerrijbaan blijft plakken :[
meestal ben ik toch wel sneller aangezien ik op zo'n punt inhaal met een flinke snelheid zodat je mensen niet hindert
Uitspraak van Bontje* op woensdag 13 augustus 2008 om 00:10:
meestal ben ik toch wel sneller aangezien ik op zo'n punt inhaal met een flinke snelheid

Idd, merken ze niks van hoor, gewoon genoeg gas geven.

Maar als je dan van die eikels heb die een 1.4 rijden, en inhalen met 3kmph verschil, is het natuurlijk vragen om gezeik.
Het zou gvd verboden moete worden om 70 te gaan rijden waar 80 mag!!! en 90 waar 100 mag!!!
En ik rij altijd al 10kmu harder dan toegestaan is!!!

En vooral die tieffes toeristen en omas die gaan altijd als een fokkin zout zak rijden achter het stuur,, langzaam optrekken,, rustig overal heen kijken tussendoor,, 70 op de teller rijden,, :rot:

leipe kut regels!!!!
Lol geen last van met de motor geef gewoon wat gas bij :P
alle auto`s met minder dan een 2.0 zouden ze van de snelweg moeten halen -.-
Uitspraak van Judas :[ op donderdag 14 augustus 2008 om 21:55:
alle auto`s met minder dan een 2.0 zouden ze van de snelweg moeten halen -.-

Dat slaat natuurlijk echt nergens op!
het slaat ook nergens op, maar het irriteert me wel als weer zo`n 1.4 of 1.6 8kleppertje voor me zit die niet door wilt rijden..
of als er weer eens een vrachtwagen aan het inhalen is geweest, naar rechts gaat, en het een eeuwigheid duurt voordat dat hok op gang is gekomen..

had vorige week de 1.6 16v van mn pa mee, 70kms snelweg, jezus, traag geval >.<
Vooral de oudjes...:[
Buiten de bebouwde kom 70 en in de bebouwde kom ook 70..
Weten ze nou gewoon niet beter ofzo..:/
snelheidsborden ???? :S waar zie je die staan dan ;)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:36:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "(Die mensen vind ik leuk :lief: )Ik doe het zelf ook. omdat"

het anders niet opschiet :[
Artiest Fellahz
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "(Die mensen vind ik leuk :lief: )Ik doe het zelf ook. omdat"

er van die onozele mensen zijn die 60 gaan rijden waar je 80 mag en zowiso als mensen treuzelen dan vlieg je ze toch gewoon voorbij ?
Doorrijden niet jakkeren (Y)
 
Waar ik een schijthekel aan heb zijn mensen die anderen inhalen terwijl ze 3,5 km/uur harder gaan en er 5 minuten overdoen!
Ook heb ik een schijthekel aan mensen die voortdurend links blijven rijden terwijl ze nou niet bepaald doorrijden.
Oplossing is rechts inhalen en als ze dan nog gaan zitten fucken door weer naar rechts te gaan drukken we ze van de weg! (Y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 augustus 2008 om 18:54:
Oplossing is rechts inhalen en als ze dan nog gaan zitten fucken door weer naar rechts te gaan drukken we ze van de weg!

:respect:
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:36:
Wat vind jij hier van?

Als iemand mij vet langzaam inhaalt geef ik ook gas :lol:
Dan is het 9 van de 10 keer iemand die telkens inhaalt en voor iemand gaat plakken.
Daar ga ik echt niet op wachten.

Als je echt door wilt rijden moet je maar gas geven op de linker baan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:36:
http://www.dumpert.nl/mediabase/178341/ea674c33/vo­orbumperklevende_kutmof.html

wel intresant, daar niet om
Uitspraak van Judas :[ op donderdag 14 augustus 2008 om 23:04:
het slaat ook nergens op, maar het irriteert me wel als weer zo`n 1.4 of 1.6 8kleppertje voor me zit die niet door wilt rijden..

Ik in mijn 1 liter 6 kleppertje rij anders wel aardig door :lol: oke ik kan maar 160, maar op de snelweg rijd ik dat ook vaak, en dan moet je in gaan houden voor die irritante kutgolfjes en rammelopels.


Uitspraak van verwijderd op zondag 17 augustus 2008 om 13:00:
Dan is het 9 van de 10 keer iemand die telkens inhaalt en voor iemand gaat plakken.

Op 80 wegen heb je ook van die irritante figuren, rij je lekker 90/100, komen ze je voorbij vliegen en gaan ze 80 voor je rijden :[
Uitspraak van The Whisper op maandag 18 augustus 2008 om 01:54:
Op 80 wegen heb je ook van die irritante figuren, rij je lekker 90/100, komen ze je voorbij vliegen en gaan ze 80 voor je rijden :[

haha ja heel herkenbaar :lol: dan zou je ze toch het lieftst van de weg willen duwen :[
laatste aanpassing
Uitspraak van The Whisper op maandag 18 augustus 2008 om 01:54:
Ik in mijn 1 liter 6 kleppertje rij anders wel aardig door :lol: oke ik kan maar 160

Op de teller... en dan is het nog vrij sterk.
1 liter 6 kleppertje ?
wat voor auto heb je dan ?
laatste aanpassing
Uitspraak van Chris :rot: op maandag 18 augustus 2008 om 20:05:
Op de teller... en dan is het nog vrij sterk.

teller wijkt altijd paar kilometer af ... Hoe harder je rijdt hoe meer hij afwijkt ;-)
Uitspraak van Chris :rot: op maandag 18 augustus 2008 om 20:05:
Op de teller... en dan is het nog vrij sterk.

Week af, met mijn oude velgen week ie met 130 omgeveer 7 kilometer naar beneden af op GPS, met mijn nieuwe velgen rij ik 130 op de teller en op GPS. Ging van 155/70/R13 naar 175/60/R14 voor en 185/60/R14 achter gegaan.


Uitspraak van Feller op maandag 18 augustus 2008 om 20:39:
1 liter 6 kleppertje ?
wat voor auto heb je dan ?

Suzuki Swift :)