Waar al super veel mensen mee lopen.
Nu vind je hardcore bij je leven passen en wat als dat over een paar jaar niet zo is...... loop je dan met een hardcore tattoo
Ieder zijn ding, maar ik vind het zund om een hardcoretattoo te nemen
Idd ik heb zelf ook twee tattoos op m’n onderarm voordat ik ze beiden heb laten zetten Heb ik er eerst goed over nagedacht, Jongen weet waar je aan begint
Als je zo’n tattoo laat zetten je zal er de rest van je leven mee blijven lopen.,
wat je er niet zo weer eraf krijgt als je een tattoo laat zetten laat er dan een zetten die wat Neutraler uitpakt. Maar het is jouw lichaam jongen ik geef je alleen wat advies,
De keuze is ieder voor zich, maar als ik gister op Decibel zag, tig mensen lopen er mee uhhh lekker origineel is het dus ook niet meer..
En dan sta je op main, waar over het algemeen hardstyle wordt gedraaid de hele dag, en zie je ook weer mensen rondlopen met hardcore op hun rug of arm.
Als je dan een echte diehard bent en je dan ook een tattoo van hardcore hebt, ga daar dan de hele dag staan, toch??
En dan sta je op main, waar over het algemeen hardstyle wordt gedraaid de hele dag, en zie je ook weer mensen rondlopen met hardcore op hun rug of arm.
mag je niet bij de mainstage komen kijken?? Wat is dat voor logica dan?
Ik ga ervan uit dat je van hardcore houdt toch??? Anders heb je er geen tattoo van! Mijn mening is daar anders in. Als jij met zo'n tattoo loopt dan moet je er wel van houden ja..en de meeste vinden hardstyle dan ook niks, want dat gaat niet hard genoeg...en ik blijf erbij..hardcore zit van binnen, dat hoef je niet in van alles en nog wat te uiten dat gevoel zit van binnen
Kijk eens om je heen..ik heb nog geen enkel mens gezien met heel groot R&B, Rap, Hiphop, Pop enz. als tattoo..alleen maar Hardcore..of houdt dat in dat alleen mensen die van hardcore houden ook een tattoo nemen en mensen die van andere muziek houden het ergens anders in laten zien...dat kan natuurlijk ook..
13 jaar, sorry maar vind dat iets te jong voor een tattoo..
Toen ik 13 was hield ik van hele andere muziek dan nu..
Verzin iets origineels man inplaats van een hardcore tattoo
Als je dan een echte diehard bent en je dan ook een tattoo van hardcore hebt, ga daar dan de hele dag staan, toch??laatste aanpassing 17 augustus 2008 13:49