Partyflock

Forumonderwerp · 1023059

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Tis echt te erg voor woorden je bent lekker aan het stappen met je vriendinnen, wordt je tasje voor je neus gestolen:@ het moet niet erger worden de daders zijn gepakt en bekend namelijk deze 3 dames:loser:

DAMES VAN DE UITGAANSCENE PAS OP VOOR DEZE TASJESDIEVEN,ZE LIJKEN ONSCHULDIG MAAR VOOR JE HET WEET BEN JE ZO 100euro lichter!!!!!!
http://nl.tilllate.com/nl/photoalbum/overview/8250513#142403204
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
Ben je moe???kan me voorstellen na al dat gelul wat je uitkraamd.....(s)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juul:respect: op donderdag 14 augustus 2008 om 16:18:
Ben je moe???kan me voorstellen na al dat gelul wat je uitkraamd.....

als jij mn tasje nou s vasthoud ga ik lekkker :z:z:z
en jij moet niet met vleeswaren gaan smijten die je nog nooit in je mond heb gehad :z
Waarschuw beheerder
Whahahhahah jij bent echt grappig!:lol: moet vaker met jou forums maken kan ik nog eens een echt een x lachen whahahhahaha

Waarschuw beheerder
Ik was op Dancevalley binnen 20 minuten me snelle kwijt en een brok hasj, al zal dat aan me eigen toestand hebben gelegen. Degene die het heeft gevonden zal het vast wel naar zijn zin gehad hebben :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juul:respect: op vrijdag 15 augustus 2008 om 10:11:
Whahahhahah jij bent echt grappig! moet vaker met jou forums maken kan ik nog eens een echt een x lachen whahahhahaha

nah toch :bloos:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 10:13:
Ik was op Dancevalley binnen 20 minuten me snelle kwijt en een brok hasj, al zal dat aan me eigen toestand hebben gelegen. Degene die het heeft gevonden zal het vast wel naar zijn zin gehad hebben

stupid-ass :lol: hoe stom kun je zijn :rot: het belangrijkste te verliezen :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 13:17:
stupid-ass hoe stom kun je zijn het belangrijkste te verliezen

Tjah ik weet ook niet, volgens mij zat die zak tussen me portomonee toen ik muntjes ging halen. Gelukkig had de rest meer dan genoeg bij zich, maar toch ff kut haha.
Waarschuw beheerder
dat het gebeurd is al diep triest, en op zo'n vette party al helemaal kansloos!