Partyflock

Forumonderwerp · 1022950

Bij een zeer ernstig eenzijdig verkeersongeval op de Onderdendamsterweg bij Middelstum is vrijdagmiddag een 29-jarige automobilist uit Assen om het leven gekomen. Zijn 26-jarige broer uit Assen is met ernstige verwondingen naar een ziekenhuis gebracht.

De automobilist kwam uit de richting van Onderdendam en raakte door onbekende oorzaak in de berm. Het voertuig kwam vervolgens frontaal in aanraking met een boom. De politie doet onderzoek naar de oorzaak van het ongeval. De weg tussen buurtschap Fraamklap en Onderdendam is enkele uren afgesloten geweest voor het verkeer.

bron: rtv noord.nl

:no:
laatste aanpassing

Artiest System
Uitspraak van verwijderd op zondag 3 augustus 2008 om 22:13:
Oke dat was ff niet duidelijk genoeg: ik had moeten vermelden dat het vrijwel altijd gaat om drank en drugs, als er GEEN vermoeidheid van toepassing is.

Er zijn genoeg andere oorzaken. Olie op de weg. slik, modder (voor degenen die niet weten wat slik is), natte blaadjes, grind, water, en dan heb ik het alleen maar over wat er op de weg kan liggen. Verder kunnen er nog takken vallen, dieren en/of mensen oversteken (al dan niet aangekondigd), de auto zou mechanische defecten kunnen hebben (banden, remmen, stuurinrichting, schokbrekers, etcetera), en het zou ook kunnen dat iemand gewoon domweg niet zit op te letten en veel te hard op een bocht aan komt stuiven. Daarna kan diegene niet meer corrigeren, maakt nog een stuurfout, en ramt de eerste de beste boom. Daar is geen drank of drugs voor nodig, en dit komt helaas ook erg vaak voor. Beetje dom als je meteen drank en/of drugs gaat lopen roepen terwijl je geen flauw idee hebt wat er nu eigenlijk gebeurd is. Ik denk eerder dat het ene (oudere) broertje stoer wilde doen tegenover het andere (jongere) broertje en dat dit niet zo goed is afgelopen. Sommige mensen willen nog wel eens vergeten dat een auto van 1000 kilo met een gangetje van 80 niet in 1 seconde stil te zetten is. Tja, behalve tegen een boom dan.
Uitspraak van SuB Bass op maandag 4 augustus 2008 om 00:02:
Wil niet veel zeggen, maar daarom zet ik ook het woordje zonder in die zin.

mijn fout :P zal de drank geweest zijn gisteren avond ;)