Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 22:55:Bush senior heeft tijdens zijn regerings periode toch ook gehandeld met Al Qaida?
Toen waren ze al qaida toch aan het finiancieren
om tegen de russen te vechten ?
Rambo 3 is dan een leuke film om te zien
rambo vecht zij aan zij met de trotse taliban warroirs
laatste aanpassing
Uitspraak van Hippolytus Bergamot op zaterdag 9 augustus 2008 om 17:29:Klopt, Osama was toen dikke maatjes met de VS.
hepatitus de amerikanen zijn ook geen lieverdjes hoor
Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 9 augustus 2008 om 17:39:hepatitus de amerikanen zijn ook geen lieverdjes hoor
Nee vertel mij wat
De VS zijn een van de grootste terroristen op deze aardkloot
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 22:55:Bush senior heeft tijdens zijn regerings periode toch ook gehandeld met Al Qaida? ( of gesponsord kan ook )
Hij heeft geholpen om Sadam in 't zadel te krijgen in Irak.
Toen waren ze al qaida toch aan het finiancieren
om tegen de russen te vechten ?
Dat was de Taliban, geen al Qaeda. al Qaeda is pas later verzonnen.
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 augustus 2008 om 08:34:Hij heeft geholpen om Sadam in 't zadel te krijgen in Irak.
Die was al aan de macht ver voordat Bussh sr. aan de macht kwam
laatste aanpassing
Uitspraak van Hippolytus Bergamot op zaterdag 9 augustus 2008 om 18:16:De VS zijn een van de grootste terroristen op deze aardkloot
De as van het kwaad...
Ik begrijp niet dat men in Amerika die gasten, die de wereld misleiden, opsporen, publiekelijk kaalscheren en levenslang opsluiten of executeren...
Uitspraak van Hippolytus Bergamot op vrijdag 8 augustus 2008 om 18:10:Alle landen willen graag een groot stuk van de taart. En hoe groter daar de spanningen (lees belangen) worden, hoe groter de kans op oorlog.
Maar waar maken wij ons druk om, zo'n oorlog komt toch in het Midden-Oosten of Afrika. Enige wat wij hoeven te doen is de knip trekken en betalen...
Georgie, toch al wat dichter bij je bed...
Uitspraak van Mr. Thompson op maandag 11 augustus 2008 om 13:27:Ach wij 'Ollanders zullen op korte termijn wel een auto uitvinden die op bloembollen rijdt. Dus kunnen we weer neutraal zijn in de oorlog...
Ook al vinden we iets uit dat we kunnen rijden op krenten of uien, dat maakt niks uit...de zwakzinnigheid van nederland die liever aan de voeten van de VS ligt dan een eigen identiteit te behouden en eigen stem te spreken, doet er toe dat we nooit meer neutraal zullen zijn.
Uitspraak van lindaaatje op maandag 11 augustus 2008 om 13:06:Georgie, toch al wat dichter bij je bed...
Kosovo is nog een stuk dichterbij hoor...
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 9 september 2008 om 20:03:ik bak liever in vet ipv olie
Jij dacht ook, ik schop het topic eventjes terug omhoog?
Maargoed, de oorlog om olie is allang begonnen, al noemen ze het de strijd tegen terrorisme..