1 volger · 13187x bekeken
| Betreft: | evenement: Dominator, zaterdag 26 juli 2008 om 11:00 |
die planken bij de main..
ja die waren echt kut vaak over gestruikeld
topfeessie
aan het begin alleen te weinig ingangen voor zoveel mensen.
de planken die af en toe niet goed aangelegd waren.
en op de terug weg, geen flyers, geen plattegronden, niks. slecht georganiseerd.
voor de rest heb k me prima vermaakt, t geluid stond op knallen, sfeer was goed.
volgend jaar zeker weer
en op de terug weg, geen flyers, geen plattegronden, niks. slecht georganiseerd.
voor de rest heb k me prima vermaakt, t geluid stond op knallen, sfeer was goed.
volgend jaar zeker weer
topfeessie!
volgend jaar zeker weer
volgend jaar zeker weer
Super feest gehad!!! En wat een weertje he! Heerlijk. Sfeer was goed en muziek was lekker. Echt een top dag gehad. ! 
Ben het trouwens wel met iedereen eens over de prijzen van het drinken, maar dat maakte de dag er niet minder op hoor.
En tjah we hebben ff een half uurtje gewacht op de pendelbus naar de parkeerplaats (misschien duurde het langer,maar dat weet ik zo niet meer haha) ,maar dat boeide mij echt niet. Was lekker rustig op de parkeerplaats toen we daar aan kwamen.
Ben het trouwens wel met iedereen eens over de prijzen van het drinken, maar dat maakte de dag er niet minder op hoor.
En tjah we hebben ff een half uurtje gewacht op de pendelbus naar de parkeerplaats (misschien duurde het langer,maar dat weet ik zo niet meer haha) ,maar dat boeide mij echt niet. Was lekker rustig op de parkeerplaats toen we daar aan kwamen.
TOP FEEST!
Echt een topdag gehad zo gister! Heerlijke sets gehoord, voornamelijk
bij de early. Bij de main werd ook goed gedraaid
De sfeer was ook echt super. En met veel bekenden was het mega gezellig!
Godzijdank stonden er bomen op dat terrein, want smiddags was het niet te
harden in de zon & in de tenten.
Volgend jaar dus zeker weer dominator!
ik heb maar weer eens geleerd dat je altijd je muntjes moeten tellen als je er "veel" tegelijk koopt. Ik kreeg gewoon een strip te weinig. Gelukkig lagen mn centen nog op de toonbalk dus kreeg mn strip alsnog.
op darkness 4 life merkte ik het pas toen ik weg liep (kreeg ik dus ook te kort) en toen kon ik er wel naar fluiten, oplichters!
op darkness 4 life merkte ik het pas toen ik weg liep (kreeg ik dus ook te kort) en toen kon ik er wel naar fluiten, oplichters!
donateur
Top feest gehad, nergens lang moeten wachten, entree duurde nog geen 10 minuten, had zo me munten, drinken nergens langer als 3 minuten staan wachten, wc's idem.
Verschillende dj sets gezien, sommige top, andere minder, maar over het algemeen allemaal dik
Duseuh daarover niks te klagen, heerlijk weertje dr bij
.
Locatie opsich ook wel grappig, hopen dat ze deze kunnen behouden voor meer dan 1 editie
Verschillende dj sets gezien, sommige top, andere minder, maar over het algemeen allemaal dik
Duseuh daarover niks te klagen, heerlijk weertje dr bij
Locatie opsich ook wel grappig, hopen dat ze deze kunnen behouden voor meer dan 1 editie
laatste aanpassing
Was echt gruwelijk!
Bijna de hele dag in de Hardcore Italia tent geweest.
Super sfeer daar en echt heerlijke setjes!
Amnesys
Nico & Tetta
The Stunned Guys
Bijna de hele dag in de Hardcore Italia tent geweest.
Super sfeer daar en echt heerlijke setjes!
Amnesys
Nico & Tetta
The Stunned Guys
laatste aanpassing
nergens lang moeten wachten, entree duurde nog geen 10 minuten, had zo me munten, drinken nergens langer als 3 minuten staan wachten, wc's idem.
Dit bedoel je sarcastisch denk ik?
Heb een leuke dag gehad, maar qua organisatie vond ik het erg matig!
was een top feest om nooit meer te vergeten! en het weer was perfect!
dominator
Ja was zeker geslaagd feestje maar vond het wel de minste van de drie edities
Ja, dat vond ik inderdaad ook wel.
donateur
Hier nog een filmpje:
Booh, dat ziet er erg tof uit. Jammer dat ik dit heb moeten missen!
donateur
Afspreken is goed gelukt he?
tyfus t-mobile. kon steeds smsjes niet versturen en kreeg van veel mensen vanacht om 12 uur de sms pas binnen hey waar ben jij dan.
jou sms kreeg ik om half 11 ofzo pas
was iig in de hong kong violance tent
tyfus t-mobile. kon steeds smsjes niet versturen en kreeg van veel mensen vanacht om 12 uur de sms pas binnen hey waar ben jij dan.
jou sms kreeg ik om half 11 ofzo pas
had ik ook een beetje last van
was iig in de hong kong violance tentniet dat je er nu nog wat aan heb
drokzzzz & akira
naar de parkeerplaats waren die wel gratis, aangezien je al 10 euries had betaald voor de parkeerplaats zelf
gister top dag gehad, ondanks de BOB te zijn, wat met dit warme weer niet echt heel erg was.
vooral in de italianstage helemaal los gegaan, vooral op amnesys. nog gezellig een kwartier daarna met hem staan ouwe hoeren, aardige, maar ook kleine kerel zeg!! ook de set van mad dog en tommyknocker was echt heerlijk!!
toch vind ik het jammer dat ze totaal niet het festival van vorig jaar hebben kunnen overtreffen, mede dankzij het alle lossen planken voor in de main, leg gewoon overal pallets neer. maar vooral het einde zeg, vorig jaar nog leuke shows met de cross dingen, en het eind vol met vuurwerk en lasers, was het einde gister echt dramatisch, eindigen met het anthem dat op cd stond zonder dj. meer dan de helft bleef ook echt wachten tot om 22.55 de muziek uit ging, en de rest uitbleef....
gister top dag gehad, ondanks de BOB te zijn, wat met dit warme weer niet echt heel erg was.
vooral in de italianstage helemaal los gegaan, vooral op amnesys. nog gezellig een kwartier daarna met hem staan ouwe hoeren, aardige, maar ook kleine kerel zeg!! ook de set van mad dog en tommyknocker was echt heerlijk!!
toch vind ik het jammer dat ze totaal niet het festival van vorig jaar hebben kunnen overtreffen, mede dankzij het alle lossen planken voor in de main, leg gewoon overal pallets neer. maar vooral het einde zeg, vorig jaar nog leuke shows met de cross dingen, en het eind vol met vuurwerk en lasers, was het einde gister echt dramatisch, eindigen met het anthem dat op cd stond zonder dj. meer dan de helft bleef ook echt wachten tot om 22.55 de muziek uit ging, en de rest uitbleef....