Partyflock

Forumonderwerp · 1021797

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wildplakken loopt uit op gigantische knokpartij in Amsterdam

AMSTERDAM- In de stad woedt een ware wildplakoorlog. In plaats van één keer per maand wordt er de laatse tijd meerdere malen per dag geplakt door de elkaar beconcurrerende wildplakbedrijven.
Volgens de plakkers gaat de strijd er dit keer harder aan toe dan ooit, want ook een andere groep plakkers is hard bezig om voet aan de grond te krijgen.
Nu wordt er meerdere malen per dag uitgerukt om de posters van de concurrent over te plakken. Eén plakker zegt zelfs meerdere malen met de dood bedreigd te zijn en vorige week liep het plakken bij de A10 in West zelfs uit op een complete vechtpartij.

Filmpje
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=36428

www.at5.nl
Waarschuw beheerder
flyers, plakplaatjes, reklamefolder,

Hallo! een beetje consument haalt zijn info van Internet.

Wel grappig hoor die posters van een feest waar je naar toe wilt gaan, maar het levert weinig op!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Olde Skoele op zaterdag 25 oktober 2008 om 15:31:
Wel grappig hoor die posters van een feest waar je naar toe wilt gaan, maar het levert weinig op!

Heb je cijfers???

Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 oktober 2008 om 17:00:
ik heb me zelf ook al enkele keren moeten inhouden om zo'n overplak aso niet op zn bek te slaan

:[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Sequence op zaterdag 25 oktober 2008 om 10:16:
Zijn die pannenkoeken dan dat "We taking over 'El Cartel'"??

geen idee wie "el cartel" is, maar dat zullen wel mensen zijn die het niet eens zijn met de plakmethode van de monopolisten.
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 25 oktober 2008 om 16:34:
:[

Ik ben de de vriendelijkheid zelve: make love (l) not war...
als mensen me zover drijven dat ik
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 oktober 2008 om 17:00:
me zelf moet inhouden om zo'n overplak aso niet op zn bek te slaan

hebben ze het echt aan zichzelf te danken :yes:
:P
Werkzaam bij Area 0522
Artiest {SHOWLIST artist 1760, 7723}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 17:14:
We taking over 'El Cartel'"??

wel goed engels gelukkig :rot:

Waarschuw beheerder
ja idd :lol:
ze houden het straat denk ik :rot:

Waarschuw beheerder
lekker snugger om met je muil op tv te komen aangezien wild plakken strafbaar is :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 18:24:
lekker snugger om met je muil op tv te komen aangezien wild plakken strafbaar is

dat valt op zich allemaal nog wel mee, bijna alle wildplakkers worden gewoon vrijgesproken ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Double T :yes: op zaterdag 25 oktober 2008 om 18:25:
dat valt op zich allemaal nog wel mee, bijna alle wildplakkers worden gewoon vrijgesproken

In Adam centrum konden we de meeste milieu politie figuren bij naam en hun ons :) 2,5 jaar bij Plakker en Co gewerkt jaren terug.
Als je gepakt word krijg je alleen een boete en soms mee naar het bureau betaald in het celletje chillen.Maar vrijspraak was er bij ons zo goed als nooit bij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Essit Muzique op zaterdag 25 oktober 2008 om 18:33:
Maar vrijspraak was er bij ons zo goed als nooit bij.

dan moet je het voor laten komen bij de Kantonrechter...met een goed onderbouwd verhaal kun je nog wel eens wegkomen met vrijspraak ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 oktober 2008 om 18:46:
dan moet je het voor laten komen bij de Kantonrechter...met een goed onderbouwd verhaal kun je nog wel eens wegkomen met vrijspraak

De baas betaalde toch de boete's dus mij maakte het niet zoveel uit:)

Waarschuw beheerder
ik moest die €130,- zelf betalen, dus het loonde wel de moeite om er wat werk in te steken

bijna alle wildplakkers worden gewoon vrijgesproken

ligt eraan in welke gemeente dat je gepakt bent ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja dan zeker,en die boete's gaan ook aardig omhoog des te vaker je gepakt word in een regio.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Olde Skoele op zaterdag 25 oktober 2008 om 15:31:

Marktonderzoek gedaan? Feesten alleen promoten via een site als partyflock is veel minder effectief dan een feest promoten met diverse instrumenten, zoals flyers en posters. Heel veel mensen worden zo bereikt en gaan daarna eens kijken op een website voor verdere info. Lang niet iedereen schuimt dagelijks het internet af voor feestjes, je kunt met het gigantische aanbod ook niet overal van op de hoogte zijn.

Waarschuw beheerder
dat valt op zich allemaal nog wel mee, bijna alle wildplakkers worden gewoon vrijgesproken

er worden hier toch vaak genoeg boetes uitgedeelt ;)