Partyflock

Forumonderwerp · 1021725

Nog een paar maanden en dan is het zo ver:

En gek genoeg was er nog geen topic over. Heeft niemand er dan zin in? Hebben de pvp'ers van Wow geen genoeg van de eindeloze nubs? Speelt iemand al de Beta? Al bedacht welke class race je gaat spelen?

Ik heb er zin in :) Welkom in het grote WAR topic ;) Brand losch
laatste aanpassing
Hmz..heb nu een Black Orc en een net aangemaakte White Lion :)
Op welke servers zit iedereen hiero? De 2 servers die ik heb uitgekozen zijn niet echt gebalanceerd...veeeeeel meer chaos dan order overal..:(
ik zit op Open RvR brokeback mountain aka dragonback mountain :roflol:

rank 22 witch elf

Artiest {SHOWLIST artist 25737, 129028, 147750, 41266}
na WoW en age of conan deze maars proberen dan.... kijken of hij na 5 weken weer in de kast ligt
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 september 2008 om 22:42:
na WoW en age of conan deze maars proberen dan.... kijken of hij na 5 weken weer in de kast ligt

ik heb AoC ook gespeeld
war voelt vele malen beter aan dan AoC moet ik eerlijk zeggen ;)
Uitspraak van Soul collector op maandag 29 september 2008 om 21:38:
ik zit op Open RvR brokeback mountain aka dragonback mountain

Bareback mountain!
Uitspraak van ^^Dani^^ op dinsdag 30 september 2008 om 11:57:
Bareback mountain!

dat is ook wel een leuke :lol:

zijn er nog witch elves hiero trouwens?
Spel net gekocht. Kijken of het leuker is dan WoW kwa pvp. Dan kan ik mijn wow account verkopen :)
Uitspraak van Soulles op dinsdag 30 september 2008 om 19:41:
Spel net gekocht. Kijken of het leuker is dan WoW kwa pvp. Dan kan ik mijn wow account verkopen

Zoek maar vast een koper :P
laatste aanpassing

Uitspraak van Soulles op dinsdag 30 september 2008 om 19:41:
Kijken of het leuker is dan WoW kwa pvp

Qua PvP zeker !
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 09:42:
Qua PvP zeker !

Uitspraak van Toef op dinsdag 30 september 2008 om 23:39:
Zoek maar vast een verkoper :P

laatste aanpassing
Uitspraak van Toef op dinsdag 30 september 2008 om 23:39:
Zoek maar vast een verkoper

Koper, zul je bedoelen?
Uitspraak van ^^Dani^^ op woensdag 1 oktober 2008 om 12:08:
Koper, zul je bedoelen?

ghehe oeps, stom tiepvoutjuh

Nearly 5,000 Accounts Banned For Selling Gold - The powers that be at Mythic are sending out a message that you WILL lose your account if you sell gold! Almost 5,000 people in less than 2 weeks have had exactly that happen!

Goed bezig, kennen ze bij blizzard nog wat van leren. Gelijk na de release, aanpakken die rotzooi.

Initial Launch Goes Off Without a Hitch - The initial launch of WAR went the smoothest of nearly any MMO I have ever seen. With not even so much as a server crash to report for 6 days after the game officially released to the public I would say that Mythic did a great job of delivering a really fun game on some well thought out equipment. Kudos guys!

Wederom pluspunt en patch 1.01 staat ook al voor de deur. Warhammer is een blijvertje. :)
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 oktober 2008 om 17:28:
Wederom pluspunt en patch 1.01 staat ook al voor de deur. Warhammer is een blijvertje.

patch notes ergens te vinden??

http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=338
weinig spannende dingen, veel fixes aan de 'chat' die idd een beetje omslachtig was
iig een goed teken dat er niet veel aan classes gesleuteld word :)

Vind het wel vervelend dat er geen echt forum os zoals je die kent van wow bijvoorbeeld
En dus ook niet zo snel achter updates/patches kom
Zo hey. Heb nu een rank 4 Bright Wizard (vond het meest op een mage lijken)

Er is veel latency op mijn server, maar ik hoop dat het verholpen zal worden. Het spel is nog net uit.

VInd het echt leuk. Lekker simpel en je kan al pvpen op level 1. Je kan ook levelen via pvp wat ik erg tof vindt! Quests zijn tot nu toe lekker simpel en snel. Gear heb ik nog niet echt gevonden en ik ben op zoek naar mijn pvp menu. (informatie van mijn rank, en renowen??)
Uitspraak van Soulles op donderdag 2 oktober 2008 om 11:48:
rank 4 Bright Wizard

:nee:

jwt destruction ftw :jaja:

Uitspraak van Soulles op donderdag 2 oktober 2008 om 11:48:
Gear heb ik nog niet echt gevonden en ik ben op zoek naar mijn pvp menu. (informatie van mijn rank, en renowen??)

rank is gewoon je normale level zoals je die kent uit wow enzo
renown is je pvp exp die gaat door tot rank 80

en gear krijg je (tot wat ik nu heb gespeeld) toch wel uit public quests
of naar een renown merchant gaan, die hebben ook wel leuke spulletjes
Heb net een DoK aangemaakt op Karak Ungor..werd zo gek van niet normaal geheald worden in de scenarios :P.
Uitspraak van Soul collector op donderdag 2 oktober 2008 om 09:55:
iig een goed teken dat er niet veel aan classes gesleuteld word

Heb je wel es archmage gespeelt dan? omg -.- Ik sta op het punt om te stoppen met t spel alleen maar omdat ze echt niet nakomen wat ze beloofden als in "healers don't have to spam heal"

Belachelijk dit, nog erger dan wow
Uitspraak van Thomderanged op donderdag 2 oktober 2008 om 13:40:
Heb je wel es archmage gespeelt dan? omg -.- Ik sta op het punt om te stoppen met t spel alleen maar omdat ze echt niet nakomen wat ze beloofden als in "healers don't have to spam heal"

zal wel gebaseerd zijn op end game hoop ik voor je :p

maja healing classes heb ik nooit gespeeld, lijkt me altijd veelste saai
beetje laf achter in staan en beetje healen

zoiezo order is toch al een beetje meh ;)
laatste aanpassing

End game :P

http://games.fok.nl/news.php?newsid=27658
is echt dikke bullshit dat stuk!!!
End game?? Ja want je heb rank 40 nodig maar ook weer niet echt end game
Aangezien je voor die instance city rank 1 nodig heb en goh toevallig begin je in rank 1
Je heb namelijk ook nog instances voor city rank 3 en dat gaat echt nog wel ff duren
Aangezien je die met pvp unlocked en het merendeel nog niet eens rank 40 heb gehaald

Maar leuk voor die no lifers dat ze een instnace hebben gecleared

heb ook nog even op de betreffende forum van de server gekeken
ze hebben dus alleen de keep overgenomen in het open RVR gebied
met maar een handje vol order tegenstanders...
dus is dan ook niet echt lastig als je daar met een stuk of 20/30 man komt

maar dit is nog verre van end game
ze hebben trouwens wel city rank 2 hiermee geunlocked
het was trouwens ook na 02:00 snachts op een door de weekse dag, zegt eigenlijk al genoeg ;)

ff een quote van een van die gasten die er dus bij was:
Dunno how it happened, we found out kadrin valley was contested earlier today so we cap'd the BO's and the 2 keeps (claimed one for kicks, even tho we'll lose it because it costs a ton). This unlocked the stonewatch fortress which we then took over, killing the fortress lord.

Then we happily went back to scenarios until someone on vent said that praag was contested. Surprised yet happy we went there and took over both the keeps and then the fortress which in turn meant the entire T4 dwarf & empire zone was ours and altdorf was accessible, which we are sacking atm.

Not sure if developers can be blaimed for this as order put up little resistance at any place, thus making the captures very easy. Thanks for the renown and loot tho, got a nice blue cape

laatste aanpassing
oops dubbel post lol
laatste aanpassing
zoals beloofd een paar screenies

laatste aanpassing
zoals beloofd een paar screenies

laatste aanpassing
Vette game :respect: Ben nu rank 8 DoK en het is al onwijs leuk..:D
Uitspraak van Foxdemon op woensdag 8 oktober 2008 om 17:25:
Vette game :respect: Ben nu rank 8 DoK en het is al onwijs leuk..:D

het is zeker een leuke game
maar ik heb toch ook al zeker een aantal grote minpunten ontdekt

1. scenarios, iedereen doet ze, ze zijn leuk, het is lekker snel, goeie xp/renown
nou denk je...dat is toch geen minpunt?
nu komt het...ik zit nu in tier 3 daar heb je 6 verschillende scenarios
maar ik heb er nog maar 2 gedaan, talabec dam (best wel vette bombing run alleen ik heb hem totaal maar 3x gedaan) en tor anroc (die ik gewoon zwaar kut vind maar die is zeker 30+ x gepopped)
maar de enige die een beetje snel popped (10/15 minuten) is tor anroc omdat dat de enige scenario schijnt te zijn voor de order die ze redelijk gemakkelijk kunnen winnen vanwege de knockbacks die je in de lava gooien -_-....andere scenario ques zijn 30+ minuten...

2. door het enorme 'succes' van de scenario is RvR betrekkelijk dood, mede omdat dit niet de xp/renown geef ten opzichte van een scenario, terwijl dit eigenlijk wel het echte doel van de game is RvR battles!!
enige RvR die heb ik gedaan was in tier 2 en dat is zeker al weer bijna 2 weken geleden, T3 is zo dood als wat
misschien komt het omdat de 'rest' nog in T2 rondhangt, wie het weet mag het zeggen...maar ik vind het zonde.

3. omdat scenarios zo populair zijn en blijkbaar iedereen ze zoveel mogelijk doet is de pve wereld ook betrekkelijk leeg
ook dit is enorm zonde natuurlijk, want de omgevingen zijn best mooi en de quests betrekkelijk makkelijk...
voorbeeldje, ik heb chapter 11 tm 13 allemaal naar elite gefarmed in me eentje -_-
gewoon simpelweg omdat er geen party te krijgen is, mede dankzij het fantastische chatsysteem die een tier nog eens onderverdeeld in een X aantal sub kanalen.

mogelijke oplossingen:

1. haal de keuze mogelijkheid van de scenarios weg en vervang ze door een random optie (al dan niet met toegang tot de lagere tier scenarios, wat ze van mij zoiezo wel mogen toevoegen, zoals phoenix gate voor lvl 40 ofzo)

2. verbeter de xp/renown rewards voor RvR, een beetje RvR met de keep siege en alles er bij duurt toch al ruim zo'n 2 a 3 uur daar mag best wat tegenover staan.
misschien ook nog wat meer RvR quests met goede xp rewards..

3. de chat interface moet echt veranderen, begin me steeds meer te ergeren aan het systeem dat je geen 'general' chat heb voor elke tier.
elke tier is onderverdeeld in sub kanalen waardoor het des te moeilijker is om mensen te zoeken voor bijvoorbeeld een RvR zone die under attack is of je mensen zoekt om te questen of whatever
iig door het absurde chatsysteem is de MM van MMO eigenlijk ver te zoeken en lijkt dus daar door ook weer op een spookwereld omdat het gewoon lastig is om met mensen in je zelfde tier in contact te kunnen komen via een 'general' chat

Ben het wel met al je punten eens, vooral het chat systeem. Als je Wow chat systeem gewent bent, is War zijn chat systeem echt een drama. Mischien zijn er addons voor de chat, anders zullen die wel snel komen denk ik.
En er mag ook wel wat meer actie bij de keeps komen.
Daarvoor speel ik het spel ook (mass open world pvp), zo'n gedachte had ik eerst ook bij Wow maar dat viel toen best wel tegen 3 jaar geleden, wel veel plezier gehad btw met pve.
Maar speel nog ff lekker door, de minpunten boksen tot nu toe niet op tegen de pluspunten. En heb er wel vertrouwen dat Mythic er alles aan zal doen om het goed te krijgen.
Heb mijn sorceress nu op R22/R18 en al paar epics van Pq's, doe rustig aan omdat ik ook veel moet werken en andere hobby's heb.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 10 oktober 2008 om 15:08:
Maar speel nog ff lekker door, de minpunten boksen tot nu toe niet op tegen de pluspunten. En heb er wel vertrouwen dat Mythic er alles aan zal doen om het goed te krijgen.

ja dat vind ik ook wel... ze pakken dingen zoals afk in scenarios, gold sellers erg goed aan
en snel ook!
dus het komt ook wel goed denk ik, de game is ook maar net live natuurlijk nog geen eens een maand
de game komt best wel 'af' over..

maar ik toch het chatsysteem, ik liep vandaag door avalorn>saphery in de route die ik liep (via de weg gewoon) kwam ik door 11 chatkanelen en dr zijn dr vast nog wel meer aangezien ik 3 kwart van de map heb over geslagen hehe

ook maar eens proberen deze week, is al aan het updaten :)
dan opzoek naar een leuke server en dan een toon aanmaken
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 oktober 2008 om 21:52:
leuke server

dragonback mountain :cheer:

eu server, rvr met veel spelers??
en een naam als dat ga ik dus niet op,doet me aan een film denken..... :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 oktober 2008 om 12:18:
eu server, rvr met veel spelers??
en een naam als dat ga ik dus niet op,doet me aan een film denken..... :D

haha dat is ook precies de reden dat ik die realm heb gekozen ;)
onofficieel is die ook al omgedoopt tot bareback/brokeback mountain :)
en natuurlijk omdat het open RvR is

redelijk balanced kwa order/destro
volgens de poll op warhammeralliance.com is ongeveer 10% nederlands
en voor de rest veel zweden en engelsen
gelukkig niet echt veel russen maar ongeveer 3%

al met al is het wel een leuke server :)

en eindelijk toch de chatfix :cheer:

Dit spel is eigenlijk gewoon geflopt yeah?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 november 2008 om 17:26:
Dit spel is eigenlijk gewoon geflopt yeah?

vind van niet!
speel het nog zeker dagelijks met groot plezier :jaja:

RvR is zeer vet
gister in Praag de hele avond zitten RvR'en
flink wat renown bij elkaar gefarmed

alleen de cc is wel een beetje overdreven vind ik

en de eerste class changes gaan er aan komen met patch 1.0.5
en dan natuurlijk nog de 2 tank classes die de release net niet gehaald hebben
laatste aanpassing