Partyflock
 
Forumonderwerp · 1020776
Mee eens of lag het aan ons? Wij vonden hem vrij eentoning draaien, de zon maakte op dat moment veel goed!
 
Carl Cox draait al 15 jaar kut
 
Weet niet of t aan mijn plekkie in de vallei lag, maar volgens mij stonden er wat knopjes niet goed.
Hoge tonen hoorde ik bijna niet, net als mc marxman... Dit gebeurde denk halverwege zijn set.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 11:46:
Carl Cox draait al 15 jaar kut

Haha (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 11:46:
Carl Cox draait al 15 jaar kut

Tuurlijk.
volgens mij was hij iedereen in slaap aan het draaien
Die man wordt nog steeds ZO gehyped! Tiësto van de techno. Tientallen DJ's met veeeeel betere skills maar als hij draait oe lala iedereen rent de tent in.

Hoor net van iemand dat het geluid zachter werd gedraaid tijdens zijn set, wtf.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 11:47:
Weet niet of t aan mijn plekkie in de vallei lag, maar volgens mij stonden er wat knopjes niet goed.
Hoge tonen hoorde ik bijna niet, net als mc marxman... Dit gebeurde denk halverwege zijn set.

same here, we zijn kwart over 10 wegggegaan omdat we toch niks hoorden.. (op 15 m van de stage)
 
Uitspraak van Dave'79 op woensdag 16 juli 2008 om 11:41:
Mee eens of lag het aan ons? Wij vonden hem vrij eentoning draaien, de zon maakte op dat moment veel goed!

Je kan ook weglopen.
 
Die man wordt nog steeds ZO gehyped! Tiësto van de techno. Tientallen DJ's met veeeeel betere skills maar als hij draait oe lala iedereen rent de tent in.

Je moet maar eens de geschiedenisboeken induiken... Dat is zijn eigen verdiensten plus een stukje uitstraling.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 12:07:
Je kan ook weglopen.

Klopt, maar zoals ik al zei, dat zonnetje dat over de vallei ging op dat moment maakte veel goed. En iedereen verdient een kans natuurlijk...
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 12:08:
Je moet maar eens de geschiedenisboeken induiken... Dat is zijn eigen verdiensten plus een stukje uitstraling.

pcies

stelletje paupers wat hem nu probeert af te kraken komt of net kijken of heeft totaal geen verstand (niet perse van muziek maar gewoon geen verstand)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 12:10:
stelletje paupers wat hem nu probeert af te kraken

ff voor de duidelijkehid: ik heb het alleen over zijn set op DV.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 11:46:
Carl Cox draait al 15 jaar kut

:lol:.
 
Uitspraak van Dave'79 op woensdag 16 juli 2008 om 12:12:
ff voor de duidelijkehid: ik heb het alleen over zijn set op DV.

ff voor de duidelijkheid

je bent nog steeds een pauper :lol:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 12:16:
je bent nog steeds een pauper

Goede humor (Y)
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 11:47:
mc marxman

die zou toch stoppen?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 12:47:
die zou toch stoppen?

DV is toch afgelopen?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 12:08:
Je moet maar eens de geschiedenisboeken induiken... Dat is zijn eigen verdiensten plus een stukje uitstraling.

ja vast....wat hij verdiende met een set ooit, jezus. Zal nu nog steeds bizar veel zijn. En ZULKE geweldige skills heeft ie niet in verhouding met z'n salaris. Maar ja als ik zoiets zeg krijg ik dit:
30 euro niet waard voor deze 2 jongens? Het is Carl Cox man! kom op zeg, die komt echt niet voor een appel en een ei draaien.

Tja...zelfde als voetbal, gaat nergens over die bedragen. Je kunt me veel wijsmaken maar iemand als Ben Sims heeft toch echt betere skills...denk dat zelfs Carl Cox dat beaamt. Op DV ook, Cox begint, hoppa heel die tent vol....bij iemand als Trevor Rockcliffe stroomt de tent leeg en DIE vlamt me effe een set, damn.

Zelfde voor zovelen hoor, Hawtin bv....las dit in het Awakefest topic, zo geweldig:
Het mooiste vond ik nog dat er toen ik even bij Hawtin aan het kijken was op AWFS vroeg "wie is er nu aan het draaien?" Toen ik zei "Hawtin" zei hij "wow vet man". Tsja.

...idd, tja.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 12:08:
stukje uitstraling.

Dat ie al tijden in de DJ Mag 100 staat zal ook vast een rol spelen in z'n populariteit...en dan komen we weer bij
Uitspraak van Audionysos op woensdag 16 juli 2008 om 12:02:
Tiësto
 
karel pielemans!
 
Had je van tevoren ook wel kunnen zeggen dat carl nie zo goed is in cocksucken
 
Coxie is een weenie.

Hij heeft in 2000/2001/2002 nog leuke sets neergezet maar daarna was het helemaal niks meer. Tegenwoordig draait hij zelf regelmatig trance setjes. Net als Umek en Kanzyani. Nee, Cox is in mijn ogen absoluut geen grootheid binnen de techno scene. Legendes blijven aan de top en dat kan van Cox niet worden gezegd. Je ziet hem ook zelden meer op de grote technofeesten. Hij teert op zijn naam en oud succes.

De echte legendes zijn toch meer May, Mills, Garnier, Craig, Dave Clarke, Carola, Hawtin, Beyer, Hood, Surgeon, The Advent en Beltram en anderen die ik nu vergeet. Deze staan na al die jaren nog steeds aan de top.

Kun je van Coxy niet zeggen.
laatste aanpassing
We zitten dit keer WEL op 1 lijn geloof ik. :p

Hoewel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 14:48:
Carola, Hawtin, Beyer

errug veel credits hebben verspeeld...
 
Uitspraak van Audionysos op woensdag 16 juli 2008 om 14:52:
We zitten dit keer WEL op 1 lijn geloof ik.

Hoewel
Uitspraak van sohus op woensdag 16 juli 2008 om 14:48:
Carola, Hawtin, Beyer

errug veel credits hebben verspeeld...

Helemaal mee eens. Echter Carola is al weer een aardig eind op het goede pad en ik verwacht dat hij over een jaar of twee weer kei hard staat te rammen. En ik ben eerlijk genoeg om nu al te zeggen dat ik dan weer vooraan sta om hem toe te juichen en te verkondigen hoe goed hij wel niet is. Hoe hypocriet het ook is. Hij blijft mijn held. Ondanks dat ik me verraden voel.

Beyer ben ik de laatste tijd wat minder van gecharmeerd en Hawtin gaat ook weer iets beter maar die moet Ableton dumpen wil hij weer een heldenstatus verdienen. Hawtin moet gewoon zijn zolder opruimen en zijn SL-1200's en TR-909 weer afstoffen.

En wat ik nog vergeten was... alle bovenstaande namen zijn ook uitstekende producers met heel veel grote klassiekers op hun naam. Cox vind ik dat niet dus dan ben je sowieso slechts een plaatjesdraaiert.
laatste aanpassing
Haha idd, en ik heb dat met Beyer, producties (The Conclusion (l)) en z'n vroegere platenkeus in combi met skills, echt vetttt.
Hoorde een stukje van hem op Awakefest tijdens het eten...nou nou. :/
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 15:00:
dat hij over een jaar of twee weer kei hard staat te rammen.

hoop dat iedereen weer wakker wordt: Umek, Beyermans en de rest.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 15:00:
TR-909

B)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 15:00:
Cox vind ik dat niet dus dan ben je sowieso slechts een plaatjesdraaiert.

boeit hem zelf bar weinig denk ik, hij lacht nog steeds keihard. Ik ga ervan uit dat ie nog steeds een astronomisch bedrag op z'n rekening krijgft voor een setje, aangezien een feest met alleen hem en DeHey 30 euro kost. :x
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 14:48:
Je ziet hem ook zelden meer op de grote technofeesten

op Time Warp stond ie nog redelijk te draaien iig (y)
Ik vond hem wel vet draaien. Stond lekker vooraan en heb van dat zogenaamd slechte geluid niks gehoord. Gewoon lekker door gebeukt. Lasers erbij :yes:
Uitspraak van technowaus op woensdag 16 juli 2008 om 15:26:
op Time Warp stond ie nog redelijk te draaien iig (y)

En daarna stond ie te knallen bij Garnier :respect:
Uitspraak van SuspiE op woensdag 16 juli 2008 om 16:14:
Lasers erbij

Dat maakt het geluid vaak wel beter ja :S
Vervelend voor je man...echt heel naar...en ja op DV heb je geen andere keus dan Carl Cox..dus echt vervelend voor je..
Uitspraak van Vette Vingers op woensdag 16 juli 2008 om 17:51:
en ja op DV heb je geen andere keus dan Carl Cox

jij snapt het (Y)
 
De echte legendes zijn toch meer May, Mills, Garnier, Craig, Dave Clarke, Carola, Hawtin, Beyer, Hood, Surgeon, The Advent en Beltram en anderen die ik nu vergeet. Deze staan na al die jaren nog steeds aan de top.

Kun je van Coxy niet zeggen

Carola, Beyer, Surgeon en The Advent Legendes??
Ik denk dat je je Carola-brilletje eens af moet zetten door te beginnen met je Shockers-mixje t raam uit te gooien.
Begrijp me niet verkeerd, ik was een Carola Die Hard fan van t eerste uur maar dat was een kwestie van smaak en heeft niets met de belachelijke titel: Legende, te maken.
(Heb m laatst in Duitsland twee keer horen draaien en hij is nog niet op de weg terug!!)

Kun je van Coxy niet zeggen?? Coxy is gemakkelijk goed voor 15.000 tevreden klanten en dat kan niemand uit jouw rijtje zeggen, Carl Cox vliegt 20 keer de wereld om waar jou hele rijtje dat een keer doet.
Ik ben geen Cox-fan, maar Surgeon bestempelen als legende en Cox degraderen tot pislul van de maand... Dan heb je er weinig verstand van.

Tja...zelfde als voetbal, gaat nergens over die bedragen. Je kunt me veel wijsmaken maar iemand als Ben Sims heeft toch echt betere skills...denk dat zelfs Carl Cox dat beaamt. Op DV ook, Cox begint, hoppa heel die tent vol....

Tuurlijk kan jij Sims beter vinden, ben t met je eens maar Carl Cox is iemand die al twintig jaar de wereld over zwerft en heel veel mensjes door de jaren heen de weg naar Techno-land heeft gewezen met zn performance/uitstraling/muziek.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 11:47:
net als mc marxman

dat scheelt weer....

Carl Cox is 2 jaar een kleine held voor me geweest (rond 1999/2000) maar dat is allang niet meer zo. Kwam je wat meer in aanraking met mensen zoals Ishi, Craig, Mills etc. naar mijn mening en betere dj's en betere producers (Heeft Cox btw wel es een plaatje gemaakt?)

Maar kep em niet gezien op deze DV dus kan niet erover oordelen. Las wel stukje in de spits of metro dat het de 1e keer was dat hij afsloot op DV?! Meen me toch echt te herinneren dat ik hem in 2001 ofzo ook al es heb horen afsluiten...
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 18:31:
Carola, Beyer, Surgeon en The Advent Legendes??
Ik denk dat je je Carola-brilletje eens af moet zetten door te beginnen met je Shockers-mixje t raam uit te gooien.
Begrijp me niet verkeerd, ik was een Carola Die Hard fan van t eerste uur maar dat was een kwestie van smaak en heeft niets met de belachelijke titel: Legende, te maken.
(Heb m laatst in Duitsland twee keer horen draaien en hij is nog niet op de weg terug!!)

Kun je van Coxy niet zeggen?? Coxy is gemakkelijk goed voor 15.000 tevreden klanten en dat kan niemand uit jouw rijtje zeggen, Carl Cox vliegt 20 keer de wereld om waar jou hele rijtje dat een keer doet.
Ik ben geen Cox-fan, maar Surgeon bestempelen als legende en Cox degraderen tot pislul van de maand... Dan heb je er weinig verstand van.

Kruip lekker terug onder je steen.
laatste aanpassing
 
En dat zegt iemand die stond te genieten op Trance Energie/Tiesto en Armin van Buuren... Snel f aangepast?

Dag dag
Uitspraak van Dave'79 op woensdag 16 juli 2008 om 18:14:
jij snapt het

Ik snap het ook. Dance Valley verdiend echt een naam als Carl Cox. Vind het een boutfeest.
laatste aanpassing
Uitspraak van Sir_Mike op woensdag 16 juli 2008 om 20:54:
Vind het een boutfeest.

was voor mij 1 keer nooit meer. :lol:
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 16 juli 2008 om 19:39:
Heeft Cox btw wel es een plaatje gemaakt?

:jaja:
heb hier een F.A.C.T. CD van hem waar een track opstaat...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 18:31:
Carl Cox is iemand die al twintig jaar de wereld over zwerft

zoveel artiesten die al zo lang of langer aan de weg timmeren, Joey Beltram en The Advent bv.

En het aantal vliegtripjes zegt mij bar weinig over skills. Daarbij: niemand heeft betere skills dan DJ Jean, respect! _0_
 
Absolutely fucking true man... Maar daar ging deze discussie niet om.
Jij zei dat hij gehyped was, ik zeg dat hij zijn sporen heeft verdiend.
Tuurlijk gaat reputatie hem voor en komen mensen alleen maar OMDAT hij Carl Cox heet maar heeft niet iedere dj met een beetje naam dat?
Wat heb je aan skills als een dj alleen al door er te zijn, het feest energie inblaast.
Er zijn zat mensen die beter kunnen draaien dan Carl Cox, Sven Vath, Richie Hawtin en Ben Sims, alleen ga jij daarvoor niet naar een feest.
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 22:28:
Wat heb je aan skills als een dj alleen al door er te zijn, het feest energie inblaast.
Er zijn zat mensen die beter kunnen draaien dan Carl Cox, Sven Vath, Richie Hawtin en Ben Sims, alleen ga jij daarvoor niet naar een feest.

Not true. Ben Sims is technisch gezien één van de dan niet de meeste begaafde techno DJ. Hij heeft niet voor niks de bijnaam "The Human Ableton".

Andere mix koningen zijn o.a. Derrick May, Christian Varela, Marco Carola, Richie Hawtin (met vinyl) en Jeff Mills (snel maar wel wat slordiger)

In tegenstelling tot jou ga ik wel naar feesten om artiesten te zien die goed kunnen draaien. Jij hebt blijkbaar andere motieven om naar een feest te gaan. Niks mis mee, maar kom dan niet net doen of je er verstand van hebt.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 22:28:
alleen ga jij daarvoor niet naar een feest.

oeps, ik wel hoor. :$
Maar idd, ik heb vaak in halflege zaaltjes gestaan, maar wel met liefhebbers...van bv Steve Bicknell, Grovskopa, Radial, Rumenige & Loktibrada. (l)

Zoals Sohus zegt: niet iedereen heeft dezelfde beweegredenen...ken ook veel mensen die meer gaan voor sfeer, of idd bekende namen. :)
Hij was vorig jaar ook een drama op nature one...!
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 16 juli 2008 om 19:39:
(Heeft Cox btw wel es een plaatje gemaakt?)

Op zeker dat carl cox plaatjes heeft gemaakt,heb er nog 1 van hem in me kast staan!!
laatste aanpassing
 
Kruip onder een steen, suggereren dat ik er geen verstand heb, minderwaardig doen over Trance dj's en vervolgens weghalen... en dat terwijl je zo graag naar Trance Feestjes gaat.

Je hoeft mij niet te vertellen wie goed kunnen draaien, ik heb ze allemaal meerdere malen gehoord en gezien, ik ga al tien jaar naar feesten, draai al tien jaar zelf techno in alle soorten en maten, heb 10000000 dj sets op me harde schijf staan dus t komt een beetje minderwaardig over als jij mij gaat vertellen dat ik er geen verstand van heb.(ik probeer hier alleen maar duidelijk te maken dat ik wel weet waar ik over lul)
Ik ga niet naar feestjes voor grote namen, dat heb ik nooit gezegd, ik zei alleen dat een grote naam een feest extra energie in kan blazen alleen al door er te zijn. Sterker nog, ik ontdek liever een nieuwe naam, dan dat ik zoals jou blijf ouwehoeren over een dj die zijn draaistijl heeft veranderd en iedere keer met een setje kom aanzetten waar je nieteens bij ben geweest (Marco Carola @ Shockers 2003)

Maar dat was niet de discussie!! Het ging erom dat jullie Carl Cox als b-dj neerzette, die zijn roem te danken heeft aan?? Ja aan wat eigenlijk?
Hij heeft zijn sporen zelf verdiend.
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juli 2008 om 23:35:
ik ga al tien jaar naar feesten, draai al tien jaar zelf techno in alle soorten en maten, heb 10000000 dj sets op me harde schijf staan

(H)
 
Was te verwachten... :)
Artiest Mizla
Jezus mensen wat een getier of Carl nu wel of niet kan draaien, het is gewoon marktwerking. Hij krijgt wat men voor hem wil geven...thats it!

Kennelijk spreekt zijn mainstream techno en uitstraling een hoop mensen aan.
 
Gelijk heb je, wat kan mij t eigenlijk vertieven... Van mijn part vindt je t een mager blank kereltje.

Ajuus!
laatste aanpassing