Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 20:26:yep
heey pix ben ie weer terug jongen
HALLO ALLEMAAL
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 20:46:vind er maar bar weinig aan
ach...
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 20:46:ga je het weekend doen gab?
ga zaterdag werken dus vrijdag niks..
zaterdag waarschijnlijk naar beverwijk ff kijken wat iedereen doet enz...
jij?
ga zaterdag werken dus vrijdag niks..
wanneer ga je eens een groot klusje aannemen voor de weekende
zaterdag waarschijnlijk naar beverwijk ff kijken wat iedereen doet enz...
jij?
bbeverwijk
jij?
vrijdag ff stadje en zaterdag nog geen idee
maandag lappedag dus ff krachten sparen
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 20:54:wanneer ga je eens een groot klusje aannemen voor de weekende
ben met van alles bezig ouwe, meestal wat kleiner werk en de grotere klussen willen mensen niet alleen in het weekend
had je zin om te timmeren dan??
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 20:54:bbeverwijk
gezellig hoor, ff bij cok in zn stadje zuipen enz
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 20:54:maandag lappedag dus ff krachten sparen
kut dat ik geen vakantie meer heb
had je zin om te timmeren dan??
ja mis het best wel zo af en toe
dus mocht je wat hebben
gezellig hoor, ff bij cok in zn stadje zuipen enz
mwah gezellig is een ander woord
kut dat ik geen vakantie meer heb
heb er maar een vrije dag voor genomen
en blijf er ook slapen dus dat scheelt
alleen dinsdag in de file richting m'n werk (N)
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 21:03:ja mis het best wel zo af en toe
dus mocht je wat hebben
je bent de 2e al, maxie vroeg ook al, als ik wat te doen heb ik hem moest bellen..
hou mn ogen open voor je pik
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 21:03:mwah gezellig is een ander woord
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 21:03:heb er maar een vrije dag voor genomen
en blijf er ook slapen dus dat scheelt
alleen dinsdag in de file richting m'n werk
tja, dat was natuurlijk ook een optie geweest, maarja...
dan maar niet,
je bent de 2e al, maxie vroeg ook al, als ik wat te doen heb ik hem moest bellen..
hou mn ogen open voor je pik
neem ej een klussie aan voor ons drieen
zal wel wat langer gaan duren dan
tja, dat was natuurlijk ook een optie geweest, maarja...
dan maar niet,
5 sep wel naar volendam he
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 21:12:neem ej een klussie aan voor ons drieen
zal wel wat langer gaan duren dan
whehehe,
dan neem ik het niet aan ouwe, doe ik het wel in urengeld
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 21:12:5 sep wel naar volendam he
jah, neem de zaterdag daarna wel vrij..
Het draait uiteindelijk vaak toch maar om 1 ding dus ik zou meteen het bed in duiken als ik jou was. 
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 22:25:we zijn allebei katholiek dus dat gaat niet
Uitspraak van Ome R*nnie op woensdag 13 augustus 2008 om 23:28:alleen handjes vasthouden he
TuurlijkO:) Ik wil wel naar de hemelO:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 23:30:Ik wil wel naar de hemel
mag je daar die snee uitleggen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 08:57:mag je daar die snee uitleggen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 09:11:hoe ist?
met mij goed lieverd, en met jou?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 09:14:met mij goed lieverd, en met jou?
Ja goed
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 09:17:Maar m'n chronisch slaapgebrek begint weer op te spelen
handen boven de dekens houden voortaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 09:19:handen boven de dekens houden voortaan
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 09:27:Wat denk je wel nie van mij?
uhhhmmm.. ik beroep me op mijn zwijgrecht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 09:31:uhhhmmm.. ik beroep me op mijn zwijgrecht
mietje
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 09:17:Ja goed Maar m'n chronisch slaapgebrek begint weer op te spelen
huh, heb jij gronisch slaapgebrek~~
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 augustus 2008 om 16:11:kots
En waarom moet je nou precies kotsen??