Partyflock

Forumonderwerp · 1020083
Waarschuw beheerder
donateur
LONDEN - Voormalig wereldkampioen darten Andy Fordham moet zo snel mogelijk een levertransplantatie ondergaan om in leven te blijven. Hij maakte dat bekend in een interview met de Engelse krant The Sun.

Andy Fordham: ,,Angst om te sterven heb ik nooit gevoeld.''
Fordham, die in januari 2004 in de finale op Lakeside Mervyn King versloeg, is inmiddels 70 kilo afgevallen. Hij deed dat voor het oog van de tv-camera’s in een programma van ITV, waarin sterren afslanken. De darter werd vorig jaar januari opgenomen in een ziekenhuis met ademhalingsproblemen.
[img width=300 height=402]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00135/fordhamFC_135484h.jpg[/img]
Andy Fordham (46), die door zijn baard en lange haar de bijnaam ‘The Viking’ draagt, neemt de schuld volledig op zich. ,,Ik heb in de loop der jaren genoeg waarschuwingen gehad van artsen.’’ De Engelsman raakte er aan gewend veel alcohol te drinken voor belangrijke partijen. De eigenaar van een bar in Dartford vertelde dat hij zich ook in zijn eigen zaak nauwelijks kon beheersen. ,,Gemiddeld dronk ik iedere avond twintig flesjes bier, daarna ging ik over op iets sterkers als vodka. Mijn record staat op zestig flessen bier op één dag. Ik vierde toen mijn huwelijksdag.’’

Manager Steve Mottershead hoopt dat Fordham snel kan terugkeren. ,,Ik denk dat alle dartsliefhebbers er zo over denken.’’

There's only oneeeeeeeeeeeeeeeeeeee Andy Forham

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dominee Dimitri op donderdag 10 juli 2008 om 13:08:
Voormalig wereldkampioen darten Andy Fordham moet zo snel mogelijk een levertransplantatie ondergaan om in leven te blijven.

sorry hoor, maar daar vraagt ie zelf om (Y) had ie maar niet veel moeten drinken (Y)
Waarschuw beheerder
Zijn mensen die het meer verdienen (naar mijn mening) dan iemand die zich helemaal de tering heeft gezopen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 juli 2008 om 18:04:
Ieder zijn problemen

Nu is het alleen zijn probleem ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 15 juli 2008 om 19:54:
Mocht je niet aan zijn buik zitten? Zijn baard niet strelen?

:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vieze kerel is het.

Waarschuw beheerder
Kan nou niet echt zeggen dat ik daar van op kijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FeestFeestFeest :D op donderdag 10 juli 2008 om 17:44:
Ik heb de eer gehad om tegen deze held te mogen spelen! En bier met hem gedronken !

ik dart regelmatig met met Darryl Fitton...

lekker puh!