Partyflock

Forumonderwerp · 1020077
Poll, geopend op donderdag 10 juli 2008, looptijd van 6359.1 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Maleisië wil verkrachters castreren

15683%
Goed initiatief
2212%
na 1 voorval is te snel
116%
onzin

Klare taal vanuit Maleisië bereikt ons vandaag via de internationale media. De minister van Vrouwenzaken, Gezin en Gemeenschap wil dat bij verkrachters de ballen worden verwijderd. Niets een tweede kans of therapie, maar gewoon wegsnijden die hap.

Minister Ng Yen Yen, die zelf arts is, zegt wat sommige FOK!kers al vaak in reacties onder verkrachtingszaken submitten: ''Als je zeker weet dat de verkrachting zich gaat herhalen, ben ik voor castratie''.

Het aantal aangiftes van verkrachting in Maleisië is in twee jaar tijd bijna verdubbeld. In 75% van de gevallen is de dader overigens een bekende van het slachtoffer. Yen Yen wil een einde maken aan de stijging van het aantal verkrachtingen. ''Ik denk dat er drastische maatregelen nodig zijn tegen zo'n afschuwelijk misdrijf'', aldus de minister.

Bron
nog een bron
laatste aanpassing

Uitspraak van Devilish™ op donderdag 10 juli 2008 om 12:17:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Goed initiatief"

Als het bewezen terecht is inderdaad.. dan ben ik het er volkomen mee eens.. maar niet alleen castreren, haal het hele zaakje er dan maar meteen af..

:D
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 juli 2008 om 10:53:
Als je zeker weet dat de verkrachting zich gaat herhalen, ben ik voor castratie''.

voor(Y)

Hele rare beredenatie

Goed idee!!
Gewoon heel 't zaakje eraf
strak plan tjop tjop weg ermee

de volgende stap is stelen = hand eraf
en werkt toch niet.
helemaal mee eens,
niet eens onder verdoving brengen zo in 1 keer alles eraf.......
liefst met een zo'n pijnlijk mogelijk voorwerp
soort van folteren :D

maar gewoon wegsnijden die hap.

wel erg pijnlijk:o

Zo'n middeleeuwse oplossing lost toch helemaal niks op. Als je het hiermee eens bent, dan kun je beter in Maleisië gaan wonen.

Weer zon topic waar de primaten hier Prince Valiant kunnen spelen en laten zien hoe rechtvaardig (en niet goed bij hun hoofd) ze zijn.
goed plan :jaja:
hadden ze maar na moeten denken
laatste aanpassing

Uitspraak van Stuiterkim! op dinsdag 15 juli 2008 om 15:26:
goed plan :jaja:
hadden ze maar na moeten denken

Voor iemand die journalistiek studeert valt me die opmerking van je tegen.

Je zou moeten weten hoeveel mensen er onschuldig veroordeeld zijn wegens verkrachting en sexmoorden de laatste tijd. Als die allemaal gecastreerd waren zouden e net zo laag zijn als dat tuig in Afrika en Azie.
hmmm ja das wel waar :bloos:
was ook net wakker, mag ik dat als excuus aandragen? :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 12 juli 2008 om 18:08:
Ja.

Op zich zou ik er niet eens zo veel problemen mee hebben als iemands schuld 100% zeker vast staat. Maar je moet het gewoon niet toestaan omdat het een onomkeerbare straf is.

Helemaal mee eens....
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Goed initiatief"

Niets een tweede kans of therapie, maar gewoon wegsnijden die hap.

moeten ze hier ook doen :)