| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 14 juni 2008 om 11:00 |
Oke maiii
Uitspraak van boemboemspast op zaterdag 14 juni 2008 om 17:33:Hoe was het feest, en hoe was het weer??
ja wat een kut vraag..had een kaartje gekocht dan had je geweten hoe het was,en met het weer....zit je in een kelder opgesloten ?
Uitspraak van boemboemspast op zaterdag 14 juni 2008 om 17:33:Hoe was het feest, en hoe was het weer??
Om de tijd dat dit schreef super zonnig met hollandse Stapelwolkjes en prachtige vergezichten
Mijn reactie verder:
Wow zeg! Ik zei op het feest zelf al dat deze een aardige kans maakt om 1 van beste feesten ooit te gaan worden.
En het is idd 1 van mijn beste feesten ooit geworden
Man wat een perfectie! Echt alles maar dan ook alles klopte gewoon. Ik vond het een stuk vetter dan vorig jaar. En vorig jaar was het al geweldig.... tja hoe beschrijf je dit dan....
Op de podia waar ik steeds was was het geluid en de sfeer zo top
Persoonlijke hoogtepuntjes waren toch wel de sets van D-block & S-te-fan, A-lusion, Alpha2, Technoboy en een stukje Dana.
Uitspraak van Dr. Strugglehoezo staat er file op de A1 om half 2 's nachts?op zondag 15 juni 2008 om 10:01:
Was het 's middags anders dan? Stond er ook een 'doorrij'-file hoor.
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 10:11:Volgens mij overlijden er op elk feest wel 10 mensen als je alle verhalen moet geloven.
Wel iemand neergestoken met een mes, verder niks aan de hand
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 10:04:Ik heb er weinig woorden voor, enige woorden waar ik op dit moment op kan komen zijn: fantastisch, geweldig, super, kippenvel etc etc.
Gozer ik heb je niet gezien
Blijkbaar heb je je ook heel goed vermaakt
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 10:11:Volgens mij overlijden er op elk feest wel 10 mensen als je alle verhalen moet geloven.
Nou inderdaad.
En als het er 1 per jaar is dan is het veel. (nog steeds te veel natuurlijk)
Typisch gevalletje van geruchtenstroom.
laatste aanpassing
en dan vallen ze door het dak
daar kwam die buschauffeur ook pas achter na een kwartier
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 10:14:Stond er ook een 'doorrij'-file hoor.
daar kwam die buschauffeur ook pas achter na een kwartier
Gozer ik heb je niet gezien
Blijkbaar heb je je ook heel goed vermaakt
Ik heb heel veel mensen die ik had willen zien niet gezien
Mocht de pret verder niet drukken. Wat was het geweldig, echt van 11 tot 23.15 alleen maar genoten.
Jij je ook vermaakt?
Mijn korte samenvatting:
~ Memories were witten in every grain of sand - A temporary dreamworld, a magic wonderland - We fought a war of love and joy, no misery and pain - An army formed by partypeople danced away the rain ~

Alleen maar hoogtepunten, zowel op muzikaal vlak als op alle andre gebieden. Baalde hard dat ik niet tot het einde kon blijven maar die schade haal ik volgend jaar wel in.
Weggegaan op de climax en dat was na de onvergetelijke set van Technoboy.
En nu gauw weg van PF want ik moet aan de studie
~ Memories were witten in every grain of sand - A temporary dreamworld, a magic wonderland - We fought a war of love and joy, no misery and pain - An army formed by partypeople danced away the rain ~
Alleen maar hoogtepunten, zowel op muzikaal vlak als op alle andre gebieden. Baalde hard dat ik niet tot het einde kon blijven maar die schade haal ik volgend jaar wel in.
Weggegaan op de climax en dat was na de onvergetelijke set van Technoboy.
En nu gauw weg van PF want ik moet aan de studie
Laten we zeggen dat er vooraan iig niet echt ruimte was om te bewegen, zo druk
Ik stond helemaal vooraan bij de hekken en had alle ruimte. Je had effe iets verder door moeten lopen
Project One was magistraal! Die hele tent op z'n kop! En wat voor tent! Dat was gewoon de Alpha tent van Lowlands, HOE vet!
En nu echt pleitos want hier was ik al bang voor, memories sweet memories, ik wil terug
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 juni 2008 om 10:57:En nu gauw weg van PF want ik moet aan de studie
Ik ook, hehe. Maar nog geen zin in
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 15 juni 2008 om 10:58:maar ik moet m'n kop effe van het feestje af zien te krijgen.
Denk eerder dat meningeen het feestje van zijn kop zal moeten krijgen
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 10:14:Was het 's middags anders dan? Stond er ook een 'doorrij'-file hoor.
Had je niet ff kunnen bellen oud.
Fokking 1,5 uur in de file gestaan.
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 03:17:Uitspraak van **loontje** op zondag 15 juni 2008 om 02:16:
heeft r iemand iets gehoord over het meisje wat is overleden in de zaal van early rave ??
Ja die lag bij die andere 300 mensen die verkeerde drinken hadden besteld bij de groene tent!
Uitspraak van verwijderd op zondag 15 juni 2008 om 11:38:Whehehehe, maar was jij?
R. wel gezien?
Ik was voornamelijk alleen bij de Main en de hardcore
Jij zeker bij de Breakcore/terror shit?
Ik wou nog kijken daar maar ik word gek van die muziek
Had je me sms nog gehad vanacht?
Uitspraak van actief op zondag 15 juni 2008 om 11:39:Jij zeker bij de Breakcore/terror shit?
silver bedoel je?
industrial
Uitspraak van Dr. Strugglesilver bedoel je?op zondag 15 juni 2008 om 11:41:
industrial
Jup
Niet echt mijn ding
Uitspraak van actief op zondag 15 juni 2008 om 11:39:wou nog kijken daar maar ik word gek van die muziek
Had je me sms nog gehad vanacht?
Whehe nog niet gechecked, zo even kijken
wuuu maareh was de hele tijd in early en hardcore, althans halve dag, daarna techno en industrial!
en nu even slapen