Uitspraak van Har25 op vrijdag 13 juni 2008 om 13:31:
is ook wat, gezien de tijd en inspanning die je, bij de meeste opleidingen, moet verrichten om zo'n papiertje te halen
Ja, maarrrrr, daar gaat het natuurlijk stiekem helemaal niet om! Het titeltje, de reputatie... het ego... jwt
k vind dat je me onterecht van een groot ego beschuldigd! gnagna ik heb eerst een mbo opleiding gedaan en ben toen door gaan leren ja, waarom? omdat ik te lui was om te gaan werken, en ik toch liever onderzoek doe dan routine werk, en ja dat titeltje dat ik krijs als ik klaar ben, das gewoon leuk, maar niet van levensbelang. X
Heel mensen voelen zichzelf echt helemaal wat met een titeltje als "hbo" of "univeristeit"..
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Communicatie"
Ik hoorde van een vriend die in Amsterdam studeerd
Probeer Facility Management eens...
Heel mensen voelen zichzelf echt helemaal wat met een titeltje als "hbo" of "univeristeit"..
Uitspraak van Mp3 op vrijdag 13 juni 2008 om 13:30:
ik doe CE. Is redelijk op niveau. Ik doe het in Arnhem op de HAN. Met 2 vreemde talen erbij.
Ik hoorde van een vriend die in Amsterdam studeerd dat zij een hele andere inhoud hebben van de studie. Veel minder projecten e.d.
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Pabo"
Geheel terecht, gezien de tijd en inspanning wat je moet investeren om het te halen
dat kún je gewoon geen hbo noemen...
Mijn vriendin doet vrijetijdskunde... mevrouw weet niet wat 10+10 is maar haalt wel voldoendes voor Financieel management en statistiek... ja daaaaaaggg.