Partyflock

Forumonderwerp · 1015321
11 volgers · 56563x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.

Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.

Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.

Bron

Eindelijk.. Alleen jammer van T-mobile, had gehoopt dat KPN de gene was..

Werkzaam bij SEKOIA
Waarschuw beheerder
dus eigenlijk 1 nadeel + 2x 1/2 nadeel = 2 nadelen

en 10 voordelen..

easy money

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 13:49:
Je kan hem gewoon niet betalen

kut-argument..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 13:49:
Hater!

Anders ga jij even met proffessor Barabas zijn teletijdmachine terug naar de 2001, toen MMS wél een klein beetje hip was. prutser.

Video-opname is mogelijk door middel van applicatie, Bluetooth heb je gelijk in, maar gebruikt iemand dat? Accu gaat prima 24 uur mee en het netwerk ligt aan T-Mobile, niet aan de iPhone.

Ga sparen, en koop een goede camera, heb je hem ook niet meer nodig op je mobieltje..

Ben jij ongesteld ofzo? Je moet wel aan je bloeddruk blijven denken hoor, je krijgt nog een hartaanval als je je zo druk maakt om de mening van iemand anders.

Maar blijkbaar vind jij het heel normaal om meteen te gaan schelden en schreeuwen en een poging tot belediging te doen.

Kom maar terug als je volwassen kunt reageren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 8 augustus 2008 om 13:57:
de batterij vrij kut is..
(maar dat boeite me niet zo heel veel, want ik heb altijd mijn oplader bij me)

dat MMS en bluetooth er niet opzitten
(maar dat boeit me sowieso niet)

dat er een kk-camera in zit, die ze net zo goed weg hadden kunnen laten
(dat boeit me wel)

Minpunten zijn betrekkelijk en persoonlijk.. De pluspunten wegen zoveel zwaarder dan die paar minpuntjes.

Valt me gewoon zo op dat er zo'n grote groep iPhone-haters bestaat, en dat ze allemaal met deze onnozele punten aankomen. :)

Geef zo'n hater een iPhone (Kacper) en ze zijn verkocht.. ;P

Enige minpunten zijn voor mij de batterij, krasgevoeligheid en de camera.

Maar goed, elke smartphone batterij is snel leeg, je moet gewoon voorzichtig zijn met dure speeltjes en de camera, sja.. ik heb een hele goede digicam. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 8 augustus 2008 om 13:59:
kut-argument..

Al verwijderd, ik kwam tot bezinning..
Uitspraak van FeestFeestFeest :D op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:00:
Ben jij ongesteld ofzo? Je moet wel aan je bloeddruk blijven denken hoor, je krijgt nog een hartaanval als je je zo druk maakt om de mening van iemand anders.

Het feit dat jij dit topic opzoekt, om alleen even je gal over een technisch product te spuwen, getuigd ook niet écht van volwassen gedrag..

En ja ik ben een fanboy.. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:03:
Minpunten zijn betrekkelijk en persoonlijk.. De pluspunten wegen zoveel zwaarder dan die paar minpuntjes.

Valt me gewoon zo op dat er zo'n grote groep iPhone-haters bestaat, en dat ze allemaal met deze onnozele punten aankomen. :)

Een kut netwerk
Geen basisfuncties die ALLE andere smartphones WEL hebben.
De MINSTE camera van allemaal en het internet is LANG niet zo snel als ze beloofd hebben.

En jij gelooft nog steeds dat je een REVOLUTIONAIRE telefoon hebt gekocht? Je leeft in een droomwereld.

Ga de specs van de Nokia N96 maar eens vergelijken met die van de iPhone.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FeestFeestFeest :D op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:07:
het internet is LANG niet zo snel als ze beloofd hebben

welk gedeelte van t-mobile snap jij niet?

Waarschuw beheerder
Een kut netwerk
Geen basisfuncties die ALLE andere smartphones WEL hebben.
De MINSTE camera van allemaal en het internet is LANG niet zo snel als ze beloofd hebben.

Basisfuncties die geen hond gebruikt, een netwerk wat NIKS met de telefoon te maken heeft en internet dat WEL zo snel is als beloofd, mits bereik, maar dat ligt weer aan T-Mobile.

De iPhone IS (incl. MobileMe en de AppStore) de derde revolutie in IT-land, maar daar kom jij later achter en biedt je je excuses aan.

Bij deze al aanvaardt (Y)

En ga jij je even aftrekken op lijstjes droge specs, ik geniet graag van een algehele gebruikers ervaring.. :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:12:
Basisfuncties die geen hond gebruikt, een netwerk wat NIKS met de telefoon te maken heeft en internet dat WEL zo snel is als beloofd, mits bereik, maar dat ligt weer aan T-Mobile.

De iPhone IS de derde revolutie in IT-land, maar daar kom jij later achter en biedt je je excuses aan.

Bij deze al aanvaardt (Y)

En ga jij je even aftrekken op lijstjes droge specs, ik geniet graag van een algehele gebruikers ervaring.. :flower:

Dus omdat jij sommige functies niet gebruikt, gebruikt niemand ze? En je hebt in elke test kunnen zien dat het netwerk zo verschrikkelijk slecht is dat je er haast onmogelijk goede ervaringen mee kunt hebben. Niemand is positief behalve jij :D

Ga jij nu maar weer spelen met je revolutionaire telefoon die niets kan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FeestFeestFeest :D op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:16:
Dus omdat jij sommige functies niet gebruikt, gebruikt niemand ze?

Gebruik jij MMS..?

Niemand is positief behalve jij

Ach, ik woon ook niet in een gat waar geen bereik is, ik heb overal waar ik kom vol 3G bereik en haal data binnen met 250 kb/s per seconden, en ach, aan dit forum en ook bijvoorbeeld GOT of iPhoneclub is iedereen wél overwegend positief.

Maar goed, je hebt haters en fanboys.. Altijd, overal.. :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
En je hebt in elke test kunnen zien dat het netwerk zo verschrikkelijk slecht is dat je er haast onmogelijk goede ervaringen mee kunt hebben.

Simlock vrij ring any bell?

Ga de specs van de Nokia N96 maar eens vergelijken met die van de iPhone.

Komt eind vh jaar pas uit. Nokia kennende word dat weer vertraagd naar volgend jaar :)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:21:
Gebruik jij MMS..?

Ik wel, zelfde geld voor bluetooth :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:23:
Ik wel, zelfde geld voor bluetooth :bloos:

Wanneer je een onbeperkt data abonnement heb en het grootste deel van je vriendengroep ook smartphones heeft, gebruik je gewoon de mail funtie. MMS is in weze al achterhaald door de e-mail.

Waarschuw beheerder
netwerk

Nogmaals, T-Mobile, T-Mobile, T-Mobile..

Heeft geen fuck met de iPhone te maken, en eerlijk gezegd heb ik nergens problemen mee..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:24:
Wanneer je een onbeperkt data abonnement heb en het grootste deel van je vriendengroep ook smartphones heeft, gebruik je gewoon de mail funtie.

Dat is ook wel weer waar.. Maar blauwetand is opzich wel handig, ff mp3'tje overzenden ofzo..
Ach, zie wel.

Heb een 2e abo bij orange lopen, dat overgenomen is door t-mobile. Ben contractsvrij, maar nog niks gehoord over een aanbieding ofzo :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 8 augustus 2008 om 14:27:
Dat is ook wel weer waar.. Maar blauwetand is opzich wel handig, ff mp3'tje overzenden ofzo..
Ach, zie wel.

Dat laat Apple nooit toe aangezien in hun beleving elke MP3 officieel is gekocht via iTunes.. :P

Maar goed, je hebt gelijk is op zich wel handig.. Ik heb het met voorgaande telefoons alleen nooit gebruikt.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect:Ikick:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Tientallen iPhonekopers mogelijk opgelicht

Uitgegeven: 7 augustus 2008 14:12

AMSTERDAM - Tientallen iPhonekopers zijn mogelijk gedupeerd door een website die de toestellen voor honderden euro's zonder simlock of abonnement te koop aanbood. Ze betaalden, maar hoorden daarna niets meer van de leverancier.

Op het forum internetoplichting.nl doen gedupeerden hun beklag over het bedrijf iphonehelpdesk.nl. De website van dat bedrijf is inmiddels uit 'wegens omstandigheden' uit de lucht. Ook alle bekende telefoonnummers van moederbedrijf Mr Z BV en zijn directeur zijn afgesloten.

Simlockvrij

De site bood Apples gewilde gadget te koop aan voor prijzen vanaf zo'n 500 euro. Het toestel zou ontdaan zijn van zijn simlock, zodat kopers de iPhone kunnen gebruiken met ieder gewenst netwerk. In Nederland is de telefoon officieel alleen verkrijgbaar in combinatie met een abonnement bij T-Mobile.

Spoorloos

Verontruste klanten die na betaling geen telefoon ontvingen, kregen aanvankelijk nog geruststellende reacties van het Amsterdamse bedrijfje, dat onder meer zei te kampen met leveringsproblemen. Inmiddels is het bedrijf niet meer bereikbaar, en lijkt de directeur spoorloos te zijn verdwenen.

Aangifte

Verschillende gedupeerden zeggen aangifte te hebben gedaan van oplichting. Een woordvoerster van de Amsterdamse politie kon niet onmiddellijk reageren.

Waarschuw beheerder
Na meer dan 2 weken met de iphone kan ik niet anders dan concluderen dat de iphone een fantastisch apparaat is.
Op 1 ding na: 3G ontvangst

De batterij is dik in orde vergeleken met een nokia: bij gemiddeld gebruik met 3G aan gaat deze 1,5 dag mee.
Met 3G uit (zoals ik het heb staan ivm de slechte dekking/ontvangst) gaat de batterij gerust 3 dagen mee!

Veel mensen beweren dat de slechte 3G ontvangst aan t-mobile ligt. Dit is gedeeltelijk waar. Maar het grootste
probleem zit em in de iphone zelf. Ik heb de iphone naast een htc diamond gehouden die gewoon vol 3G bereik had (ook t-mobile) en op volle snelheid kon internetten. Ik had ondertussen vrijwel helemaal geen 3G bereik en kon ook niet internetten (kantoor in leiden 11e verdieping).

Ik kan niet anders concluderen: 3G op iphone (n) (tenzij je natuurlijk op een plek zit met een belachelijk sterk 3G signaal)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 augustus 2008 om 15:42:
Na meer dan 2 weken met de iphone kan ik niet anders dan concluderen dat de iphone een fantastisch apparaat is.

Ik kan nog wel een paar reacties van jou terughalen uit dit topic O:)
Waarschuw beheerder
Op 1 ding na: 3G ontvangst

De batterij is dik in orde vergeleken met een nokia: bij gemiddeld gebruik met 3G aan gaat deze 1,5 dag mee.
Met 3G uit (zoals ik het heb staan ivm de slechte dekking/ontvangst) gaat de batterij gerust 3 dagen mee!

Een fantastisch apparaat. Alleen slechte dekking en ontvangst zeg je...

Ben ik de enige die weet dat dit een telefoon is? Het is WEL handig dat de ontvangst goed is zodat je er dingen mee kan doen. Maar noboby seems to care want het is een iPhony

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op zaterdag 9 augustus 2008 om 16:01:
Ik kan nog wel een paar reacties van jou terughalen uit dit topic

zullen we dat maar niet doen? :P

Uitspraak van FeestFeestFeest :D op zaterdag 9 augustus 2008 om 16:49:
Ben ik de enige die weet dat dit een telefoon is? Het is WEL handig dat de ontvangst goed is zodat je er dingen mee kan doen. Maar noboby seems to care want het is een iPhony

3G is voor internet. Om te bellen en smsen heb je GSM bereik/ontvangt nodig en dat is dik in orde :yes:

Waarschuw beheerder
Ik kan niet anders concluderen: 3G op iphone (n) (tenzij je natuurlijk op een plek zit met een belachelijk sterk 3G signaal)

Ben ik dan de enige die zeer te spreken is over de 3G ontvangst van de iPhone, in Haarlem waar ik woon (centrum), bij mijn ouderlijk huis (Noord), vriendin haar kamertje etc. overal heb ik vol tot goed 3G bereik en gaat de snelheid altijd rond de 175/250 kb/s.

Alleen ja, het T-Mobile bereik is gewoon over het algemeen kut in grotere gebouwen, hier had ik al last van toen ik twee jaar geleden bij T-Mobile zat. Het jaartje dat ik bij Vodafone zat was wat dat betreft een verademing..

Maar goed, ik heb wel een iPhone 3G.. B)

Dikke sleeve er trouwens bij gekocht voor de momenten dat je de iPhone even in een tas flikkert, op het strand bent of andere dingen doet waarbij hij net dat beetje extra bescherming nodig heeft..

[img width=375 height=500 cacheid=000fc9aa002c27c1710e60751a024d9cb5]http://farm4.static.flickr.com/3137/2746314137_3fc3b96467.jpg?v=0[/img]

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 juli 2008 om 09:52:
Ik zou zeggen, ga is een half uurtje spelen met eentje, ik weet zeker dat je (deels) verkocht bent.

;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ben ik de enige die weet dat dit een telefoon is?

Het is geen telefoon, het is een PDA waarmee je eventueel zou kunnen bellen.. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Iemand een idee waar ik mijn iphone goed kan verzekeren.
ik wil graag zo verzekerd zijn dat mocht ie kapot of gestolen zijn dat ik dan een nieuwe krijg en geen geld bedrag.

Waarschuw beheerder
noboby seems to care want het is een iPhony

ben je medewerker van windows of nokia ofzo.. want tering wat ben jij vermoeiend

en nee, dat wilt niet zeggen dat ik geen inbreng meer heb in de discussie
maar jouw onophoudelijke anti-iphone-mening die uiteindelijk gebaseerd is op persoonlijke belevenissen die je niet hebt gehad..
is erg irriant

want zelf na ontkrachtiging (of andere visie) op je punten ben je nog steeds even hardnekking anti... *omdat dat maar moet?*

edit: jij vindt de iphone zijn geld niet waard en je vind dat hij niet voldoet aan bepaalde eisen (van jou)
dan het zij zo zo... en blijf niet hardnekkig je non-based-anti-mening verkondigen tegen ons..

al met al; ben JIJ diegene die naar dit topic is gekomen... dus stel je niet aan
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kun je dit nu ook op 1 of andere manier op de iphone bekijken ? http://os2008.nos.nl/mobiel/index/

Waarschuw beheerder
donateur
Zit er eigenlijk Bluetooth op die i-phone?
Waarschuw beheerder
-Silverlight op iphone: scratch
-Media player op iphone: scratch 2

Zal wel niet dus.

Voor welke toestellen is NOS Mobiel geschikt:

NOS Mobiel is ontwikkeld om zoveel mogelijk toestellen te kunnen ondersteunen. Zo ondersteunt de applicatie de volgende toestel platformen: Symbian, Windows Mobile, UIQ(juli), J2ME(Java) en Blackberry. In de toekomst zal ook iPhone en ANDROID ondersteund worden.

Waarschuw beheerder
Krijg mijn iPhone niet gejailbreaked, constant krijg ik foutmelding 6. Ik doe niks fout, zet hem in DFU mode, doe de juiste restore, maar het is kut.. (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op donderdag 7 augustus 2008 om 15:00:
emand al last van barstjes in de achterkant en oververhitte iphones ?

over verhit niet, maar barsten aan de achterkant... Pfff dat ding valt bijna uit elkaar van ellende. Ik heb hem 1 keer laten vallen op tapijt en toen was er nog geen barst te bekennen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TommyF16 op maandag 11 augustus 2008 om 00:14:
barsten aan de achterkant

wat doen jullie allemaal met dat ding?

Waarschuw beheerder
vandaag voor het eerst maar eens de camera erbij gepakt :)

Mislukte BBQ in hillegom:

[img width=113 height=165 cacheid=000fcb4b002c2af1b9761e511a024debb5]http://img183.imageshack.us/img183/1530/img0032hf8.th.jpg[/img]

[img width=113 height=165 cacheid=000fcb55002c2afd12e6359a1a024debb5]http://img137.imageshack.us/img137/166/img0034or0.th.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wie weet waar ik een goede en duidelijke nederlandse site kan vinden die mij kan uitleggen hoe ik mijn iphone moet jailbreaken ?

Waarschuw beheerder
www.iphoneclub.nl

edit; verdomme heb je nog mazzel ook.. de eerste (dus laatste) newspost is voor beginners :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heeft niemand een probleem met zijn cookies? Mijn iPhone onthoudt sinds de jailbreak helemaal niks meer, geen inlognaam, instellingen etc.

Best irritant, de jailbreak heeft me tot nu toe ook nog geen enkel voordeel opgeleverd, behalve dat ik onzinnige icoontjes als Stocks, iTunes en Contacts heb verwijderd. Jippie..

Hoop dat ze snel met wat nuttige toepassingen komen, anders restore ik hem weer naar de officiële firmware.

Waarschuw beheerder
oh dus tot nu toe kan ik beter nog gewoon de orginele firmware erop houden?
had t namelijk gisteren nogmaal geprobeerd (maar het ging weer fout --> geen verbinding meer) maar weet nu hoe het wel goed gaat..

heeft installer of Cydia niet toevallig een explorer-programma voor de iphone..
gewoon knippen en plakken met bestanden (via USB)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 12 augustus 2008 om 09:46:
oh dus tot nu toe kan ik beter nog gewoon de orginele firmware erop houden?
had t namelijk gisteren nogmaal geprobeerd (maar het ging weer fout --> geen verbinding meer) maar weet nu hoe het wel goed gaat..

heeft installer of Cydia niet toevallig een explorer-programma voor de iphone..
gewoon knippen en plakken met bestanden (via USB)?

Nope, er staat nog bar weinig in de Installers en Cydia. Ik kijk het nog even aan, en anders wacht ik rustig tot er wèl interessante zaken te vinden zijn. Op de vorige iPhone waren er af en toe wel wat handige zaken te vinden, maar de meest interessante waren tweaks (NL taal, T9, Nummerherkenning) Nu de 3G al standaard de NL taal heeft, is dit natuurlijk niet boeiend meer..

Ik wacht op NetShare, een goed werkend Summerboard, Cookie fix en nog wat interessante meuk..

Waarschuw beheerder
ik wil dat woordenboek (die zich automatisch corrigeerd) uit hebben!
Waarschuw beheerder
Ik wil dat ze een aanpassing maken zodat je ook je sms-toetsenbordje kan draaien zodat er grotere toetsen komen :nosmile:

Waarschuw beheerder
kut.. dat Datacase gebeuren werkt ook al via Wifi!

come on.. er is toch wel een iphone-broswer voor USB

Waarschuw beheerder
iemand al een idee waar ik hem zonder abo kan kopen???
Waarschuw beheerder
donateur
is het net gelukt met jailbreaken, ben ik alles kwijt. mijn telefoonnummers, apps enz enz.
lekker kut.
ik ben hem nu weer aan het restoren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kenanus op dinsdag 12 augustus 2008 om 15:57:
is het net gelukt met jailbreaken, ben ik alles kwijt. mijn telefoonnummers, apps enz enz.
lekker kut.
ik ben hem nu weer aan het restoren

snugger :).. ofcourse.. maar je kan daarna toch gewoon syncen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 12 augustus 2008 om 16:47:
snugger .. ofcourse.. maar je kan daarna toch gewoon syncen?

hoe bedoel je ?
nadat ik hem heb gerestored ?
als ik de iphone restored heb is ie dan nog gejailbreaked ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 9 augustus 2008 om 19:15:
ben je medewerker van windows of nokia ofzo.. want tering wat ben jij vermoeiend

en nee, dat wilt niet zeggen dat ik geen inbreng meer heb in de discussie
maar jouw onophoudelijke anti-iphone-mening die uiteindelijk gebaseerd is op persoonlijke belevenissen die je niet hebt gehad..
is erg irriant

want zelf na ontkrachtiging (of andere visie) op je punten ben je nog steeds even hardnekking anti... *omdat dat maar moet?*

edit: jij vindt de iphone zijn geld niet waard en je vind dat hij niet voldoet aan bepaalde eisen (van jou)
dan het zij zo zo... en blijf niet hardnekkig je non-based-anti-mening verkondigen tegen ons..

al met al; ben JIJ diegene die naar dit topic is gekomen... dus stel je niet aan

De dingen die ik opnoem heeft de iphone domweg NIET. En jullie blijven maar verkondigen dat je een 'revolutionaire' telefoon hebben gekocht terwijl dat gewoon niet zo is. De andere smartphones hebben gewoon veel betere functies.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FeestFeestFeest :D op dinsdag 12 augustus 2008 om 17:08:
De dingen die ik opnoem heeft de iphone domweg NIET. En jullie blijven maar verkondigen dat je een 'revolutionaire' telefoon hebben gekocht terwijl dat gewoon niet zo is. De andere smartphones hebben gewoon veel betere functies.

De grote vraag is... én? Wat de iPhone wél biedt en in welk pakket het deze verpakt, is in zeer zekere zin wel revolutionair te noemen.

En anders heb je gewoon een mooie telefoon die zo ontzettend heerlijk werkt, dat het alsnog alle andere telefoons overbodig maakt.

Dan rest mij nog één vraag, heb je wel is een iPhone in je handen gehad, en mee kunnen pielen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FeestFeestFeest :D op dinsdag 12 augustus 2008 om 17:08:
De dingen die ik opnoem heeft de iphone domweg NIET.

mijn macbook heeft de afsluit/maximaliseer/minimaliseer knop niet rechts zitten
heeft geen DVD-brander
en heeft geen TV-out

is het daarom een kutding?

nee... er zijn gewoon andere dingen die ik belangrijker acht dan dit..
zoals prestaties ed?

zelfde verhaal met de iphone... fck jou met je basisprincipes (BT en MMS) en al je andere smartphones dit dit wel hebben?
i don't care... deze fucties zijn niet belangrijk voor mij..

nou bok op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 12 augustus 2008 om 18:47:
mijn macbook heeft de afsluit/maximaliseer/minimaliseer knop niet rechts zitten
heeft geen DVD-brander
en heeft geen TV-out

is het daarom een kutding?

nee... er zijn gewoon andere dingen die ik belangrijker acht dan dit..
zoals prestaties ed?

zelfde verhaal met de iphone... fck jou met je basisprincipes (BT en MMS) en al je andere smartphones dit dit wel hebben?
i don't care... deze fucties zijn niet belangrijk voor mij..

nou bok op

Weet je wat ze met jeugd zoals jou moeten doen? Stemrecht afpakken en in een heropvoedingskamp stoppen met je grote mond.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van FeestFeestFeest :D op dinsdag 12 augustus 2008 om 22:50:
Weet je wat ze met jeugd zoals jou moeten doen? Stemrecht afpakken en in een heropvoedingskamp stoppen met je grote mond.

maar hij heeft wel gelijk. Iedereen zoekt nou eenmaal iets anders in een telefoon. Als jij specs belangrijk vindt dan moet je idd gewoon lekker een nokia nemen.

[edit]En ik had weer eens gelijk :S

http://www.iphoneclub.nl/10998/problemen-met-iphone-3g-ontvangst-t-mobile-wijst-naar-toestel-analist-naar-chipset/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 augustus 2008 om 23:01:
[edit]En ik had weer eens gelijk :S

Nérgens last van, maar toch, voor jullie.. Laat die software update maar komen.

iPhone inmiddels weer hersteld naar fabrieksinstellingen, jailbreak wacht ik nog even een paar maanden mee..

Waarschuw beheerder
antwoord op de vraag