Partyflock

Forumonderwerp · 1015321
11 volgers · 57806x bekeken
Waarschuw beheerder
+3-2
donateur
AMSTERDAM - Telecombedrijf T-Mobile gaat een nieuwe versie van de iPhone in Nederland verkopen.

Dat meldt persbureau Reuters maandag. Het toestel wordt naar verwachting maandagavond Nederlandse tijd gepresenteerd op een Apple-conferentie in San Francisco.
Volgens de 'betrouwbare bronnen' waarop Reuters zich beroept, zou T-Mobile in Nederland een exclusieve distributiedeal voor de telefoon hebben gesloten.

Nederland was het enige West-Europese land waar nog niets bekend was over de beschikbaarheid van het toestel. In steeds meer andere Europese landen verkoopt Apple de telefoon via verschillende providers.
T-Mobile was niet onmiddellijk bereikbaar voor commentaar.

Bron

Eindelijk.. Alleen jammer van T-mobile, had gehoopt dat KPN de gene was..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 6 maart 2009 om 08:30:
Maar krijg nog altijd geen .IPA's geinstalleerd..

Beter installeer je gewoon Appolous, kun je ze rechtstreeks downloaden op je iphone. Alleen werkt 't syncen met iTunes niet. Dus als je later nieuwe software erop zet, moet je alles opnieuw downloaden :)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 maart 2009 om 13:51:
Vanmorgen vroeg een herstel uitgevoerd en daarna de data weer over gezet vanuit de laatste synchronisatie (duurde in totaal maar 20 minuten). Erg handig moet ik zeggen!

Dat had ik dag 1 al..:cry: en mijn pc herkende m ook niet meer, gelukkig bij T-mobile fixten ze het, duurde wel een uurtje...:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 6 maart 2009 om 09:36:
Beter installeer je gewoon Appolous

We gaan weer google'n, eens kijken wat dat is! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 6 maart 2009 om 09:54:
We gaan weer google'n, eens kijken wat dat is! :D

Als je de source http://cydia.hackulo.us/ hebt geinstalleerd (en dat had je volgens bovenstaande post al) dan kun je Appolous gewoon via Cydia downloaden (Y):)
Waarschuw beheerder
Gouden tip :)

Heb inmiddels al zoveel stront geinstalleerd en nog niks :)

Installous
Installer
Cydia
OpenSSH
Mobilepatch
Mipatch
Diskaid
Winscp

Hoop echt dat Appolous de uitkomst bied!
Waarschuw beheerder
Iemand nog tips wel apps/games je echt moet hebben?
Heb nu dat Quake, maar wat een k*t game :) besturing gaat voor geen meter vooruit!
Waarschuw beheerder
Hier ff een greep dat ik leuke/handige apps vind.

* Fieldrunners (tower defense spelletje)
* Mafia Live ( ala omerta)
* X GPS (Cydia) (navigatie met voice commands)
* Backgrounder (Cydia) (laat programma's in de achtergrond draaien. Heb bijvoorbeeld bitesms nu op de achtergrond aldoor lopen, omdat
deze normaliter erg traag is)
* FerrariGT ( race spelletje)
* Live Poker (poker via wifi/3g/gprs tegen anderen)
* Shazam (herkent muziek)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Richard op vrijdag 6 maart 2009 om 09:56:
Als je de source http://cydia.hackulo.us/ hebt geinstalleerd (en dat had je volgens bovenstaande post al) dan kun je Appolous gewoon via Cydia downloaden

Die heb ik indd bij sources ertussen staan, alleen waneer ik cydia open en ga zoeken op appolous vind die niks..
Geld ook voor alle games e.d..

En dat installous, heb je dat eigenlijk ergen voor nodig?

Zou graag dat pokeren willen hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 6 maart 2009 om 13:24:
En dat installous, heb je dat eigenlijk ergen voor nodig?

Ja, da's een programma waar je kunt zoeken op bepaalde dingen. De genres staan net zo als in iTunes, dus Games, Entertainment, Books etc etc..

Je zoekt gewoon wat je wilt hebben, staat 't er in ken je het gelijk downloaden.

[img width=320 height=480]http://cfs11.tistory.com/image/33/tistory/2009/02/06/22/56/498c418fc154b[/img]
[img width=320 height=480]http://mackalvin.com/images/InstallousApp.png[/img]
[img width=366 height=270]http://canariasjoven.es/mojocanario/wp-content/uploads/2009/01/installous-011.png[/img]
[img width=332 height=495]http://www.ihackintosh.com/wp-content/uploads/2009/02/installous.jpg[/img]

:)
Waarschuw beheerder
Wilde zo nog niet lukken, als ik via installous een game aanklik staat er alleen "Search" en geen install!
Maar heb het al via de .ipa bestanden gekregen..even een mobilepatch installeren en één legale download van itunes en alles werkt :)
Kan nu gewoon de ipa die k gevonden heb via itunes syncen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nexus.. op zaterdag 7 maart 2009 om 16:32:
Wilde zo nog niet lukken, als ik via installous een game aanklik staat er alleen "Search" en geen install!

Als je op een game aanklikt en hij opent dan 't menu van die game, scroll je naar beneden, daar staat de versie. Die klik je aan. Dan zie je Iphone friendly links en Non Iphone friendly links. Je klikt op een Iphone friendly link, want die ken je openen op je Iphone, die andere niet.

Dan word je automatisch gelinkt naar bv 4shared of 2shared pagina. Daar staat download bla bla bla, klik erop en er komt Download en Install in 't scherm. Ik klik meestal op Install, want dan download 'ie de file en installeerd 'em gelijk :)

Artiest Mono
Waarschuw beheerder
Kan je ook een landschaap toetsenbord voor sms krijgen als je niet ge-jb't hebt? Want dat sms'n op dat kleine vlakje kan ik toch maar niet aan wennen...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 maart 2009 om 08:44:
Kan je ook een landschaap toetsenbord voor sms krijgen als je niet ge-jb't hebt?

nee :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 11 maart 2009 om 10:54:
nee

2 bad, vind het een leuk apparaat, maar dat sms toetsenbord is waardeloos. Gaan we maar eens kijken of dat kraken lukt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 maart 2009 om 12:03:
Gaan we maar eens kijken of dat kraken lukt.

Lezen lezen en nog eens lezen, werd er helemaal gek van maar uiteindelijk heb ik mn landscape bordje wel (Y)
Succes! ;)
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Waarschuw beheerder
Installous :respect:
Waarschuw beheerder
heb een iphone gekregen 3g
er zit geen simkaart bij dus kan er niets mee nu
want heb zelf ook nog een t-mobile prepaid kaartje
en die pakt ie niet wat moet ik nu doen om hem toch
te kunnen gebruiken
Waarschuw beheerder
je simkaartje likken en onder de douche gaan met je Iphone...:s
Waarschuw beheerder
donateur
iPhone v3.0 Eindelijk copy paste functionaliteit en zoeken met spotlight!!

Ik heb de beta net geinstalleerd werkt prima!

More Info: http://www.engadget.com/2009/03/17/live-from-apples-iphone-os-3-0-preview-event/

Screenshotjes:
[img width=320 height=480]http://www.vreeburg.biz/dump/IMG_0001.PNG[/img]
[img width=320 height=480]http://www.vreeburg.biz/dump/IMG_0003.PNG[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 11 maart 2009 om 08:44:
Kan je ook een landschaap toetsenbord voor sms krijgen als je niet ge-jb't hebt? Want dat sms'n op dat kleine vlakje kan ik toch maar niet aan wennen...

In iPhone 3.0 wel ;)

[img width=320 height=480]http://www.vreeburg.biz/dump/smskeyboard.png[/img]
Waarschuw beheerder
Heb je ook de Nederlandse taal in OS 3.0 beta?
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat heb je ook ik heb me iPhone gewoon engels staan omdat ik dat makkelijker vind met me werk, en ja ik heb een dev account en ben beta tester van een aantal andere apps waardoor ik 3.0 nu al mag draaien.

dus nog even gedult:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nr. 18 op donderdag 19 maart 2009 om 02:00:
Ja dat heb je ook ik heb me iPhone gewoon engels staan omdat ik dat makkelijker vind met me werk, en ja ik heb een dev account en ben beta tester van een aantal andere apps waardoor ik 3.0 nu al mag draaien.

dus nog even gedult

heb jij al problemen ondervonden met de Beta versie?
Waarschuw beheerder
Hoorde dat ie erg traag is in bediening nog. Vb. Als je een foto maakt moet je 15 sec wachten voordat hij op je filmrol staat.

Waarschuw beheerder
Software versie 3.0 wordt.. :respect:

Alle kritiek die mensen nog konden hebben op de iPhone is weggevaagd hiermee. (Y) Alleen filmen blijft een puntje.

Copy/Paste, Landscape. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B@RTJUHHH op donderdag 19 maart 2009 om 10:08:
heb jij al problemen ondervonden met de Beta versie?

Google Maps hangt af en toe en met invoer velden blijft hij af en toe hangen

Verder zuipt hij battery kracht hopelijk gaan ze dat nog fixen....

Uitspraak van Reverb op donderdag 19 maart 2009 om 14:17:
Hoorde dat ie erg traag is in bediening nog. Vb. Als je een foto maakt moet je 15 sec wachten voordat hij op je filmrol staat.

Net geprobeerd de eerste keer duurde het 5 sec ofzo daarna vloeiend.

Hij is stabiel genoeg om in gebruik te hebben als beta, maar stable is hij nog niet! Ook jammer dat er geen flash ondersteuning in zit!
Waarschuw beheerder
Apple heeft tijdens het evenement van afgelopen dinsdag weliswaar een hoop nieuwe functies laten zien, maar niemand weet of alle honderd functies eigenlijk wel ter sprake zijn gekomen. Tethering kwam immers pas in de Q&A-sessie aan bod en tijdens de bijeenkomst werden een paar slides zoals hiernaast getoond, waarop kreten staan die nog wel wat vragen oproepen.

Wat zijn EAS Policies? Waarom zou je vanaf je iPhone een iTunes-account willen aanmaken? Achter de termen op de foto kunnen allerlei zaken schuilgaan die Apple nog niet specifiek heeft benoemd of straks nog anders kan uitleggen: wat bedoelen ze bijvoorbeeld met live streaming?

Live streaming kan domweg over het streamen van muziek gaan, maar het kan ook veel breder zijn: het streamen van live videobeelden zoals dat met Qik kan, bijvoorbeeld. Een recente ontdekking heeft in ieder geval alweer speculaties opgeroepen dat Apple misschien toch nog bezig is met video op de iPhone. In MobileMe is een optie te zien voor het publiceren van video. Voorheen was daar alleen een optie beschikbaar om foto’s te uploaden. Het zou om een typefout kunnen gaan en je kunt je ook afvragen: als je geen videofilmpjes kunt maken met de ingebouwde camera van de iPhone, waarom zou je dan wel de mogelijkheid hebben om ze te uploaden? Genoeg vragen om de hoop op videorecording op de iPhone voorlopig niet op te geven.
Waarschuw beheerder
iHUDisplay & SpeedCams.ipa <== GEWELDIGE APP

:respect:
Waarschuw beheerder
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa8) dat is toch dat je je snelheid op je voorruit gebeamed krijgt...??:O [ HUD = head up display..:respect: ]
Waarschuw beheerder
En alle flitsers natuurlijk O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op dinsdag 7 april 2009 om 22:43:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is toch dat je je snelheid op je voorruit gebeamed krijgt...?? [ HUD = head up display.. ]

Zal wel niet echt werken, had xGps erop en heeft ook een km-teller in beeld, maar schommelde heen en weer en was niet accuraat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Reverb op donderdag 9 april 2009 om 23:30:
Zal wel niet echt werken

Nou, het ziet er anders echt niet verkeerd uit, en werkt perfect!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op vrijdag 10 april 2009 om 07:52:
werkt perfect!!

Collega heeft het in zijn 530D en het werkt inderdaad zo goed als flawless...:yes:
Waarschuw beheerder
Vaag probleem met mijn Iphone3G vandaag...:s
Ik wordt gebeld, accu is bijna leeg, rondt het gesprek af, doe 'm in de lader [ stopcontact ] en vervolgens heb ik gewoon geen geluid meer over het speakertje...:s
Geen muziek meer, geen beltonen, geen sms tonen, geen tikjes bij sms intikken...niks meer...alleen via de headphone krijg ik nog geluid.....
Heb de Iphone al hersteld, geen oplossing....iemand bekend met dit probleem??!!
Waarschuw beheerder
Ben bang dat ie overleden is, heeft het te maken met de 2.2.1 software update ofzo? heb echt alles al geprobeerd om het geluid weer aan de praat te krijgen, maar schijnbaar is er wat hardwarematigs aan de hand ofzo...(n) ook leuk dat je er veel kan vinden op internet..[ helemaal niks dus, geen oplossing iig ]
Voor de duidelijkheid, ná het gebruiken van de oplader is dit probleem geboren...ben benieuwd wat Tmobile hieraan gaat doen, neem aan dat ik gewoon een andere krijg..:/
Waarschuw beheerder
Update: geprobeerd te downgraden ook dit werkt niet...:s
Ik ben er nu klaar mee, dinsdag naat Tmobile en zij fixen het maar voor of regelen een nieuwe Iphone...
Niet updaten naar firmware 2.2.1 dus, 1 en al ellende!
Waarschuw beheerder
bullshit firmware upgrade heeft daar niks mee te maken het kan ook gewoon zijn dat je speakers gewoon dood zijn (hardwarematig)
Waarschuw beheerder
Wel erg toevallig dat de problemen begonnen ma update:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B@RTJUHHH op zondag 19 april 2009 om 19:54:
bullshit firmware upgrade heeft daar niks mee te maken

:) Precies, Denk ook een hardwarematig probleem!
Heb ook 2.2.1 en tot nu toe geen problemen (gelukkig)

Succes ermee, en laat even wat weten :bier:
Waarschuw beheerder
Ik ga vanmiddag naar de tmobileshop neem aan dat Hun mij verder helpen.
Echt alles al geprobeert, mensen hadden het over een oortje wat problemen gaf, dus dat hij denkt dat het oortje er nog inzit ofzo maar die gebruik ik nooit :s
Gewoon fuckedzit namelijk niet te wachten op dat ik me iphone een paar weken kwijt ben!
Waarschuw beheerder
Nog ff over die 2.2.1 update, ik hoor diverse mensen over problemen ná de update [ geen wifi meer, slecht geluid bij bellen en meer probleempjes ]....wilde m al downgraden maar dat stupid Itunes doet moeilijk....net Tmobile gebelt, ik krijg netjes een leentoestel mocht ie echt stuk zijn...
Overigens is ie niet gejailbreaked..;) [ want dan kan tmobile weinig voor je doen heb ik mij laten vertellen :O ]
Anyway, ik ga om 1300 ff naar de winkel, ik laat straks wel ff weten hoe het is afgelopen..!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 20 april 2009 om 11:40:
Overigens is ie niet gejailbreaked.. [ want dan kan tmobile weinig voor je doen heb ik mij laten vertellen ]

Gewoon even re-store'en en dan is die weer de oude :) dus dat geeft geen problemen!
Al moet ik wel zeggen dat ik NA die jailbreak indd last heb van "slechte ontvangst" maar dat neem ik wel op de koop toe als je alles gratis kunt krijgen :)
Maar goed, heb ook vernomen dat update 3.0 al in de lucht hangt..Nog even afwachten dus!
Uitspraak van DanM op maandag 20 april 2009 om 11:40:
ik laat straks wel ff weten hoe het is afgelopen

We horen het wel ja!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 20 april 2009 om 12:16:
update 3.0 al in de lucht hangt

Had ik ook al vernomen, overigens KUT dat je MOET updaten....:s je hebt niet de optie, maar de Iphone MOET je updaten [ na een reset, dus 2 knopjes tegelijk indrukken, kreeg meteen de 'itunes' melding in beeld..:s ]
Naja, zal allemaal wel goed komen denk ik...8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nexus.. op maandag 20 april 2009 om 12:16:
Gewoon even re-store'en en dan is die weer de oude :) dus dat geeft geen problemen!

Ok, dat wist ik niet....8)
Waarschuw beheerder
Update, Tmobile kan niks voor me doen ivm gemis papieren ofzo [ ze kunnen toch in de computer kijken!!:[ ] en anders gaat het me geld kosten..:/:s
Dus via ProAssist geregeld, ze komen m zo halen en brengen meteen een leentoestel, ben m alleen 3 tot 5 weken kwijt!:[ voor mij geen tmobile meer dus, want hun klantenservice is ronduit KUT! [ al wordt er 10 eu in mindering gebracht ivm niet kunnen gebruiken abbo ]
:[ im pissed!
Waarschuw beheerder
wat voor papier mis je dan ?
Waarschuw beheerder
Kassabonnetje ofzo [ en volgens de helpdesk is dit helemaal niet nodig 8) ]
Overigens staat op de kassabon niks bijzonders, alle gegevens kan ik zo overleggen, snap hun punt ook niet....
Anyway, ProAssist doet hun werk tenminste wél klantvriendelijk....(y) [ hoop ik! ]
Waarschuw beheerder
laat de shop het dan lekker met de KS uitzoeken daar hoef jij toch niet de dupe van te worden beetje raar idd
ProAssist is naar mijn weten een stuk beter mee te werken
mooi voorbeeld klantvriendelijkheid t-mobile shop zoetermeer:
klant komt met een nokia 8800 naar de balie en vraagd dood normaal of ze hier een extra accu voor hebben
medewerker zegt tegen klant: sorry daar kunnen we u niet aan helpen aangezien dit toestel niet bij ons gekocht is prettige dag meneer

dan denk je toch ook WTF :S :frusty: