9343x bekeken
zal best meevallen. al zou ik je graag op hart van nederland zien dat het echt slecht was hehe
als het echt zo kut is sta ik volgende maand bij Radar hoor
over animatie liepen ze te zeuren dit dat. ik wist geeneens dat er animatie was en van die krenten die dan de hele dag aan het zwembad blijven, omdat daar de drank in hun prijs zit
te triest
was ook 1 mee bij ons die gewoon niet mee uit eten ging idd, omdat we all in hadden
flikker toch op
was ook 1 mee bij ons die gewoon niet mee uit eten ging idd, omdat we all in hadden
flikker toch op
so ja daar kan ik ook niet tegen. beetje een week in dat resort hangen
als het echt zo kut is sta ik volgende maand bij Radar hoor
doe ik echt
Maar laten we hopen dat het niet zo ver komt
daar zijn de meningen over verdeeld roxy
nou zeg dat wens je je ergste vijand nog niet toe zo'n hotel
of wil je me gewoon graag bij radar zien
ja dat lijkt me op zich wel lachen
fawlty towers
Manuellll!!!!
*vakantiedrama update*
Heb gebeld met de consuwijzer en ze zeggen dat als je van tevoren aangeeft wat er mis is en toch meot gaan, je na terugkomst als het echt zo erg was en je reissom + nog eens je reissom kan terugeisen wegens wegnemen van een plezierige vakantie (oid)
Dus weeer met Arke gebeld, hun het hele dossier opgestuurd wat ik had gemaakt en nu gaat ze wederom kijken of ze iets kunnen doen. Heb uiteraard ook netjes aangegeven dat ik bij terugkomst dubbele reissom zou gaan opeisen
Heb gebeld met de consuwijzer en ze zeggen dat als je van tevoren aangeeft wat er mis is en toch meot gaan, je na terugkomst als het echt zo erg was en je reissom + nog eens je reissom kan terugeisen wegens wegnemen van een plezierige vakantie (oid)
Dus weeer met Arke gebeld, hun het hele dossier opgestuurd wat ik had gemaakt en nu gaat ze wederom kijken of ze iets kunnen doen. Heb uiteraard ook netjes aangegeven dat ik bij terugkomst dubbele reissom zou gaan opeisen
*vakantiedrama update*
wat heeft dit met de tour te maken
pereiro sio afgestapt
zo kun je het ook noemen ja ...
heb ik de stand nu gemist ??