Partyflock

Forumonderwerp · 1014096
1 volger · 1419x bekeken
Waarschuw beheerder
We weten nu allemaal dat de Dollar niets meer waard is en op het punt staat om te vallen.
De amerikaanse staatsschuld is al honderden miljarden hoog en stijgt nog steeds.

Je zou kunnen zeggen dat de VS zijn eigen graf graaft en ineenstorting van niet alleen de economie maar heel het monetair bestaan zal gaan vallen.

Maar goed de VS zag het natuurlijk allemaal aankomen en komt met een nieuwe munt en een samenwerking van 3 landen die ow zo onderhevig zijn aan de huidige amerikaanse munt...Mexico, Canada en de VS.

De wet die de het project allemaal moet gaan opstarten is al doorgevoerd in 2005 zonder het bij zijn van de senaat en zonder enige communicatie naar het volk.

De Amero
[img width=600 height=600 cacheid=000f8782002b9f0f6a833f971a0240bb6d]http://www.designscomputed.com/coins/r_eagle_lib_20amero_pl.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 4 juni 2008 om 14:13:
Het zij zo, je gedachtengang was de jouwe en kon ik niet veranderen, evenals jij de mijne niet veranderen kan.

Het heeft mij toch wel wat jaren gekost om te veranderen. Een conspiracygedachtengang op de Technische universiteit waar ik studeerde tussen 2000 en 2006
werd dus echt niet getolereerd. Dat was idioterie. Eigenlijk in 2007, na mijn studie en toen er ook geen instellingen of bazen (want heb een eigen bedrijf gestart) waren die mijn leven
controleerden ben ik - met mijn natuurkundige achtergrond - de vele samenzweringstheoriën gaan onderzoeken rondom 9/11. Het duurde niet lang totdat ik
toch doorhad dat de wereld waarin we leven verre van waar is zoals die wordt voorgeschoteld door politiek, media en noem maar op.
Ik ben veranderd van "schaap" naar vrijdenkend mens en it feels good.

Wat mij dusver op fora opvalt inzake "schapen" is dat ze óf simpelweg de media geloven en geen tijd willen stoppen - in hun ogen - onzintheoriën óf dat ze rationeel de waarheid vrezen en deze willen wegpraten door met zoveel mogelijk tegenargumenten te komen maar ze gaan vrijwel nooit in op goede argumenten van samenzweringsgelovers. Ieder zo zijn eigen coping, ik heb respect voor de schapen hoor, de waarheid is moeilijk te handelen, daar moet je sterk voor zijn en dat is niet ieder mens (survival of the fittest ;) ).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op woensdag 4 juni 2008 om 14:48:
Het heeft mij toch wel wat jaren gekost om te veranderen. Een conspiracygedachtengang op de Technische universiteit waar ik studeerde tussen 2000 en 2006
werd dus echt niet getolereerd.

Waarom denk je dan dat wetenschappers niet willen dat volkeren uit de oudheid als de egyptenaren slimmer waren dan wordt gedacht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evolutie op woensdag 4 juni 2008 om 14:48:
Wat mij dusver op fora opvalt inzake "schapen" is dat ze óf simpelweg de media geloven en geen tijd willen stoppen - in hun ogen - onzintheoriën óf dat ze rationeel de waarheid vrezen en deze willen wegpraten door met zoveel mogelijk tegenargumenten te komen maar ze gaan vrijwel nooit in op goede argumenten van samenzweringsgelovers

Definieer "schaap". :)

Zoals je het nu neerzet valt iedereen die het niet met jou eens is automatisch onder "schapen", maar er zijn echt nog wel meer keuzes dan alleen "simpelweg de media geloven" (wat ik niet doe) en "de waarheid vrezen" (wat ik evenmin doe).

Bovendien, mensen die alle info aan de kant schuiven als die niet overeenkomt met hun wereldwijde samenzweringstheorietjes zijn net zo goed schapen. :P

Uitspraak van Wizard Sleeve op woensdag 4 juni 2008 om 14:51:
Waarom denk je dan dat wetenschappers niet willen dat volkeren uit de oudheid als de egyptenaren slimmer waren dan wordt gedacht.

Volgens mij klopt die zin niet helemaal. :)

Waarschijnlijk denk je nog dat de taliban met bin laden nog in grotten leven te schuilen voor de Amerikanen.

En dat de opwarming van de aarde door de mens veroorzaakt wordt.

dus nee, jij krijg je regeltje niet, met als gevolg dat ik een stempel op mijn voorhoofd krijgt van conspiracy believer.

Het zij zo

Zoiets noem je "iemand woorden in de mond leggen en hem daar vervolgens op aanvallen". Best wel fout eigenlijk. (Bèèèh! Bèèèh! :[ )

nee wacht...ook al zou ik die regel gaan posten, het heeft geen verschil op jou kijk en goedgelovigheid in Bush en in de overheid in het algemeen dus zou het geen verschil maken

Snopes.com en ik goedgelovig in Bush??? :D :D :D

Ik zou zeggen, zoek het "Amerika-nieuwtjes"-topic hier eens op en dan eens kijken of je die "goedgelovigheid" met droge ogen kunt herhalen. :P

Maar goed, je bewijs bestaat dus uit twee YouTube filmpjes, een boek van een rechtsextremist en het feit dat je de betreffende wet (nota bene een wet die nooit door het Congres is goedgekeurd) niet kan vinden?

Kom met die wet en ik geef je gelijk. Is dat nou echt ZO ontzettend te veel gevraagd? :'(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nog wat. Grensen open maken met Mexico heeft 100 zo veel ernstige gevolgen als Roemenie en Bulgarije bij EU. En kijk maar hoeveel van die zigeuners hier zitten.

Denk je niet dat je opeens aan ene kant honderenden duizenden mensen die van Zuiden naar Noorden gaan Emegriren. En dan ook van VS naar Canada. Want, VS is ook niet bepaald een paradijs.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 16:24:
En kijk maar hoeveel van die zigeuners hier zitten.

heheh ik ken je als n vrij tolerante en openminded gast zo van t forum, maar je hebt bij dit volk echt zo je twijfels he :D

Waarschuw beheerder
Overigens niet zo gek, want laatst nog n docu over Roemeense kankerpatienten gezien waar de cigani gewoon hun koffers met kleren komen stelen :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 juni 2008 om 00:11:
Overigens niet zo gek, want laatst nog n docu over Roemeense kankerpatienten gezien waar de cigani gewoon hun koffers met kleren komen stelen

Voila. Er zijn twee dingen waar ik hekel aan heb.
En dat zijn nazies en zigeuners :jaja:

Waarschuw beheerder
nee wacht...ook al zou ik die regel gaan posten, het heeft geen verschil op jou kijk en goedgelovigheid in Bush en in de overheid in het algemeen dus zou het geen verschil maken.

Nou niet terugkrabbelen he ;) Je zegt dat je een wet erover hebt gevonden maar vervolgens wil je hem niet terugvinden hoewel dat eventueel jouw gelijk zou aantonen.

Klinkt als:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 16:19:
Bovendien, mensen die alle info aan de kant schuiven als die niet overeenkomt met hun wereldwijde samenzweringstheorietjes zijn net zo goed schapen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 13:38:
Ik zie nog steeds geen wet.

burgers in de VS zien ook geen wet voor inkomstenbelasting...

toch betalen ze het