Partyflock

Forumonderwerp · 1013815
Betreft: evenement: Emporium 2008, zaterdag 31 mei 2008 om 12:00

Waarschuw beheerder
donateur
4e editie van Emporium.. "The American Dream"
Bijna afgelopen... heb het helaas moeten missen :(

Hoe was het in Wijchen dit jaar?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 22:26:
Nogmaals, er zijn maar een bijzonder klein aantal gecertificeerde narcoticahonden in NL. Deze worden ongeveer permanent ingezet bij controles op vliegvelden en in de havens.

Ik begin het idee te krijgen dat ze er speciaal honden voor aan het opleiden zijn, aangezien het zo'n beetje de enige methode is om op party's te handhaven. Ik heb op internet al een paar particuliere bedrijven gevonden die narcotica-honden opleiden.

o.a.
http://www.lisar.com/honden/narcotic.html
http://www.fourwindspolicedogcenter.com/DaviWB/Pagina11.html
http://www.hettwickerlerveld.eu/iframe_diensten.html

Hier een werkstuk over politiehonden van Rotterdam. alleen daar hebben ze er al 3.

http://home.wirehub.nl/~breek/politie/honden.htm

Tot nu toe heb ik ze alleen bij de vipingang van sensation en qlimax aan het werk gezien, en dat waren hele echte.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn oom is vroeger als discotheekeigenaar keihard aangepakt omdat er binnen drugs gebruikt werd, hij stelde ja dat doen ze overal en ook op de grote feesten, vrees dat het nu op de feesten ook wel wat strenger gaat worden inderdaad..maar ze kunnen nooit iedereen buiten houden die dat toch mee willen nemen.

Voor de diehards, graaf het vantevoren ergens in (y)

Volgende keer neemt iedereen zo'n bult dope mee dat die honden zo verdoofd zijn door die dampen dat ze spontaan rondjes springen en een verstopte nose hebben B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Of gewoon iedereen een zak hondenkoekjes en botten meenemen basje.. De politie is je vriend, dus ook die honden van hun ;)

Waarschuw beheerder
Ik heb 1 briljant idee om die honden te omzeilen, als ze op dezelfde wijze werken als met emporium althans.
Kan het hier niet vermelden want dan doet iedereen het ;)

Uitspraak van Rudi! op dinsdag 3 juni 2008 om 23:41:
Of gewoon iedereen een zak hondenkoekjes en botten meenemen basje..

Iets in die trant ja ;) :P
Pas maar op dat ze dan niet bijten. :devil:
Artiest {SHOWLIST artist 68437, 59028, 53364, 60556}
Waarschuw beheerder
Wat een feest! Hele dag echt wel goed weer gehad en er opzich best een goed sfeertje!:) Knallen in de regen bij het einde van Brennan Heart (Geniaal dat toen ik terug kwam, net Flesh is the fever uit de boxen kwamen!(L)), Donkey Rollers en Showtek in de Regen!:D Dat was denk ik wel ff de mooiste paar uur van de dag! Wat een dolle bende en daarbij ook nog de Donkey Rollers die je nog ff oppepte en daarmee een setje gaven om nog harder te gaan!

Wilde het opzich altijd al wel een keer meemaken en moet eerlijk zijn, wat een lijpe ervaring!

Verder waren er ook wel een paar minpunten voor de organisatie.

- Het geluid, ookal heb ik mij daar niet heel erg aan gestoord. Het geluid had namelijk echt wel wat harder gemogen en bij de Hardcore stond het geluid best schel.
- Het drinken was trouwens echt duur! (Een mojito was bijvoorbeeld 7,50 en dat had opzich wel iets goedkoper gekunt. Volgend jaar ook werken met halve munten?;))

Al met al een top feest gehad. Qua feest+organisatie zit het zeker wel op een goed, maar heb verder ongeveer veel dezelfde nummers gehoord (Arise bijvoorbeeld 5 keer:O). Daarnaast heeft het sfeertje en het einde van de avond ervoor gezorgd dat het al met al een zeer goed feest voor mij is geweest.

Op naar volgend jaar!;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vond bij die house tente beetje dooie sfeer

bij stars & stripes ging die wel lkkr los!!
lkkr vermaakt
Waarschuw beheerder
en bij djguide.nl staan ze er maar op tot iets over 4!
en ik ben daarna bij hun op de foto geweest..:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op woensdag 4 juni 2008 om 00:46:
(7,50 voor een broodje is toch echt wel teveel van het goede. 1 munt was 2,50 en een broodje 3 munten

Vraag me af waar jij je broodjes heb gehaald ;-) je had 9 etensmunten voor 10 euro dus lijkt me sterk dat jou broodje kroket 7.50 was ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 23:05:
Hier een werkstuk over politiehonden van Rotterdam. alleen daar hebben ze er al 3.

Je gevonden informatie is wel een jaartje of tien oud. Inmiddels zijn 't er wat meer ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 23:05:
Ik begin het idee te krijgen dat ze er speciaal honden voor aan het opleiden zijn, aangezien het zo'n beetje de enige methode is om op party's te handhaven. Ik heb op internet al een paar particuliere bedrijven gevonden die narcotica-honden opleiden.

Klopt, maar je kunt, als je zou willen, je eigen hond op laten leiden voor politiehond 1 of politiehond 2. je kan volgens mij als particulier nog wel verder gaan, maar a ) zie het nut er niet van in, en b ) het is loeiduur denk ik.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SJ1984 op woensdag 4 juni 2008 om 08:21:
9 etensmunten voor 10 euro

Ook zoiets, was blij dat ik mijn 5 munten die ik overhad, kon verkopen voor 5 Euro aan iemand. Héél irritant dat je niet gewoon 4 of 5 losse munten kan kopen :@
Waarschuw beheerder
ja idd, ik had maar een bord rijst gevat omdat die bonnen opmoesten. 9 euro voor een rijst met kipsate, shame on you matrixx!
Waarschuw beheerder
donateur
(7,50 voor een broodje is toch echt wel teveel van het goede. 1 munt was 2,50 en een broodje 3 munten

Vraag me af waar jij je broodjes heb gehaald ;-) je had 9 etensmunten voor 10 euro dus lijkt me sterk dat jou broodje kroket 7.50 was

Helemaal aan de andere kant kon je gewoon met geld betalen. Was zo'n frietkeet apart.
Broodje frikandel/kroket was 3 euro geloof ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TommyF16 op dinsdag 3 juni 2008 om 20:18:
Ik pas om 8:30 A12 was afgesloten en we konden geen omleiding vinden. Volgens mij waren we half nederland door gereden om in den haag te komen.

:O hoe krijg je dat nu voor elkaar..

via de A15,, A16, A20 en A13 ben je er ook zo.. :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 20:43:
Ik denk wel dat het echte waren iig...bij mij kwamen ze ook ruiken (maar khad niks bij )

Een kerel iets daarna werd toch mooi meegenomen, de hond had iets geroken

Ik kan jullie allemaal garanderen dat er echte drugshonden bij liepen. Heb met eigen ogen gezien hoe iemand afgevoerd werd. Achteraf hoorde ik dat deze persoon tot op het bot uitgekleed werd, vastgezeten heeft en een dikke boete kon betalen. Daarna echter wel weer het terrein op, maar dat hangt er denk ik vanaf wat en hoeveel je bij je hebt...
Uitspraak van Lancher op woensdag 4 juni 2008 om 00:46:

Vraag me af waar jij je broodjes heb gehaald je had 9 etensmunten voor 10 euro dus lijkt me sterk dat jou broodje kroket 7.50 was

Oohja foutje, was ff in de war met de drank muntjes, hahaha:P
Uitspraak van markoes25 op maandag 2 juni 2008 om 13:33:
Uitspraak van Armed to the Teeth op maandag 2 juni 2008 om 09:05:
Verder Pet Duo

en felix krocher

Toen ik naar felix krocher ging, verwachte ik echt een beukende hard-techno/schranz set, maarja hij draaide heel anders jammer genoeg. Aan het einde van de set van Felix begon het tempo er wel lekker in te komen, maar toen ging ik alweer naar de Donkey Rollers.o:)

Wat voor set draaide Pet Duo dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lancher > Minion a.k.a. Project Chryzis op woensdag 4 juni 2008 om 17:12:
Toen ik naar felix krocher ging, verwachte ik echt een beukende hard-techno/schranz set, maarja hij draaide heel anders jammer genoeg. Aan het einde van de set van Felix begon het tempo er wel lekker in te komen,

hij draaide heel erg opbouwend, einde was wel hard en pet duo ging nog weer stukje harder, wilde eigenlijk blijven maar toen ik buiten de muziek van felix de housecat hoorde, liep ik daar maar ff heen, wat een sfeer zeg, heerlijk in die regen
Uitspraak van markoes25 op woensdag 4 juni 2008 om 18:50:
hij draaide heel erg opbouwend, einde was wel hard en pet duo ging nog weer stukje harder, wilde eigenlijk blijven maar toen ik buiten de muziek van felix de housecat hoorde, liep ik daar maar ff heen, wat een sfeer zeg, heerlijk in die regen

Ja klopt, dat wel! Vond het wel fijn, maar had gewoon iets anders verwacht:P Toch nog een uur daar gestaano:)

Pet Duo niet gezien, omdat het in de regen te vet was:P
Waarschuw beheerder
Pet Duo was echt super goed:D Ik wilde eerst weglopen na de Hardstyle, maar hij draide zo lekker dat ik nog maar even bleef en het was de eerste keer dat ik die gast hoorde:$ laatste half uurtje ff alles er uitgestamd bij Neophyte. Draaide veel hitjes maar was weer geweldig lekker:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [J]imster op donderdag 5 juni 2008 om 09:40:
eerste keer dat ik die gast hoorde

Het is een gast en een vrouw hoor ;). Maar Pet Duo draaide idd wel lekker. Ook in deze tent weer slecht geluid. Zelfs vooraan. Nee het geluid was echt niet goed :nee:. Het enige waar het nog een beetje redelijk was was helemaal vooraan op de Main. Daar heb ik dan ook 80% de tijd gestaan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 5 juni 2008 om 09:55:
Het is een gast en een vrouw hoor . Maar Pet Duo draaide idd wel lekker. Ook in deze tent weer slecht geluid. Zelfs vooraan. Nee het geluid was echt niet goed . Het enige waar het nog een beetje redelijk was was helemaal vooraan op de Main. Daar heb ik dan ook 80% de tijd gestaan.

Hhahah okej:P naja dat heb ik dan weer niet meegekregen (A) stond ergens achterin ;) Maar geluid was inderdaad overall slecht. Moeten ze volgend jaar echt wat aan doen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op woensdag 4 juni 2008 om 13:20:
:O hoe krijg je dat nu voor elkaar..

Ja joh zo gewend aan de Tom Tom, maar die wou niet echt meer mee werken:(.

Dus toen maar gewoon een kant op gereden, richting westen.
Waarschuw beheerder
Ik zoek de liveset van Felix da Housecat....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Freaky_Rover op woensdag 4 juni 2008 om 15:28:
k kan jullie allemaal garanderen dat er echte drugshonden bij liepen. Heb met eigen ogen gezien hoe iemand afgevoerd werd. Achteraf hoorde ik dat deze persoon tot op het bot uitgekleed werd, vastgezeten heeft en een dikke boete kon betalen. Daarna echter wel weer het terrein op, maar dat hangt er denk ik vanaf wat en hoeveel je bij je hebt...

Ik had wat hash bij mij, hij liep langs me maar liep gewoon door....

Waarschuw beheerder
Ik vond 't een erg tof feestje! :cheer:
Weertje had alleen ietsie beter gekund, maar ach :)
Eten was idd weer belachelijk duur (wat meestal zo is :S)..
& 't naar de lockers gaan en naar buiten gaan was een regelrechte RAMP!
Je werd onderhand doodgeduwd daar & dr werden mensen afgevoerd..dat was wel echt een minpunt! (& de vieze wc's, net zoals vorig jaar)
Verder een topfeest :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 juni 2008 om 22:49:
& 't naar de lockers gaan en naar buiten gaan was een regelrechte RAMP!

Dat zie ik echt elk feest weer.. snap ook niet waarom mensen met 8 man naar één kluisje lopen.. bij veel mensen ontbreekt gewoon gezond verstand volgens mij 8)
Ook vaak dat het bij 1 bar of muntverkoop standje erg druk is, terwijl er 2 meter verderop helemaal niks te beleven.. ik lach me altijd rot iig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kevstyle op zaterdag 31 mei 2008 om 23:56:
maar vond zatox (die volgens mij t uurtje van DBSTF draaide, waarom weet ik niet?) matig draaien,

wat? matig? een van de betere van de dag van wat ik heb meegekregen. geluid was was matig (eigenlijk gewoon slecht maar heb slechter meegemaakt) bij zatox vond ik het pas beginnen. donkey rollers en noisecontrollers vond ik geweldig. showtek als afsluiter hoeft van mij dan weer niet maar de hardcore was overvol. poncho aan en maar gewoon gaan bij showtek

de regen vond ik dan juist weer vet, helemaal omdat het t laatste uurtje was. helemaal hoe DR er op in speelde :respect:

en de grappenmaker die het nodig von dom bier naar dv8 te gooien mag thuis blijven voortaan :loser:

vond het een goed feest ondanks dat t geluid matig (slecht) was

hou je eigen feest, dan is het altijd goed
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
British Murder Boys, dat was echt heerlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van chrizzle op donderdag 5 juni 2008 om 22:59:
Dat zie ik echt elk feest weer.. snap ook niet waarom mensen met 8 man naar één kluisje lopen.. bij veel mensen ontbreekt gewoon gezond verstand volgens mij
Ook vaak dat het bij 1 bar of muntverkoop standje erg druk is, terwijl er 2 meter verderop helemaalniks te beleven.. ik lach me altijd rot iig

haha idd.. iedereen staat altijd bij de eerste minutverkoop te wachten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sneeuwbal!! op donderdag 5 juni 2008 om 20:49:
Ik zoek de liveset van Felix da Housecat....

anders ik wel, 1 van de beste momenten op een NL feestje sinds tijden
Waarschuw beheerder
was een leuk feestje , regen maakt niks uit:D

maar wat ik erg jammer vind en steeds vaker tegen kom op feesten is dat de volume erg zacht staat:S je hoorde gewoon house muziek bij de www stage:S

maarja heb me goed vermaakt daar:D
Waarschuw beheerder
ik vond het echt belachelijk met die munten!!! beetje 9 munten kopen....waar slaat dat op??? welke meloot had dat bed8.....en ik heb nog nooit met zoveel moeite broodje weg gekregen haha....volgende keer maar weer pannekoek, die was goed te eten.....of watermeloen......

en verder had je niks aan politie en bewaking die daar stonden.....

muziek stond te zacht om goed in te komen, waren wel goeie nummers....en dan ging ja hakken en dan hoorde je muziek op achtergrond.....vergeleken met TD erge tegenvaller haha

maar al met al was het een gweldige dag :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van regular op vrijdag 6 juni 2008 om 00:14:
Uitspraak van chrizzle op donderdag 5 juni 2008 om 22:59:
Dat zie ik echt elk feest weer.. snap ook niet waarom mensen met 8 man naar één kluisje lopen.. bij veel mensen ontbreekt gewoon gezond verstand volgens mij
Ook vaak dat het bij 1 bar of muntverkoop standje erg druk is, terwijl er 2 meter verderop helemaalniks te beleven.. ik lach me altijd rot iig

haha idd.. iedereen staat altijd bij de eerste minutverkoop te wachten

Ik lach me ook altijd kapot, als het bij een bar heel erg druk is, weet je dat je bij de dichtsbijzijnde bar gelijk aan de beurt bent :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RicoClico op dinsdag 3 juni 2008 om 19:25:
lleen waren we pas om half 5 thuis terwijl het maar anderhalf uur rijden is voor ons, door gekloot met pendelbussen zijn we gelopen daar de autos

Zó... Ik zou niet blij zijn :x
Waarschuw beheerder
afterfilm staat al wel online op www.superfeesten.tv
Waarschuw beheerder
{argument 'id' ontbreekt}

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van We are the night op zondag 8 juni 2008 om 10:52:
Check de afterfilm @ www.matrixx.nl!

Zo lijkt emporium echt vet, terwijl het naar mijn mening echt helemaal niks was haha! Leuk gedaan hoor (Y)
Waarschuw beheerder
een feest maak jezelf! kan je dat niet, dan blijf lekker thuis!;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BvdB op zondag 8 juni 2008 om 16:26:
een feest maak jezelf! kan je dat niet, dan blijf lekker thuis!

Deels waar, de juiste elementen moeten ook aanwezig zijn. Bij een bepaalde betaling heb je bepaalde verwachtingen. Als het geluid dan ruk blijkt te zijn en je overal debiel veel moet betalen vind ik het maar weinig aan.
Waarschuw beheerder
donateur
Downloaden: Om muziek rechtelijke redenen is de video niet te downloaden

Echt wel :lol:
Waarschuw beheerder
na het zien van die video's is het duidelijk
op alle fronten is meer aandacht aan de "softe" kant besteed, wat vooral tot uitting kwam in het decor.
Waarschuw beheerder
donateur
wie was de fotograaf die op het einde bij stars en stripes foto's vanaf het podium aan het maken was??