Krimpen je dekseltjes of worden je potjes groter?
als een steentje in een lege koektrommel?
ik heb het ook niet over die hele grote dikke wijven...
ik doelde op mooie slanke dames vanaf ongeveer 1.70 tot ongeveer 1.80
Uitspraak van Sharon75 op zaterdag 7 juni 2008 om 20:18:
idd klein maar fijn toch
Yup!!! Zo'n kleine ranke dame is heerlijk op te tillen, rond te draaien en alle hoeken te laten zien!!
Uitspraak van Sweet-Little-Redrose op zondag 8 juni 2008 om 00:52:
en nog slim ook
ik heb zo m'n momenten hihi
Uitspraak van SuB Bass op zondag 8 juni 2008 om 02:08:
Krimpen je dekseltjes of worden je potjes groter?
euuh zijn toch de dekseltjes die krimpen of krom trekken
Reactie op hierboven:
Je hebt altijd zulke figuren ertussen zitten, maar denk aan je bloeddruk.. z'n reactie was niet direct aan je 'ranke dame' gericht
tegenover het oppervlakkige wat je toch wel degelijk laat merken...gezien je opmerking...
weet ik dat dit een gericht bericht is...zou je misschien ook kunnen zien als je een beetje ruimtelijk inzicht bevat
waar je dat uit concludeert?
Je hebt altijd zulke figuren ertussen zitten
ga nou niet gooien met termen die je zelf niet vat..
maar goed, het is me al duidelijk dat je nogal snel je oordeel over iemand klaar hebt aangezien je gelijk al kritiek op m'n persoon afvuurt aan de hand van 1 zinnetje.
ik vat genoeg
je hebt nog niet eens 20% wijsheid in pacht!
oordeel en kritiek is geheel iets anders
daarbij ben jij vergeleken met mij nog niet droog achter de oren
schatje...dat weten we....maar er zijn nog zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeel lieve kleine schatjes hoor..geen hand vol maar een land vol
Uitspraak van Sweet-Little-Redrose op maandag 9 juni 2008 om 21:52:
KLEINE VROUWEN ZIJN SUPERGROTE LIEVE KNUFFELTJES EN WHO THE HELL KNAPT DAAR NOU OP AF ???
I take it dat jij wat kleiner bent
Uitspraak van Sweet-Little-Redrose op maandag 9 juni 2008 om 23:39:
ik ben zelfs nog kleiner hahhaha ben 1.56m
zeg meisie...waar is je rooie PUNTMUTS!?!?! laatste aanpassing 10 juni 2008 01:31
ligt in mijn paddestoel..derde boom links..paddestoel met zwembadje in het tuintje en met ferrari-tje voor de deur...zul je vast al wel hebben zien staan
ooch dát was t dus.. dacht al van wie is die speelgoed auto toch.. sorry.. was erop gaan staan
ach ben ik ff blij dat het mijn oude modelletje was heb er nog 5 in de garage staan hoor dus maak je niet druk tis je vergeven...
hebbie ook lambo