1 volger · 27652x bekeken
(permanent verbannen)
En hoe heb je het zover laten komen?
Moet je aan m`n schildklier vragen
Huisarts wilde dat eerst niet laten onderzoeken maar toen ik met dieeten en meer bewegen nog nauwelijks afviel moest ik toch maar m`n bloed ff laten checken op de hoeveelheid schildklierhormoon, en dat bleek dus veel te laag te zijn.
Heb nu medicijnen waardoor m`n schildklier wel weer sneller werkt en daardoor val ik nu redelijk snel af.
Maar maatje 36/38 hoeft niet perse van mij. Met maat 40/42 ben ik tevreden
laatste aanpassing
klein maar dapper en in bed nog rapper
Maak me gek
Wizz... Ik vind je sympathiek overkomen, wat geen oordeel, vooroordeel of wat dan ook is.
Dank voor dit compliment
Ik haakte gewoon aan bij het topic wat hier voorgesteld wordt en naar ik meen doet 99% van de hele pf bevolking dat. Nothin' more, nothin' less..
De reactie die je in dit topic gaf was ook niks mis mee, maar ik heb wel gezien dat je een makkelijke flirter bent, vandaar mijn uitspraak. Verder moet je dit natuurlijk helemaal zelf weten..
klein maar dapper en in bed nog rapper
Doe mij maar zo'n lompe blonde hollandse knol.
U riep?
, maar ik heb wel gezien dat je een makkelijke flirter bent, vandaar mijn uitspraak. Verder moet je dit natuurlijk helemaal zelf weten..
hihi..gewoon een kwestie van een grote mond en een klein hartje..
Ik heb het flauwe vermoeden dat je het hier niet allemaal zo serieus en letterlijk moet nemen..
laterssss..
Johnny Johnny toch... Die kleine ranke dame gun ik het allerbeste!! en als jij dat allerbeste bent dan is dat helemaal perfect toch... Man, kalm aan hoor.. Er zijn maar weinig dames die een bezitter type als wederhelft dulden.
Fijn dat je o.b.v. een wereldwijd forum, waar sommige mensen elkaar de meest vreselijke ziektes en weet ik al wat niet meer, een perfecte analyse kunt maken over iemand die je nog nooit gezien hebt, nooit zult zien.
Tip: Lees eerst het verhaal nog een keer na voordat je die verzendknop instuurt. Relax man, genoeg elende op de wereld.
En doe de groeten aan Sharon... !! Een echte wereldmeid waar je verdomde blij mee moet zijn.
Salut!
de hele kamer
kamer??? t hele huis en de rest
Uitspraak van proxiron op donderdag 19 juni 2008 om 23:06:
kamer??? t hele huis en de rest
Oke het hele gebied waar je op dat moment bezig bent dan, you get the point
lekker vrouwvriendelijk zijn jullie
Uitspraak van Sweet-Little-Redrose op donderdag 19 juni 2008 om 23:24:
lekker vrouwvriendelijk zijn jullie
ja hallo eehhh... alleen de slaapkamer is ook n beetje saai... toch?laatste aanpassing 21 juni 2008 17:13
ja dat klopt...maar het kwam zo over van dat we dan van de ene kamer naar de andere uhhhhh geslingerd werden
zal mij zorg zijn...
hahahha dat weten we van jou
Wat vinden jullie van klienere dames - 1.60...
Ik vind het echt helemaal niets...
Dat is wel leuk. Van die kleine lichte vrouwtjes, die je gewoon optilt en over je pik schuift. Das toch prachtig!
Dat is wel leuk. Van die kleine lichte vrouwtjes, die je gewoon optilt en over je pik schuift. Das toch prachtig!
stoere praat met je fake profiel...
nerd...