Partyflock

Forumonderwerp · 1012040

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Kanaleneiland krijgt een islamitische basisschool.

22-05 14:02 | Reacties: 41 | Rachid Hajhouj
De aanvraag voor een islamitische basisschool in Overvecht komt van de nieuwe Stichting Islamitisch Onderwijs.

Een aanvraag voor zo’n school in Overvecht heeft het college van burgemeester en wethouders afgewezen, omdat die naar verwachting niet voldoende leerlingen trekt.

De school in Kanaleneiland had er dit schooljaar al kunnen zijn. Maar de initiatiefnemers, de Stichting Islamitische School, vond de door de gemeente toegewezen locatie niet geschikt, zegt manager Redouan Boudil. ,,We konden terecht in het gebouw van het Delta College aan de Europalaan. Daar vlakbij is ’s avonds een tippelzone. Dat vinden wij geen goede plek.’’

De stichting wil een ander gebouw en denkt in augustus 2009 met de school te kunnen beginnen. Volgens gemeentewoordvoerster Sylvia Borgman heeft Utrecht twijfels of de school wel binnen vijf jaar de benodigde 300 leerlingen zal tellen. Omdat het ministerie de stichting toestemming heeft gegeven om de school te starten, werkt Utrecht mee, aldus Ad.nl.

Waar de school in de wijk komt, is niet bekend. Volgens Boudil geeft dat de stichting, die Stiching Noor (verlichting) gaat heten, ruimte voor een goede voorbereiding. De basisschool wordt volgens Boudil een ‘liberale’ islamitische school. De stichting heeft al basisscholen in Almere, Lelystad en Hilversum. ,,Zo’n 60 procent van ons personeel is niet islamitisch. Wij willen gewoon kwalitatief goed onderwijs geven.’’

Bron: Marokko.nl
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 24 mei 2008 om 14:50:
dan maak ik graag ff duidelijk dat er ook een aantal mensen zijn die JOUW aanwezigheid hier niet op prijs stellen...

Dat is dan jammer voor die mensen. En het is een essentieel verschil dat die mening niet is gebaseerd op mijn religie of afkomst. Het is verboden namelijk om mensen daarop te groeperen, behandelen, benadelen, etc. Artikel 1 van de grondwet.
Waarschuw beheerder
doelde op ben....hij citeerde niet..ns aanpassen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 mei 2008 om 23:33:
ook is het een duidelijk signaal aan de islamitische kolonisten dat hun aanwezigheid hier in ons niet-islamitische land niet op prijs gesteld wordt

Uitspraak van Soul Survivor op zaterdag 24 mei 2008 om 14:50:
dan maak ik graag ff duidelijk dat er ook een aantal mensen zijn die JOUW aanwezigheid hier niet op prijs stellen...

Neuschwabenland misschien?????

zo was ie ongeveer bedoeld ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 mei 2008 om 23:33:
Niet iedereen denkt hetzelfde over moslims,
zoals Balkenende, Hirsch Ballin en zijn systeemknechten dat het liefst zouden willen zien.

NEDERLAND TROTS EN VRIJ,
DE ISLAMITISCHE KOLONIST EN ZIJN HAATKAZERNE HOREN DAAR NIET BIJ

Alweer een ongeschoolde die het beter denkt te weten :gaap:.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardworkdedication op zaterdag 24 mei 2008 om 17:55:
Alweer een ongeschoolde die het beter denkt te weten

Dat is nou Ben :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 18:17:
Dat is nou Ben

Oh ja hoor, jij bent natuurlijk zo'n hoogbegaafd en hoogontwikkeld figuur zeker (LOL)

Moet je eens proberen recht in m'n gezicht te zeggen, LAFAARD.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 mei 2008 om 18:45:
Oh ja hoor, jij bent natuurlijk zo'n hoogbegaafd en hoogontwikkeld figuur zeker (LOL)

Ach Ben hier in Amsterdam sta je te schuilen achter de politie :cry:
Waarschuw beheerder

Waarmee je toegeeft dat jij het niet bent...

Oftewel, dan ram ik je in elkaar, want er komt niets nuttigs uit mijn bakkes.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 24 mei 2008 om 19:43:
Ach Ben hier in Amsterdam sta je te schuilen achter de politie

Inderdaad, daarvoor zijn die mannen en vrouwen in het blauw voor,
als die gestoorde linkse malloten raar gaan doen.

Waar is de politie anders voor dan?

Dat jij d'r wellicht niks van moet hebben zegt meer over jou, dan over mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 mei 2008 om 20:02:
als die gestoorde linkse malloten raar gaan doen.

Ja, want wij zijn ook echt links he :aai: schijterd was je en ben je!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op zaterdag 24 mei 2008 om 20:06:
Ja, want wij zijn ook echt links he schijterd was je en ben je!

Lekker saampjes met de afa's, juhuuu
Waarschuw beheerder
geloof dat 010 afa ook hielp met de laatste demo?
Waarschuw beheerder
het is maar goed dat we een perfecte samenleving hebben en dat het de normaalste zaak van de wereld is dat we gescheiden naar school gaan.om te kotsen wie discrimineert nou je mag er niks van zeggen want dan ben je een nazi.had dat mannetje met dat kleine snorretje de oorlog maar gewonnen hadden we daar ook geen last van gehad
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Quincyowusu op zaterdag 24 mei 2008 om 20:19:
geloof dat 010 afa ook hielp met de laatste demo?

Jij bent goed ingelicht.............joehoe.....kruip is onder die steen van je vandaan....

010 AFA???

Nooit van gehoord, moet zeker nog geboren worden....
Amsterdam is inderdaad wellicht een extreem-linkse stad...maar eeeeeeeeeeeeeeh Rotterdam never nooit..

Zal ze nooit lukken, die verstrooide gasten ruikt de Rotterdamse politie al als ze hun vertrouwde krakersholen in 020 verlaten, werden al weer iets van 4 of 5 jaar geleden met de bus aan de kant gezet voor dat ze Rotterdam in konden rijden, en allemaal ingerekend.
En kraakpanden van dat linkse tuig doen het ook niet echt geweldig hier.
Meer dan 2 weken zitten ze nooit in een pand.
Zodra extreem-rechts Rotterdam er lucht van krijgt, zijn ze pleiten.
Linkse langharige krakersratten dat het zijn....!!
Waarschuw beheerder
:roflol: jullie zijn al in arnhem, 010, den haag EN Amsterdam weggeslagen:lol: blijf jij lekker in je kleine verhuisdoos benny, de rest van de wereld leeft rustig door:D
was t gezellig op t holland media park laatst?:D volgende keer ff bellen he (K)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Quincyowusu op zaterdag 24 mei 2008 om 20:29:
was t gezellig op t holland media park laatst?:D volgende keer ff bellen he (K)

Doe jij nog ff lekker voort zo....

Lekker stoer, je weet dat we daar bij dat Hilversumse Mediapark elk jaar op 6 mei zijn...
Dus wat let je met je grote bakkes om daar ook naar toe te komen...!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Trouwens ook in 020 verliezen die veelal extreem-linkse krakers aan populariteit bij justitie zo blijkt vandaag maar weer eens uit het nieuws:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/kraakpanden_schoongeveegd.html
Waarschuw beheerder
Het is niet voor het eerst dat hooligans hun agressie richtten op extreem-rechtse demonstranten. In februari vielen Feyenoord-fans een demonstratie van de Nationale Alliantie aan en in Doetinchem raakten supporters van De Graafschap in maart slaags met leden van de Nederlandse Volks Unie. hier heb je je bewijs bennie:bye:
en nee ben dat wist ik niet, snap sowieso niet wat een stinkwazi als jij nou bij de herdenking van Fortuyn moet:) hij piste op mensen zoals jij.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quincyowusu op zaterdag 24 mei 2008 om 20:35:
snap sowieso niet wat een stinkwazi als jij nou bij de herdenking van Fortuyn moet hij piste op mensen zoals jij.

:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het is niet voor het eerst dat hooligans hun agressie richtten op extreem-rechtse demonstranten. In februari vielen Feyenoord-fans een demonstratie van de Nationale Alliantie aan en in Doetinchem raakten supporters van De Graafschap in maart slaags met leden van de Nederlandse Volks Unie. hier heb je je bewijs bennie:bye:
en nee ben dat wist ik niet, snap sowieso niet wat een stinkwazi als jij nou bij de herdenking van Fortuyn moet:) hij piste op mensen zoals jij.

Nee jij hebt gelukkig verstand van zaken.....
Joehoe jij weet zeker hoe de vork in de steel zit????

Zaterdagavond knul geniet er maar lekker van, neem nog een joint..!
't Is toch allemaal kommer en kwel met die 'stinknazi's' hé

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 mei 2008 om 20:38:
stinknazi's

Waarschuw beheerder
bennie toch:lol:

hoe gaat t met je vriendin trouwens:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Quincyowusu op zaterdag 24 mei 2008 om 20:44:
hoe gaat t met je vriendin trouwens

Ontzettend lief, maak je geen zorgen, ben dik tevreden.........
Mij hoor je niet wat da betreft, 'geen bericht, goed bericht'.

Waarschuw beheerder
donateur
Raar he . Sorry hoor die kut marocs krijgen alles voor elkaar . NIET net als de turken die als eerste gast arbeiders in nederland waren en werkte voor de beroeps ww er . En wat kregen die vroeger van de regering . Blijf het het zeggen dat een goeie maroc is een :dood: maroc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
katholieken en protestanten hebben ook een basisschool?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 mei 2008 om 20:33:
Trouwens ook in 020 verliezen die veelal extreem-linkse krakers aan populariteit bij justitie zo blijkt vandaag maar weer eens uit het nieuws:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/kraakpanden_schoongeveegd.html

Nog ff aanvullende info. omtrent die ontruiming gevonden op die site van die EXTREEM-linksen:

http://www.indymedia.nl/nl/2008/05/52476.shtml

Mooi man, gaat de goeie kant uit in Nederland, wat betreft het beleid jegens die extreem-linkse smeerlappen...
Hupsekee, volop die waterkanon op hun krakershol....m'n weekend kan nu echt niet meer stuk...
Het maakt het gemis aan m'n vriendinnetje toch nog een beetje goed, hoewel maar een klein beetje, ben namelijk niet zo makkelijk te "blussen"...

Waarschuw beheerder
donateur
wordt een beetje heel erg moe van dat moslim gedoe in nederland . ben verdomme een nederlander . maar die halal vreters krijgen het steeds meer voor het zeggen :@ maar alleen hier op pf al mag je het niet zeggen . onder het beleid van discriminatie of wat . hoe zit het dan met het vrijheid van meenings uiting . ook een recht hier in nederland .

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ben rotjochie, niet iedereen die jou haat of die extreem rechts haat is links ofzo hoor!
Ongeveer iedereen in Nederland haat gasten zoals jij, en daar hebben we verder echt geen politiek gedoe voor nodig!
Waarschuw beheerder
"Ongeveer iedereen in Nederland haat gasten zoals jij"

Deze moet je toch ff uitleggen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MvM op zondag 25 mei 2008 om 10:12:
Deze moet je toch ff uitleggen

Lijkt me duidelijk. Er zijn maar weinig mensen die rechts-extremisme goedkeuren in Nederland.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Arnoud B. Stem op mijn nieuwe poll!!!!!! op donderdag 22 mei 2008 om 18:33:
Bron: Marokko.nl

:/

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 24 mei 2008 om 21:31:
Ongeveer iedereen in Nederland haat gasten zoals jij,

Ben haalt het ook wel erg omlaag. Werkloze mongool die een btje over allochtonen komt roepen. Er zijn in de uiterst rechtse hoek gelukkig een stuk meer mensen die wel verstand hebben.

Ben moet hier een i.p. ban krijgen, hersenloos.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sahin[HkW] op zaterdag 24 mei 2008 om 20:15:
Lekker saampjes met de afa's, juhuuu

Weet niet waar jij het over hebt droppie, maar samen met die krakers :dood: nooit ;)

Waarschuw beheerder
Moet kunnen, we hebben ook Christelijke scholen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quincyowusu op zaterdag 24 mei 2008 om 20:19:
geloof dat 010 afa

:roflol:
We hebben die pluizebollen van AFA ook echt nodig om wat Nazi's te klappen :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 12:41:
We hebben die pluizebollen van AFA ook echt nodig om wat Nazi's te klappen

:no: net als ons, heb ook een hekel aan die krakers etc, maar nazi's haat ik, die verdienen het niet om te ademen :dood:
Waarschuw beheerder
Omdat?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op zondag 25 mei 2008 om 12:52:
Omdat?

Ze een vrij nutteloos bestaan leiden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tumult op zondag 25 mei 2008 om 12:52:
Omdat?

Omdat ze nog nuttelozer zijn dan die buitenlandse parasieten waar ze zo'n hekel aan hebben :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Het kansloze is nog dat ze denken dat ze van Nederland een beter land kunnen maken terwijl heel Nederland ze uitkotst. Gefrustreerde figuurtjes over het algemeen.

Waarschuw beheerder
Extreem links, extreem rechts, afca jauden, Kutrechters, allochtone straatschoffies, skaters, rappers, uitkering trekkende gastarbeiders, Christelijke moraalriddders, Tokkies, Moslims, meurende ambtenaren, poltie, stewards en andere NSB'ers, me buren, allemaal kunnen ze aan het gaz wat mij betreft 8)
Eigenlijk blijft er maar een klein groeppie over waar ik geen hekel aan heb 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:
Waarschuw beheerder
Sommige ja, de zogenoemde bier nazis. De rest is gewoon serieus met de politiek en het leven bezig. Deze bier nazis worden binnen de beweging ook niet gewaardeerd.

Verdiep je er eens in. Dan kom je tot de conclusie dat het kk nazi geroep hier in Nederland echt nergens over gaat. Nazisme is niet per definitie fout, het heeft nooit de kans gehad om zichzelf te bewijzen. Het is een politieke stroming als alle anderen. Maar onze media doet ons graag geloven dat alles wat er toen uit Duitsland kwam slecht is. Met verdieping kom je ergens, met oeverloos boe geroep niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op zondag 25 mei 2008 om 13:04:
Deze bier nazis worden binnen de beweging ook niet gewaardeerd.

Toch raar dat die gasten me pb's sturen met links naar blood en honour en nvu sites, met de mededeling dat dat hun vrienden zijn en ik maar moet oppassen :LoL: klein wereldje he. Snap gewoon niet hoe je een bepaald volk kan afschrijven puur op hun afkomst.

Laten we het er maar op houden dat ik een hekel heb aan elke vorm van extremisme.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op zondag 25 mei 2008 om 13:04:
dat alles wat er toen uit Duitsland kwam slecht is.

Wou je zeggen dat dat goed was dan? :s
Waarschuw beheerder
Weet ik niet, maar het was in ieder geval voor Duitsland goed. Je moet ook kijken naar de periode voor de oorlog.

Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 13:08:
Toch raar dat die gasten me pb's sturen met links naar blood en honour en nvu sites, met de mededeling dat dat hun vrienden zijn en ik maar moet oppassen

Pb's hier op pf? :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tumult op zondag 25 mei 2008 om 13:18:
Pb's hier op pf?

Gaat er niet om waar. Jij probeert die 'biernazi's' te onderscheiden van de zogenaamde door jou opgehemelde moderne 'ubermensch' , terwijl het eigenlijk 1 pot nat is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Raimond op zondag 25 mei 2008 om 13:34:
En op een normale school vind je dat niet???

Lijkt me sterk als je die pabo-trutjes zo ziet tegenwoordig :loL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 13:44:
Lijkt me sterk als je die pabo-trutjes zo ziet tegenwoordig

niks mis met die pabo sletjes :no: