Partyflock

Forumonderwerp · 1012021
684x bekeken
Artiest {SHOWLIST artist 60684, 45958, 58191, 102323}
Waarschuw beheerder
Tegenwoordig wordt je helemaal platgegooid op het gebied van dj equipment, mixers decks, headphones...

Ik ben op zoek naar een goede headphone die tussen de 50 en 70 euro ligt. Heeft er iemand suggesties en wat zijn jullie ervaringen.

Let me know
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MAW op vrijdag 13 juni 2008 om 16:32:
http://www.thomann.de/nl/akg_k_240_studio_kopfhoerer.htm
91 euro :D

Die klinkt een stuk eerlijker dan de sennheiser. Sennheiser is geboost inzowel 't lage als hoge frequentiegebied. Verder klinkt ie ook nog eens beter dan de Sennheiser. Wou 'm zelf ook kopen, maar m'n Sennheiser HD25 klinkt op zich prima, en aangezien ik niet produceer is 't een beetje overbodig :( Voor draaien is hij niet echt relaxt, aangezien hij half open is en grote earpadds heeft. Maar als je produceert is dit een onwijs goede koop nu. Hij wordt namelijk vervangen door de MKII

http://www.thomann.de/nl/akg_k_240_mkii.htm
155 euro

Is dezelfde koptelefoon, maar het model is al 20 jaar oud en bijna niet veranderd.

Zozo, hij krijgt nu wel een ander kleurtje zie ik trouwens :p:D

Ik heb die van 90 euro wel eens gehoord volgens mij. Vond m nu niet echt enorm goed. Iig wat ik mij er aan kan herinneren.
Ik heb ook niet echt het gevoel dat de HD in het laag is geboost. Krijg zelfs minder laag dan in mn rp6. Maar er zijn 2 HD versies (op die met de kabeltjes na).. 1 van 120 en 1 van 190/200. Weet niet in hoever die verschillen. Ach, ik kan er mee vooruit. Lekker hufterproof ook.
Werkzaam bij Music in Mind
Artiest Jack 2 Jack
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op vrijdag 13 juni 2008 om 22:44:
Ik heb ook niet echt het gevoel dat de HD in het laag is geboost.

no doubt!

Maar er zijn 2 HD versies (op die met de kabeltjes na).. 1 van 120 en 1 van 190/200

Ik heb de gewone HD25 (niet de goedkopere sp versie) en daar heb ik het dus ook over.
Krijg zelfs minder laag dan in mn rp6.

Dacht je dat die KRK's eerlijk waren dan? :D

Heb je je nooit afgevraagd waarom er een bassreflexpoort onderin die kasten zit? Die woofer gaat niet laag genoeg, (50 Hz komt er ws al niet eens goed meer uit) dus hebben ze maar een reflex poort gemaakt die alle lage frequenties versterkt. Leuk, wat meer bass.. maar dus niet eerlijk :)

k heb die van 90 euro wel eens gehoord volgens mij. Vond m nu niet echt enorm goed.

Normala gesproken wil een producer een "objectieve geluidsweergave" (lijkt me wel logisch toch)

Maar misschien is dat niks voor jou?!
laatste aanpassing