Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 21:00:
Ik kan er dan wel wereldproblematiek tegenaan gooien in m'n vergelijking. Maar da's dan wel even achterlijk als katten gaan HATEN omdat ze af en toe een drolletje achter laten in de tuin (kom op zeg, vergeet ff niet dat in the end de planeet waarop je leeft gewoon maar een stuk grond is hoor.. dat mag gescheten op worden ).
En als iemand een steen door je ruit gooit mag je natuurlijk kwaad zijn. Dat is wel even iets erger dan een kat die in je tuin schijt wat je met een schepje even in de kliko gooit ipv dat je meteen een glaszettersbedrijf moet bellen inc. de eventuele onkosten. Daarbij is het ook nog eens vet asociaal. Een kat daarentegen is niet asociaal maar doet gewoon z'n natuurlijke ding. Zij kennen in hun hoofd geen wereld met afgebakende gebieden (tuinen) dat wel of niet van hen is. De hele wereld beschouwen zij gewoon als hun plek.
Over goede vergelijking gesproken dus...
Dit slaat echt nergens op. Ik koop morgen een olifant en die laat ik ff in je tuin schijten de heledag. Hoezo vergiftigen we muizen dat zijn toch ook dieren? Omdat er hier katten liefhebbers zijn mag alles zomaar ff. Als je een huisdier hebt dan moet je die in je eigen huis laten (HUISDIER). Als ik me ratten loslaat in de buren z`n tuin dan zijn ze ook over 1 week dood van de gif.
Ik eet morgen pizza het laatste stukje wat ik niet op kan dat gooi ik wel door je brievenbus.
Het hele moraal van dit verhaal is gewoon, jij maakt een keuze en een ander niet. Zadel dan een ander ook niet op met de rommel die jij veroorzaakt met bv. die katten.
Ben echt niet tegen huisdieren, vind ze juist hartstikke leuk maar houd ze gewoon binnen.
Anders zitten er weer mensen te janken dat de kat is overgereden ...eigen schuld