Partyflock
 
Forumonderwerp · 1010630
­ Nederland
wil t allebei n keer proberen. Wie ervaringen mee?
kheb gehoord dat paddos en LSD ongebveer dezelfde werking hebben maar dan duurt lsd wat langer en is iets heftiger.. Ook gehoord dat lsd minder makkelijk te sturen is dan paddo's... VNV ga ik het voor de eerste keer proberen na 3 x paddo's te hebben gedaan. we zulle zien :P
gheghe groot inkopen en dan verdelen met de vrienden groep ;) ideaal
 
Uitspraak van MaQenzie op woensdag 13 augustus 2008 om 18:55:
Ook gehoord dat lsd minder makkelijk te sturen is dan paddo's

hoor juist andere verhalen.. minder mindfucks etc
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 20:30:
hoor juist andere verhalen.. minder mindfucks etclaatste aanpassing 13 augustus 2008 20:30

ja ik moet nu naderhand zeggen dat het idd meeviel, ik had bijna 2 hoffmannetjes op en het ging helemaal goed, tripte aardig hard maar op een positieve manier en als het een beetje negatief werd kon ik het gelijk bijsturen... geweldig ;)
 
Artiest {SHOWLIST artist 51895, 49404}
Uitspraak van MaQenzie op donderdag 14 augustus 2008 om 19:03:
ja ik moet nu naderhand zeggen dat het idd meeviel, ik had bijna 2 hoffmannetjes op en het ging helemaal goed, tripte aardig hard maar op een positieve manier en als het een beetje negatief werd kon ik het gelijk bijsturen... geweldig

ik had er 2 op, en werdt er niet zo kort van :/
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 augustus 2008 om 20:30:
Ook gehoord dat lsd minder makkelijk te sturen is dan paddo's

hoor juist andere verhalen.. minder mindfucks etc

Ik praat altijd met die paddestoelen %) Lijkt meer alsof de paddo's bezield zijn ofzo.

Bij LSD is dat opvallend genoeg afwezig. Wat dat betreft ervaar ik LSD meer "in mn eentje".

Maakt LSD soms makkelijker te sturen, maar soms is t juist fijn dat die paddo rondhangt om wat uitleg te geven enzo :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 23:27:
Wat dat betreft ervaar ik LSD meer "in mn eentje".

Maakt LSD soms makkelijker te sturen, maar soms is t juist fijn dat die paddo rondhangt om wat uitleg te geven enzo

ja dat heb ik ook, alleen ik zat op een gegeven moment 2 dagen doorgetrip in me huis, helemaal bang om wiet te halen :lol:



:x
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 augustus 2008 om 23:29:
doorgetrip

tja... Het kan je wel met bepaalde uithoeken van jezelf confronteren ja

Of die nogal uitvergroten :D onderwerp voor zelfonderzoek zullen we maar zeggen :D