Partyflock

Forumonderwerp · 1009220

Waarschuw beheerder
Poll, geopend op zondag 4 mei 2008, looptijd van 6529.4 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Wie herdenk jij nou bij dodenherdenking??

4133%
Alle gesneuvelde slachtoffers van oorlogen
3528%
Anders
2621%
De slachtoffers van de eerste en tweede wereldoorlog
2318%
Alleen nederlandse slachtoffers van welke oorlog dan ook.
Waarschuw beheerder
Vond de toespraak van de staatssecretaris erg mooi, klonk erg bekend aangezien mijn familie van moederskant zelf afkomstig is uit nederlands indie. Mooi gesproken! :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fietsketting op maandag 5 mei 2008 om 06:59:
Vond de toespraak van de staatssecretaris erg mooi,

Laat je niet verblinden van die niksnutten in Den Haag. Ze menen er toch niks van. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 mei 2008 om 00:17:
Men liep het risico dat mensen Hitler nog sympathiek konden vinden.

Tsja, das toch ook gewoon vrijheid van meningsuiting dan he..

Uitspraak van 5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& op maandag 5 mei 2008 om 00:13:
Zo is iedere daad te verantwoorden

Ja das waar.. ik wil het ook zeker niet goed praten ofzo maar door deze film ben ik toch wel anders gaan denken. Het blijft natuurlijk een smeerlap die vent, maar elk verhaal heeft 2 kanten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 16:32:
ik persoonlijk ben niet zo voor een moment in het jaar waar bij je dan speciaal aan alle gesneuvelden herdenkt die voor onze vrijheid hebben gevochten.
Ik vind het belangrijker dat ik er bij na denk, bij alles wat ik doe, niet alleen die paar minuten op 4 mei.

Ben ik het helemaal mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 4 mei 2008 om 12:19:
aar moet ik dan aan denken?? :S Ik kende die mensen niet.. Of moet ik dan in me hoofd een soort "saving private ryan"-scene afspelen en me er heel zielig bij voelen ofwat? :$

Nee maar je kan misschien wel de mensen bedanken die er voor gezorgt hebben dat jij nu in het openbaar zulke stomme opmerkingen mag maken!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JosstheBoss op maandag 5 mei 2008 om 11:48:
Nee maar je kan misschien wel de mensen bedanken die er voor gezorgt hebben dat jij nu in het openbaar zulke stomme opmerkingen mag maken!

:lol:, idd 2 minuten stil lijkt mij een kleine moeite, alleen wel raar dat NL in afgahnistan blijft, ik bedoel zo kun je beginnen een standpunt in te nemen ZONDER oorlog, hoeven we over 80 jaar ook niet meer te herdenken :bye:

Waarschuw beheerder

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 12:13:
Ik herdenk niets, kansloos gemekker is het

vind je dat? Ik niet! die mensen hebben gevochten voor een vrij Nederland destijds, die mensen moeten geeerd worden!

Waarschuw beheerder
maar je kan misschien wel de mensen bedanken die er voor gezorgt hebben dat jij nu in het openbaar zulke stomme opmerkingen mag maken!

:respect: :lol:

Waarschuw beheerder
Bij me opa die uit n wachttoren gepleurd is 8)
Waarschuw beheerder
wmaoh gewoon de gesneuvelden,

verder hou ik die 2 minuten gewoon ff me bek dicht,
Waarschuw beheerder

:x

:roflol:

Waarschuw beheerder
ik denk nergens aan..wil best mn mond houden voor die paar minuten maar heb er gewoon geen erg in..
Waarschuw beheerder
Ik ben 2min stil uit respect maar vooral voor mn opa en de 2 broers van me oma

Waarschuw beheerder
Herdenk alle gehersenspoelde pionen. Die erger dan vee behandeld werden. Hun leven op hebben geoffert. En in meeste gevallen stank voor dank gekregen hebben.

Moeten als die sjappies van Afghanistan niet zo zeiken. Als je ziet van met veteranen van Indionsesie Vietnam en Sovjet Afghanistan gebeurt is :/. En hoe het met VS veteranen uit Iraq om gegaan word. (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 12:03:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Alle gesneuvelde slachtoffers van oorlogen"

Waarschuw beheerder