Partyflock

Forumonderwerp · 1008220
Poll, geopend op vrijdag 25 april 2008, looptijd van 6432.9 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Beste Rapper U.S.A.

3026%
Eminem
2320%
2Pac
1110%
Dr. Dre
98%
Method Man
76%
Jay-Z
65%
DMX
54%
Nas
44%
Biggie
44%
Snoop Dogg
44%
LL Cool J
33%
Lupe Fiasco
33%
Gang Starr
22%
Busta Rhymes
22%
50 Cent
11%
The Game

Om toch maar een selectie te maken uit de 100en rappers; Stem!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 14:24:
Uitspraak van Demassus op vrijdag 25 april 2008 om 14:23:
krs-one

GURU

En natuurlijk Q-Tip van Tribe!
Uitspraak van jaws1985 op vrijdag 25 april 2008 om 23:08:
ice cube en N.W.A.

Idd! :jaja: Heldensjit! Verder mis ik ook Cypress Hill.

Je hebt gestemd, jouw keuze was: "2Pac"

Omdat z'n teksten geniaal waren,

Bvb ( so much pain / my burnin heart / )
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 14:56:
Rangers

Raiders

laatste aanpassing door een beheerder

verder vond ik Rakim dope, Kool G Rap, DITC, EPMD. Luister eigenlijk niet zoveel rap meer. Hoor alleen nog maar poep. Verdiep me er ook niet meer zoveel in. Als iemand weet wie er nog iets fatsoenlijks maakt roep maar.

Beetje lame selectie die je hebt samen gesteld man.

Ik kies dan toch voor Nas, Illmatic is super, later netzoals de rest gaar!

DMX zuigt helemaal een slag in de rondte!

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 17:53:
Raiders

8)

Uitspraak van Rebelhamel op maandag 28 april 2008 om 16:08:
Cypress Hill.

en Onyx, Public enemy
Artiest Dyna
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 28 april 2008 om 15:00:
inderdaad een goede neger is een dooie neger

Sukkel

Artiest Gohan
Q-Tip
Uitspraak van Sponge roberto pantalones op dinsdag 29 april 2008 om 10:10:
ik mis ook wel een aantal mensen van de WU

wie zou je er in wille hebben dan?? Ghostface bijv. vind ik persoonlijk helemaal nix; dat geschreeuw/jank van die gozer is niet om aan te horen, O.D.B. zelfde verhaal, GZA komt op Liquid Swords zeker wel ed maar daarna ook niet meer en bij de WU klinkt ie nogal standaard vind ik, voorderest vind ik de Wu-tang Clan individueel niet veel aan mits ze smaen zijn natuurlijk :p

Uitspraak van jaws1985 op vrijdag 25 april 2008 om 23:08:
N.W.A.

Snoop Dogg vind ik ook zo;n banaan, eigenlijk al die West- Coast sound van die tijd vind ik gaar.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 april 2008 om 10:12:
West- Coast sound van die tijd

Van welke tijd? The G-funk era? ;)

Doe mij maar die gasten van digital underground. Formatie waar onder andere tupac ook in zat in zijn jongere jaren.

Daarnaast iets "recenter" o.a. Talib Kweli, RZA, GZA
Uitspraak van Tobi Wan Kenobi op woensdag 30 april 2008 om 12:35:
Doe mij maar die gasten van digital underground. Formatie waar onder andere tupac ook in zat in zijn jongere jaren.

:yes: "I get around" met DU heerlijk nummer
Uitspraak van V-Man op dinsdag 29 april 2008 om 12:21:
wie zou je er in wille hebben dan?? Ghostface bijv. vind ik persoonlijk helemaal nix; dat geschreeuw/jank van die gozer is niet om aan te horen, O.D.B. zelfde verhaal, GZA komt op Liquid Swords zeker wel ed maar daarna ook niet meer en bij de WU klinkt ie nogal standaard vind ik, voorderest vind ik de Wu-tang Clan individueel niet veel aan mits ze smaen zijn natuurlijk

Jij hebt duidelijk echt geen ballen verstand van Hip Hop, wat een broekepoepert ben jij zeg! Met je vage redenaties altijd. Ik heb al vaker met jou te maken gehad, en je spant continu de kroon met echt lachwekkende onzinposts! Volgens mij doe je het erom of niet? Ik wordt daar echt pissed over!

Kuttopic :looser:
krs-one,rakim,slickrick,atmosphere,immortal technique,j-zone,de la soul

zijn toch wel namen die ik mis in de lijst
Artiest W
2pac hoort egt wel thuis in het rijtje beste rappers.
heb hier al gelezen over te commercieel. Ja idd zeker na 13 september 1996. Er is na zijn dood maar 1 echt goed album uitgekomen

makaveli meer niet de rest is niet zoals hij het zou willen.
heb toevallig van de week alle makaveli bootlegs gedld. dikke shit.
Uitspraak van Hairy Testicles op woensdag 30 april 2008 om 23:44:
Jij hebt duidelijk echt geen ballen verstand van Hip Hop, wat een broekepoepert ben jij zeg! Met je vage redenaties altijd. Ik heb al vaker met jou te maken gehad, en je spant continu de kroon met echt lachwekkende onzinposts! Volgens mij doe je het erom of niet? Ik wordt daar echt pissed over!

whahaha ok je bent dus gloof ik niet echt eens met mijn mening. Vaker met mij te maken gehad??? flikker toch op man. Het is mijn mening, jij daarentegen heb er geen, sukkeltje, vind het wel mooi eigenlijk dat dit topic jouw raakt whahahaha
Uitspraak van V-Man op dinsdag 29 april 2008 om 12:21:
voorderest vind ik de Wu-tang Clan individueel niet veel aan mits ze smaen zijn natuurlijk :p

Raekwon

verder een lijst van niks
en Gang Starr is geen rapper, Guru is een rapper
Uitspraak van V-Man op donderdag 1 mei 2008 om 11:13:
whahaha ok je bent dus gloof ik niet echt eens met mijn mening. Vaker met mij te maken gehad??? flikker toch op man. Het is mijn mening, jij daarentegen heb er geen, sukkeltje, vind het wel mooi eigenlijk dat dit topic jouw raakt whahahaha

Eindelijk reageer je een keer! En hoe, ik sta perplex!
Klopt, ik ben het niet eens met je mening, zoals de vele voorgaande keren! Je lult gewoon dikke poep man, dat deed je met Typhoon, Pete Philly en vele andere artiesten! Je redeneert als een priester die beschuldigd wordt dat ie een klein jongetje misbruikt heeft.

Daarom zeg ik: Je doet het erom, om artiesten die over het algemeen bejubeld worden af te zeiken tot en met. Kijk, dat het boven je pet gaat is een ander verhaal, dat verklaart ook je lijst..
Of het is aandacht? Dat kan ook, dat maakt je nog zieliger.

Dit topic raakt mij niet, laat het duidelijk zijn! Het raakt mij wel hoe jij om gaat met Hip Hop.
Uitspraak van V-Man op zaterdag 26 april 2008 om 10:06:
ga je schamen!!

Fucking lutser!
whahahahahahahhaha!!! god allemachtig wat kan jij je opwinden, de tering.. typhoon vind ik idd niet zoveel aan, puur omdat zn stem mij gewoon niet boeid, pete philly kan ik wel degelijk waarderen (moest alleen ff inkomen) en t klopt wel dat ik snel een mening klaar heb, maar ik ben niet bang om hem te hervatten of een discussie aan te gaan, wat dat betreft sta ik open voor reacties, jij begint gelijk met afzeiken: dat is pas zielig! en wat betreft deze lijst, er staan zeker wel geronomeerdde rappers tussen, die meer dan eens hebben bewezen een lekker nummer te kunnen maken, daarnaast ben ik gewoon benieuwd naar "serieuze" reacties van andere flockers en niet naar gezeik en galspuwerij van een sukkel met een zeer kort lontje die snel op zn tenen is getrapt.
Mooi toch, je lokt het wel uit..
En dude, tuurlijk mag jij bepaalde artiesten niet cool vinden, dat is normaal, maar het gaat erom hoe je dat her en der neerzet! Daar zet ik mijn vraagtekens bij, meer niet!
Je staat open voor reacties, en om de discussie aan te gaan? Wie kaatst...
En reageer daar dan ook op, want dat deed je voorheen ook niet..

Met zo´n onserieus lijstje krijg je ook onserieuze reacties!

Uitspraak van V-Man op donderdag 1 mei 2008 om 12:12:
sukkel met een zeer kort lontje die snel op zn tenen is getrapt.

Toch knap dit, met je beperkte kennis! (y)

Verder heb ik mijn zegje gedaan, en veel succes met je topic jongen, ik gun het je!
haha
Artiest EJ_V
Doe dan maar Lupe Fiasco.

Heitham Al-Sayed
Mike Patton
Paolo Sergio Gomes
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 16:18:
Heitham Al-Sayed
Mike Patton
Paolo Sergio Gomes

wie???

Uitspraak van V-Man op donderdag 1 mei 2008 om 16:20:
wie???

Rappers uit Senser, Faith no More en Hed(pe)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 mei 2008 om 16:23:
Hed(pe)

ahh ok, ken ze niet, miss is wat opzoeken dan :) hed (planet earth :yes:) hadde ooit zon bekend nummer toch??