Ze beginnen al aardig van de bekende trekjes te krijgen. Ze zijn nogal debiel hier 
[albumelement=40078380]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078479]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078574]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078674]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078910]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40079017]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078380]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078479]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078574]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078674]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40078910]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=40079017]{element is niet toegankelijk}
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 24 mei 2008 om 09:13:Gekkehuis, ze zijn echt TE cute
Laten ze je huis nog een beetje heel ?
Weinig. Gordijnen klimmen, krabben aan de bank, dvd's omgooien, planten slopen en rennen, heeel hard rennen
maar soms zijn ze wel rustig hoor
[albumelement=41016911]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=41016932]{element is niet toegankelijk}
[albumelement=41016946]{element is niet toegankelijk}
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 16:47:Sosa is euhm tja een beetje scheel
Macho en Vince
Macho met ze papa
maar soms zijn ze wel rustig hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 mei 2008 om 16:47:Sosa is euhm tja een beetje scheel
Leukkke beestjes
Ik ben vannacht ook lekker entertained.. ik was van zaterdag op zondag uit logeren, en dat nam de kat me niet in dank af.. die dacht: ik een nacht alleen: jij een nacht wakker
Op het moment zelf kon ik haar wel achter het behang plakken, maar achteraf is het ook wel weer leuk om te merken hoe eigenzinnig die beesten zijn
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2008 om 12:33:Op het moment zelf kon ik haar wel achter het behang plakken, maar achteraf is het ook wel weer leuk om te merken hoe eigenzinnig die beesten zijn
vertel mij wat, Sosa die moet altijd als ik naar bed ga altijd nog ff rellen met Darky (duurt ongeveer een half uurtje) en daarna moet ze nog even op een paar deuren springen, daarna op de kast in de slaapkamer, waar hij dan weer van af spring boven op mij in bed
uiteindelijk leg er 1 heel de nacht tussen mn benen en de andere op het kussen naast mij

Hij heet krelis
Hijs dik,lomp en hij snurkt, en wil altijd en over al eten, maar wel heel lief
En kan geen vogels/muizen e.d. vangen, want daar is te lomp voor, maar niet getreurd! hij jat ze van zn "zus"
Khad m laatst geobserveerd toen ie een vogel wou vangen, zit ie op t dak van een klein broeikastje, voor hem staat zo'n struik met een heleboel vogels erin.. Meneer neemt een aanloop, springt en laat zich er leterlijk invallen.. Wardoor alle vogels wegvliegen en hij dus nix heeft
laatste aanpassing
Khad m laatst geobserveerd toen ie een vogel wou vangen, zit ie op t dak van een klein broeikastje, voor hem staat zo'n struik met een heleboel vogels erin.. Meneer neemt een aanloop, springt en laat zich er leterlijk invallen.. Wardoor alle vogels wegvliegen en hij dus nix heeft
susu..hier nog kitten,maar is niet veel groter geworden..na 3 jaar denken mensen nog steeds dat ze een kitten is
Zo 1 heb ik er thuis ook lopen ....klein minipoesje. Ze is nu 2 en niet veel groter geworden als op de foto hiernaast. Mensen denken dat het nog steeds een lief, klein kittentje is, maar haar uiterlijk is der alibi want mevrouw is een echte diva!!
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 april 2008 om 14:21:Er is niks leukers dan poesjes of katers
Uitspraak van Marie uut grunn op zaterdag 7 juni 2008 om 22:57:heb vandaag me kitten gekregen, echt leuk om te zien hoe ze op ontdekking gaat
Krijg er snel ook eentje bij, nieuw maatje voor mijn kleine wolliebollie.
Kan niet wachten!
heb haar ook geen tik gegeven, en ook niet met haar neus erin gedrukt. maar ik was er niet op tijd bij toen ze 8ter de tv zat. maar op bed ben ik er wel bij spuit ik haar nat of klap in me handen zet haar gelijk op de bak. maar heeft tot nu toe niet geholpen. word er een beetje moe van. is er ook iets van een spray ofzo?