gelukkig zijn er nog meer dan genoeg organisaties over die een vrouwelijke dj vanwege haar skills boeken
[quote]enne, een beetje positieve discriminatie is in de djwereld wel handig (zeker als je wat wilt bereiken)
'Positieve discriminatie' vind ik niet bestaan; discriminatie is discriminatie. Ben meer van het principe "moge de beste winnen".
Aan de ene kant vind ik die discriminatie handig, het brengt je sneller ergens naar toe, maar aan de andere kant vind ik inderdaad ook dat er minder op skills gelet word.
En waar draait het om bij een DJ? Skills of looks? Volgens mij zorgt een kut er niet voor dat je beter draait dan de eigenaar van een pik, toch?
Maar ja, een beetje organisator heeft verstand van muziek en techniek en weet dat wel met elkaar te combineren wanneer ze een vrouwelijke dj willen.
De meeste grote organisatoren hebben van zowel muziek als techniek geen verstand; alleen van commercie en daarom zullen ze eerder voor een vrouwelijke DJ kiezen.
(en ja, dan kunnen we verder gaan met de discussie waarom organisaties juist soms alleen maar vrouwelijke dj's willen

)
Omdat het merendeel van het partyvolk uit jonge gasten bestaat en daar weer het merendeel van is meer geïnteresseerd in een lekker wijf dan in goede muziek. Ik zou zeggen: duik dan een club in en scoor daar een paar Breezersletjes in plaats van dat je naar een feest gaat om daar met zijn allen kwijlend richting de DJ stil te staan.
Maar goed: dat is mijn nuchtere persoontje.
Vergeet niet Lucca, dies nog mooier eigenlijk

Vind het weinig bijzonders:
Wat ik ervan zie: weinig uitstraling, niet bepaald spontaan en een beetje te iel wat mij betreft.
Maar goed: ik ben dan ook nogal kieskeurig.