Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 11:57:dan op de grond met een kleedje zo beter
Omdat jij het bent.
Met een seksuele handeling wordt bedoeld het uiting geven aan de behoefte tot seksueel contact of het verwezenlijken ervan. Voorbeelden van seksuele handelingen zijn het strelen van jezelf of van de ander, (tong-)zoenen, masturbatie (zelfbevrediging), orale seks, cunnilingus (beffen) en fellatio (pijpen), anale seks (kontneuken) en vaginale seks (geslachtsgemeenschap of neuken). Aan de handeling gaat een gedachte vooraf die leidt tot een staat van seksuele opwinding (geilheid). Het uiteindelijk doel van de handeling is vaak het orgasme (klaarkomen). Ook het scheren van geslachtsdelen kan een seksuele handeling zijn, of 'slechts' het naar elkaar of naar de ander kijken, of het gluren naar de ander of anderen. 's Werelds bekendste boek over seksuele handelingen is de Kamasutra.
Een overzicht van de houdingen:
Met de gezichten naar elkaar toe:
missionaris, de vrouw spreidt haar benen en de man ligt op de vrouw.
Vanuit missionaris, de benen naar boven en dan langs haar hoofd buigen hiermee stimuleer je de G-spot.
Op de zij liggend. Ook hierbij kunnen de benen van de vrouw verschillende houdingen aannemen.
De vrouw zit of ligt bovenop de man. In deze positie zal de vrouw de heupbewegingen moeten maken en is de man passiever.
Met de gezichten van elkaar af:
De vrouw zit boven op de man op haar knieën, zij maakt een op en neer beweging
"Op zijn hondjes". De vrouw zit op haar knieën en steunt op haar handen, bijvoorbeeld op de rand van het bed. De man staat achter haar. Dit is ook een houding waarin anale gemeenschap mogelijk is.
De vrouw ligt op haar buik en de man ligt op haar rug, met zijn gezicht naar het achterhoofd van de vrouw.
De vrouw ligt op haar zij en de man achter haar, als "lepeltjes".
Met enige fantasie kunnen nog andere varianten worden bedacht; het variëren van de positie waarin de geslachtsgemeenschap wordt beleefd kan de positieve spanning in de relatie bewaren en voorkomen dat de beleving van de seksualiteit verwordt tot een routine. Het eeuwenoude boek Kamasutra wordt beschouwd als het standaardwerk op dit gebied.
Slechts een klein deel van de vrouwen krijgt bij geslachtsgemeenschap zoals hier beschreven een orgasme. De meeste vrouwen hebben extra stimulatie van de geslachtsdelen nodig om tot hun hoogtepunt te komen. Het is voor de man eenvoudiger om deze speciale aandacht vóór de geslachtsgemeenschap aan de vrouw te schenken: op die manier kan hij er zelf ook een groot plezier aan beleven terwijl na het hoogtepunt de seksuele opwinding van de meeste mannen voor enige tijd volledig gedoofd is.
Een overzicht van de houdingen:
Met de gezichten naar elkaar toe:
missionaris, de vrouw spreidt haar benen en de man ligt op de vrouw.
Vanuit missionaris, de benen naar boven en dan langs haar hoofd buigen hiermee stimuleer je de G-spot.
Op de zij liggend. Ook hierbij kunnen de benen van de vrouw verschillende houdingen aannemen.
De vrouw zit of ligt bovenop de man. In deze positie zal de vrouw de heupbewegingen moeten maken en is de man passiever.
Met de gezichten van elkaar af:
De vrouw zit boven op de man op haar knieën, zij maakt een op en neer beweging
"Op zijn hondjes". De vrouw zit op haar knieën en steunt op haar handen, bijvoorbeeld op de rand van het bed. De man staat achter haar. Dit is ook een houding waarin anale gemeenschap mogelijk is.
De vrouw ligt op haar buik en de man ligt op haar rug, met zijn gezicht naar het achterhoofd van de vrouw.
De vrouw ligt op haar zij en de man achter haar, als "lepeltjes".
Met enige fantasie kunnen nog andere varianten worden bedacht; het variëren van de positie waarin de geslachtsgemeenschap wordt beleefd kan de positieve spanning in de relatie bewaren en voorkomen dat de beleving van de seksualiteit verwordt tot een routine. Het eeuwenoude boek Kamasutra wordt beschouwd als het standaardwerk op dit gebied.
Slechts een klein deel van de vrouwen krijgt bij geslachtsgemeenschap zoals hier beschreven een orgasme. De meeste vrouwen hebben extra stimulatie van de geslachtsdelen nodig om tot hun hoogtepunt te komen. Het is voor de man eenvoudiger om deze speciale aandacht vóór de geslachtsgemeenschap aan de vrouw te schenken: op die manier kan hij er zelf ook een groot plezier aan beleven terwijl na het hoogtepunt de seksuele opwinding van de meeste mannen voor enige tijd volledig gedoofd is.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 12:23:Nou nou Toykuh, je weet er nogal wat van.
Ben een wandelende encyclopedie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 11:57:dan op de grond met een kleedje zo beter
langs de snelweg in de berm
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 11:12:wie laat zich verleiden tot buitensex?
daarvoor hoeft ut geen zomer te zijn hoor..
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 12:34:tuurlijk dat was geil en lekker toch
Sow echt wel
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 11:12:Het is weer zover, de zon schijnt, temperatuur stijgt, wie laat zich verleiden tot buitensex?
altijd
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 11:12:Het is weer zover, de zon schijnt, temperatuur stijgt, wie laat zich verleiden tot buitensex?
Dike neuqen in de zon jwt, spange chicks
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 13:35:schaamharen
hmmm daar weet ik niks van hoor was dat dan wel met mij
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 14:38:Uitspraak van Mr.Schatje uit Breda ® ™![]()
op dinsdag 22 april 2008 om 13:35:
schaamharen
hmmm daar weet ik niks van hoor was dat dan wel met mij
hahaahhaa ooops
laatste aanpassing
Uitspraak van HardstyleChick1908 op woensdag 23 april 2008 om 00:19:Kan lekker zijn
ik wil allleen buitensex met me mannentje
nou en bitch!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 11:12:wie laat zich verleiden tot buitensex?
Uitspraak van HardstyleChick1908 op woensdag 23 april 2008 om 00:19:ik wil allleen buitensex met me mannentje
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 01:56:kheb dr bijna spinrag in me boxer zitten...snik
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 13:26:ga je eens wassen dan
kan ik niet, ben gwond weet je nog
kom me helpen met wassen dan?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 april 2008 om 15:40:kom me helpen met wassen dan?
Maar je hebt vandaag Suuz bij je
Zij helpt je wel
Succes
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 april 2008 om 01:56:zucht...wat is dat een tijd geleden, kheb dr bijna spinrag in me boxer zitten...snik!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 april 2008 om 15:40:kan ik niet, ben gwond weet je nog
kom me helpen met wassen dan?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 april 2008 om 19:29:ikke ??? ... nouuuu... laat maar
Maar je hebt vandaag Suuz bij je
Zij helpt je wel
Zal ik jou aankomend weekend eens ff goed onder handen nemen
strand 
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 12:52:Uitspraak van wendyseatibiza op zaterdag 3 mei 2008 om 23:35:
strand
Nou uhm..weet niet met al datzand over tussen!!!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 4 mei 2008 om 12:54:Nou uhm..weet niet met al datzand over tussen!!!!!!!!!
laken meenemen