Partyflock
 
Forumonderwerp · 1007376
Hier weer een track van mijn kant, veel aan gedaan, voor de eerste mello kan het nog wat anders,

verder vind ik het totnutoe wel een goed geslaagde track.

FL 5
Mainstream Hardcore

http://www.speedyshare.com/652813630.html

Zeg t maar!
Ja zeer degelijke track, alleen die melo idd :P
Uitspraak van The Insaniac op zaterdag 26 april 2008 om 18:30:
Ja zeer degelijke track, alleen die melo idd

mnn, oke moet m dus ff verandere
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 16:28:
Tune is niet bepaald geweldig, ik ga je verder niet afkraken ofzo maar je hebt gewoon een hoop te leren.

Zegt de betweter :x Het kan toch ook gewoon een smaakkwestie zijn? :vaag: Ik vind de tune persoonlijk ook niet helemaal 100% mijn style, maar verder zit deze track technisch gezien echt wel goed in elkaar!! Dus heeft niet echt veel met 'veel te leren' te maken vind ik ;) Mijn mening over dit werkje valt kort samen te vatten als 'redelijk netjes' :)
laatste aanpassing
Uitspraak van Defrag op zaterdag 26 april 2008 om 18:33:
mnn, oke moet m dus ff verandere

Kan, moet niet :)
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Nuncabeatz op zaterdag 26 april 2008 om 19:24:
Ik vind de tune persoonlijk ook niet helemaal 100% mijn style, maar verder zit deze track technisch gezien echt wel goed in elkaar!

Both songwriting en mixing zit het nou niet bepaald geweldig in elkaar.. maar welke hardcore track wel? achja daar heb je dan ook weer gelijk in!

Echt ga spelen ofzo met je betweter.. da gullie gene verstand het hier op 't partyflock producer forum.. vind t eik best gezellig zo met al die popijopie mensen die stoer doen! :D

Ga zo door mensen, jullie komen er wel.. gewoon in de kring blijven hangen van slechte producers.. dan kom je er wel! top! :)

Ik peer m der weer uit.. als ik n keer me profiel mot bekieke ofzo dan ga ik wel ffe weer op t forum lezen welke kerel nou weer dom gereageerd heeft
Lul niet zo ontiegelijk veel stront man :z
 
Uitspraak van Nuncabeatz op zondag 27 april 2008 om 03:57:
Lul niet zo ontiegelijk veel stront man :z

Voor jou stront, voor echte muzikanten/producers een fijt.

Verder ga ik er niet meer op in, ik vind het wel goed zo. Je bent een stuk ouder als dat ik ben en je zou wel beter moeten weten.
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 april 2008 om 10:42:
Voor jou stront, voor echte muzikanten/producers een fijt.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 20:44:
Ik zeg niet dat ik DE producer van de wereld ben, maar door met mij te vergelijken kon ik even makkelijk wat dingen opnoemen die ik opmerk.

Gooi maar eens wat neer dan op t forum hier, als t werkelijk allemaal zo tip top in orde klinkt als je zelf aangeeft, dan heb je recht van spreken vind ik ;) En trouwens...
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 april 2008 om 10:42:
Je bent een stuk ouder als dat ik ben en je zou wel beter moeten weten.

Wie zegt dat ik ouder ben dan U? :/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Nuncabeatz op zondag 27 april 2008 om 11:28:
Gooi maar eens wat neer dan op t forum hier, als t werkelijk allemaal zo tip top in orde klinkt als je zelf aangeeft, dan heb je recht van spreken vind ik ;) En trouwens...

Binnenkort ben ffe met wat dingen bezig maar komt goed!

Uitspraak van Nuncabeatz op zondag 27 april 2008 om 11:28:
Wie zegt dat ik ouder ben dan U? :/

Ik dacht het te zien aan je forum foto? :P

Maarja laten we maar even over die shit ophouden en deze kerel zn topic laten behouden!
yooo mensen kalm an, jullie hoeven niet om een reply te vechten hoor, :)

antraxx, keb je p.b. gelezen.

hou hier aub mee op hehe:P

xD
nogmaals erg vet! hele vette synth ook imo!
thanks man! vind je m zo vet dat je het nog een keer wil zeggen:P??
nee ik luisterde m nog een x :P meestal gooi ik iets direct weg :P en moest t nog een x zeggen 8)
 
Artiest Natrion
Wanneer ga je eigenlijk es op zoek naar een platenlabel? O:)
laatste aanpassing
tja waneer komen ze nou is bij mij:P(A)
:$
 
Artiest {SHOWLIST artist 3317, 79053}
O:)
laatste aanpassing
 
:lol: