Partyflock
 
Forumonderwerp · 1007346
601x bekeken
Waarschuw beheerder
Poll is verwijderd!
Ben je een dun/slank meisje ? Die daar niks voor hoeft te doen ? die gewoon kan eten wat die maar wil maar dikker worden ? HELLNO !! Heb je soms ook het gevoel dat je niet word geaccepteerd door mensen om me je heen doordat ze denken dat jij jezelf uithongerd of dat je aan allemaal achterlijke dieeten mee doet .. terwijl je eigenlijk zonw goddelijk lichaam heb ge-erft van je lieve moeder of family of gewoon nou eenmaal zo bent .. vertel me hoe ervaren jullie dit ..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
botneuqeng
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PUAKENIKENI op zondag 20 april 2008 om 15:25:
Je hebt gestemd, jouw keuze was:"wat een raareng poll :S"


laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aaltje:bier: op zondag 20 april 2008 om 15:29:
Je hebt gestemd, jouw keuze was:"wat een raareng poll :S"


 
Waarschuw beheerder
Hoe voel je je?!
Waarschuw beheerder
Aangemeld op: 20 april 2008 14:47
Waarschuw beheerder
dat er kindjes zijn , die dit niet serieus nemen, hahaah losertjessss
 
Waarschuw beheerder
donateur
K snap de poll niet en kan dus niet kiezen :$

En jaaa, k kan eten wat ik wil B)
Het er zelf geen moeite mee, vind t alleen naar dat als k ergens gezellig wat wil gaan eten, m'n vriendinnen wel op hun lijn moeten letten en dus slechts wat drinken :S
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PUAKENIKENI op zondag 20 april 2008 om 15:38:
dat er kindjes zijn , die dit niet serieus nemen, hahaah losertjessss


goeie grap :vaag:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PUAKENIKENI op zondag 20 april 2008 om 15:38:
dat er kindjes zijn , die dit niet serieus nemen, hahaah losertjessss


ik word er eerder ziek van de mensen die zich zoi;n complex aanpraten dat ze te skinny zijn. :rot:.. wees blij met het lijf wat je hebt en als je er iets niets aan orde vind doe er wat aan, en post niet van die zielige ik heb medelijden met mezelf polls. Dat is veel zieliger dan deze topic hier te openen, :loser:

Een goede raad delete jezelf.
Uitspraak van Denzity op zondag 20 april 2008 om 15:44:
https://partyflock.nl/user/delete.html (Y)


\

Je word hier toch niet serieus genomen, aleen in de maling :lol: of in je kont :rot: :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 april 2008 om 15:51:
of in je kont


Deed het pijn dan ?
Waarschuw beheerder
2 erwten op een plank
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van No-nonsens op zondag 20 april 2008 om 16:37:
2 erwten op een plank


Waar sommigen helemaal niks aan kunnen doen:no:. Soms is dat ook gewoon de bouw van iemand;).
Waarschuw beheerder
donateur
tot dat ze 40 worden en moddervet worden (Y)
 
Waarschuw beheerder
heb toch liever wat vlees in de kuip, ben niet zo van botjes neuken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 april 2008 om 18:58:
heb toch liever wat vlees in de kuip, ben niet zo van botjes neuken


Ja, inderdaad of je moet Conny heeten!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ashh*(L) op woensdag 23 april 2008 om 13:30:
je moet Conny heeten!


Vanessa ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mary Cherry :[ op zondag 20 april 2008 om 15:28:
gratenpaqhuis


ben je zelf ook,jij moet nodig wat zeggen!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PUAKENIKENI op zondag 20 april 2008 om 15:38:
dat er kindjes zijn , die dit niet serieus nemen, hahaah losertjessss


neem je wel serieus,ben alleen een dikkertje geen dunnetje,maar kan heel goed begrijpen dat het voor dunne mensen net zo frusty kan zijn als voor dikke!!!!!!!
Waarschuw beheerder
ja ik ben er ook zo 1 en vind het zwaar irritant dat veel mensen in mn omgeving denken dat ik te weinig eet etc terwijl het gewoon mn bouw is. het zit een beetje in de familie.
anyway ik doe ook modellenwerk en daarin is zo'n bouw wel ERG handig.