8956x bekeken
"Het is bijna negen uur, de IKEA gaat sluiten. Herhaling: het is bijna negen uur, de IKEA gaat sluiten. Wilt u zich alstublieft naar de uitgang begeven. Dank u!"
Shit, ik krijg mijn gulp niet dicht! Zeg liefje, kleed je aan. Ze gaan sluiten. Of wil je hier weer overnachten? Je hebt je ouders gebeld?
Shit, ik krijg mijn gulp niet dicht! Zeg liefje, kleed je aan. Ze gaan sluiten. Of wil je hier weer overnachten? Je hebt je ouders gebeld?
"Het is bijna negen uur, de IKEA gaat sluiten. Herhaling: het is bijna negen uur, de IKEA gaat sluiten. Wilt u zich alstublieft naar de uitgang begeven. Dank u!"
bij ikea hebben ze ook ballenbak
Whahahaha extra ballen tussen je spleetje
Whihihihi geil ding
we moeten ze neukenG in de ballenGbak manG
Ja manG, zo whoppa
Oehh zo geil! Vooral die in de Mac
Jatoch
weer voorbij
Zekers
we huilen zo ongeveer in elk topic
Je lijkt wel een dame in de dop.
Zeg ik ben geen nancy hoor!!!!!
en toch vraag ik me af waarom ze me daarvoor wilden opgeven
hahaha
T gaat wel goed he meej onswe huilen zo ongeveer in elk topic
![]()
![]()
![]()
Uitspraak van D-Fanz op dinsdag 20 mei 2008 om 16:21:
om heel precies te zijn..
Dames en Heren, het is nu enkele minuten voor negen, Ikea sluit vandaag om 9 uur. Zou u zich naar de uitgang willen begeven? Wij wensen u nog een prettige avond en graag tot ziens.
Pff volgens mij moet ik ietssss minder gaan werken...