Uitspraak van PRINSES DENN* spankt eerst nog even, en zet daarna de handtekeningop woensdag 9 april 2008 om 10:53:
Oeeeeeee Meesteres Denn
Maakt wel een lekker geluid he, dan spanken op blote billen
Uitspraak van PRINSES DENNNou vooruit, ik wil m dan wel op mn borstje he.op woensdag 9 april 2008 om 09:24:
Dat moet geen enkel probleem zijn... Moeten ze alleen wel groot genoeg zijn
Uitspraak van PRINSES DENNkan die dan ook als tattoo?op woensdag 9 april 2008 om 09:24:
Ik ben niet zo best met tattoos zetten maar ik wil de gok wel wagen... Als hij mislukt is die mislukte vorm gewoon mn nieuwe handtekening!
Uitspraak van PRINSES DENNOmdat Jensen mij had gevraagd.op woensdag 9 april 2008 om 09:28:
Nee, zat gewoon in het publiek joh
Shirtje al binnen? Fuck me I'm famous?
Uitspraak van PRINSES DENNWie wil mijn handtekening?op woensdag 9 april 2008 om 08:38:
zet je handtekening maar op een naakt foto van je
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 10:57:liever gewoon gelijk balleng. jwz.
ja, ook goed.
Uitspraak vanOeeeeeee Meesteres DennAudiowaste
op woensdag 9 april 2008 om 11:10:
Moeten ze alleen wel groot genoeg zijn
hmm, dan hebben we een probleem.
Fuck me I'm famous?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 12:32:zet je handtekening maar op een naakt foto van je
Die ga ik straks dan ff voor je maken oke?
heb het gister (per ongeluk!) ff gekeken
nee ik verzaamel enkelt en alleen van bollywoodakteurs
nouuuuuuu kommie hier doen dan?
Uitspraak van PRINSES DENNDie ga ik straks dan ff voor je maken oke?op woensdag 9 april 2008 om 15:42:
belofte maakt schuld
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 15:44:belofte maakt schuld
Geen punt
Uitspraak van PRINSES DENNhmm, dan hebben we een probleem.op woensdag 9 april 2008 om 15:42:
Ik kán ook heel klein schrijven
Uitspraak van PRINSES DENNzo'n foto is zo gemaakt tochop woensdag 9 april 2008 om 15:48:
ik wacht nog steeds vol spanning
Uitspraak van PRINSES DENNhet wachten wordt beloond jwtop woensdag 9 april 2008 om 15:52:
ik weet niks
*wacht nog steeds braaf*
Uitspraak van PRINSES DENNaaaaah, dan komt toch nog alles goed.op woensdag 9 april 2008 om 15:52:
Alles komt uiteindelijk op zn pootjes terecht
Hoef ik in dat andere topic alleen nog te raden waar je woont. Ik neem de stift wel mee
Uitspraak van PRINSES DENNJe bent er bijna.op woensdag 9 april 2008 om 16:01:
Wat krijg ik als ik het goed raad?
Uitspraak vanWat krijg ik als ik het goed raad?Audiowaste
op woensdag 9 april 2008 om 16:02:
een overheerlijke knuffel
Ja daaag ik de hele Atlas afspeuren en jij met de eer strijken? Zo zijn we niet getrouwd he 
Hehe idd
Uitspraak van PRINSES DENNJe bent er bijna.op woensdag 9 april 2008 om 16:01:
Hehe idd
Uitspraak van PRINSES DENNheel goed, je wordt eerst op de proef gesteld.op woensdag 9 april 2008 om 16:01:
zit ik hier alweer met een gamma kluspas in mn handen, mot ik nog langer wachten
Uitspraak van PRINSES DENNeen overheerlijke knuffelop woensdag 9 april 2008 om 16:05:
Mag ik het zeggen please please please?
Uitspraak vanMag ik het zeggen please please please?Audiowaste
op woensdag 9 april 2008 om 17:59:
neeeeeeeeeeee!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 9 april 2008 om 18:08:beter gelijk mn gezicht tussen je tieten doen
Hoeveel geld brengt ie over 10 jaar op? Want als dat veel is dan wil ik m wel 
Uitspraak van Rivkameteenv op woensdag 9 april 2008 om 22:53:Hoeveel geld brengt ie over 10 jaar op
Hij brengt nu al onwijs veel op, dus over 10 jaar nog meer!
Uitspraak van Rivkameteenv op woensdag 9 april 2008 om 22:53:Want als dat veel is dan wil ik m wel
waar wil je m?
Ik wil m graag getatoerd onder mijn voet 
Zodat als ik dood ben, ik toch nog rijk ben
Zodat als ik dood ben, ik toch nog rijk ben
Uitspraak van PRINSES DENNjij bent een mattie van Triop woensdag 9 april 2008 om 22:50:
Klopt Denn, en jij van Channa(f)! Is dat een ja?!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 april 2008 om 09:23:Klopt Denn, en jij van Channa! Is dat een ja?!
ja dat klopt ook
Uitspraak van Rivkameteenv op woensdag 9 april 2008 om 22:57:Zodat als ik dood ben, ik toch nog rijk ben
Uitspraak van PRINSES DENNalleen heb je er dan niet veel meer aanop donderdag 10 april 2008 om 13:18:
Mijn na bestaanden wel