Partyflock

Forumonderwerp · 1004839
Waarschuw beheerder
TEHERAN - Iran heeft zondag een oproep gedaan aan alle moslimstaten om Nederlandse producten te boycotten vanwege de anti-Koranfilm Fitna van Geert Wilders. Dat hebben Iraanse media bericht.

Volgens parlementsvoorzitter Gholamali Haddadadel kunnen moslims het best producten vermijden die worden gemaakt in landen 'die het toestaan de islam te beledigen'.

Europese landen trekken volgens hem wel weer bij zodra ze zien dat hun economie gevaar loopt.

:s

Bron:http://www.nu.nl/news.jsp?n=1513306&c=23&rss
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
stelletje losers daar, en dan demonstreren tegen fitna met de tekst: ik ben bereid mijn leven te geven voor de profeet.

Bevestigen ze meteen waar wilders voor waarschuwt ;)

Waarschuw beheerder
Demonstreren tegen een film dat 95% bestaat uit woorden van anderen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik lig er niet wakker van..

Waarschuw beheerder
Shit hey. Waar moeten die xtc pillen nu heen!
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
nee man, ik zit hier met een lading verrijkt plutonium. Afspraken gemaakt, 5 mil de staaf en tien Kamelen.
Wilders Bedankt !
Waarschuw beheerder
Europese landen trekken volgens hem wel weer bij zodra ze zien dat hun economie gevaar loopt.

Kijken wie het 't langst volhoudt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :cheer: patrieske :cheer: op zondag 6 april 2008 om 17:19:
Volgens parlementsvoorzitter Gholamali Haddadadel kunnen moslims het best producten vermijden die worden gemaakt in landen 'die het toestaan de islam te beledigen'.

Europese landen trekken volgens hem wel weer bij zodra ze zien dat hun economie gevaar loopt

kleuter-redenatie.
Ach laat ze ook maar. Voorlopig kunnen de daar zelf geen hol aan degelijke producten maken (Y) Ze zullen dus wel moeten kopen van het westen of het verre oosten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 9 april 2008 om 11:35:
Voorlopig kunnen de daar zelf geen hol aan degelijke producten maken Ze zullen dus wel moeten kopen van het westen of het verre oosten

gelukkig hebben ze daar genoeg van wat wij nodig hebben...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op woensdag 9 april 2008 om 11:54:
gelukkig hebben ze daar genoeg van wat wij nodig hebben...

Pfff voor Iran 20 andere landen met meer olie en bereidwilligheid om deze aan ons te verkopen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 9 april 2008 om 12:22:
Pfff voor Iran 20 andere landen met meer olie en bereidwilligheid om deze aan ons te verkopen

ze willen m in euro gaan verhandelen....das toch een stap? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 9 april 2008 om 12:22:
Pfff voor Iran 20 andere landen met meer olie en bereidwilligheid om deze aan ons te verkopen

Net als Rusland en Venizuela :lol: