hm vreemd...ik snap dat nooit zo dat mensen moeten gaan kotsen van pillen. Hoe komt dat dan? Het lijkt mij, dat als je gewoon een goede bodem gelegd hebt (gewoon gezonde avondmaaltijd)
Mee eens, als ik goed heb gegeten word ik er minder snel misselijk van
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2008 om 14:07:Gewoon iets minder nemen volgende keer dan heb je er geen last meer van.
ik had een halfje voor de eerste keer, na een kwartier al boven de wc gehangen, alles kwam er uit, wel goed gegeten, gedronken juiste personen.Ik kots er gewoon van
vond mijn linkerhand wel prachtig als of ie niet van mij was
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 april 2008 om 18:56:Uitspraak van ellepel op zaterdag 5 april 2008 om 08:32:
lager doseren en langer wachten voor je weer een nieuwe pil neemt
Uitspraak van ellepel op zaterdag 5 april 2008 om 08:32:
beetje opletten wat je drinkt
nou toch helpt dit bij mij niet moest sowiezo altijd wel kotsen
maar ja mdma kristallen zijn veel beter
Yep gewoon kristallen
Kan niet wachten op vanavond!! InQontrol
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 april 2008 om 14:07:Mijn vrouw heeft het ook wel eens gehad. Gewoon iets minder nemen volgende keer dan heb je er geen last meer van.
Door die cola denk ik altijd dat ik moet kotsen maar dan moet ik gewoon een onschuldig boertje laten
Ik had het ook echt elk feest als ik een pilletje op had! Echt niet relax.hoe goed ik ook at of dronk het kwam der altijd uit,ook al nam ik maar een halfje!
Ik heb er nu geen last meer van,maar moet ook wel zeggen dat ik bijna nooit meer een pil neem,
Van kristal hoef ik echt nooit over te geven! Kan je ook doseren en het is een stuk fijner
Ik heb er nu geen last meer van,maar moet ook wel zeggen dat ik bijna nooit meer een pil neem,
Van kristal hoef ik echt nooit over te geven! Kan je ook doseren en het is een stuk fijner
Ik moet altijd overgeven als ik bijneem.
Eerst ging ik sowieso over mijn nek, bij ieder halfje al.
Vervelende is dat ik t niet op voel komen, het vliegt er ineens uit.
Ik slik niks meer in clubs en zorg op feesten dat ik bij tintelende vingers even een beetje afstand neem van de rest van de feestgangers.
Het is lastig en niet echt charmant.
Leipe is dat je grenzen een beetje vervagen.
Vroeger dacht ik als ik een kotser zag: "Jezus wat triest, als je kotst, stop dan met die troep."
Nu kots ik en denk ik: "Hoppa! Lekkerrrrrr, gaan we weer!"
Vreemd spul.....
Maar wel lekker...
Eerst ging ik sowieso over mijn nek, bij ieder halfje al.
Vervelende is dat ik t niet op voel komen, het vliegt er ineens uit.
Ik slik niks meer in clubs en zorg op feesten dat ik bij tintelende vingers even een beetje afstand neem van de rest van de feestgangers.
Het is lastig en niet echt charmant.
Leipe is dat je grenzen een beetje vervagen.
Vroeger dacht ik als ik een kotser zag: "Jezus wat triest, als je kotst, stop dan met die troep."
Nu kots ik en denk ik: "Hoppa! Lekkerrrrrr, gaan we weer!"
Vreemd spul.....
Maar wel lekker...
ik pak een domperidon een half uurtje na de eerste keer pakken en meestal nog 1 later op de avond als ik een leeg gevoel krijg. Ik eet gewoon genoeg tussendoor (fruit, cup-a-soup) en een actimel wil ook nog wel eens helpen als je misselijk bent!!!
domperidon is net zo groot als een pil hoor!!!!!!!!!!
Ik heb het ook altijd ongeveer 30 min na inname voel ik me echt misselijk worden, daarna boeren, en daarna vol gaan en heb ik er geen last meer van. Ook ben ik mijn gedurende hele trip mezelf aan het checken of ik er wel goed voor sta: (drinken, eten, gaat het wel goed met me?) hebben hier meer mensen last van? mischien vind ik het daarom wel niet zo relaxed meer om te slikken, hoe kom ik er vanaf??
ik begin meestal met 1/2 anders kan ik niet meer lopen gedurende een half uur
(MOH)
ik begin meestal met 1/2 anders kan ik niet meer lopen gedurende een half uur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2008 om 16:09:hele trip mezelf aan het checken of ik er wel goed voor sta
Als ik daar te vaak mee bezig ben met hoe ik me voel en of ik al uberhaupt iets voel blijft het bij mij altijd uit of is het minder intens.. hebben jullie dat ook? Lijkt allemaal een beetje tussen de oren te zitten nl. ?
Zijn er nog mensen die dat hebben meegemaakt?
Op project hardcore moest ik ook kotsen.
Het begon al op te komen en moest snel naar de wc
De hele weg kwam het er al uit en slikte het weer door
Smaakte toch naar water. Eenmaal bij de wc echt 10 keer kotsen
Maar soms komt er ook niks uit dat is wel kut.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 10:52:wie neem er dan ook 4 lompe trien
kan toch best of ligt t nou an mij
Uitspraak van actief op dinsdag 13 mei 2008 om 16:17:kan toch best of ligt t nou an mij
jij kotst ook
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 16:31:jij kotst ook
jah dat weet k
maar t gaat mij erom dat je toch nie helemaal lijp moet zijn om dr 4 te slikke?
Uitspraak van actief op dinsdag 13 mei 2008 om 16:17:kan toch best of ligt t nou an mij
leg niet aan jou
ik had het eerst ook, dat was precies de reden dat ik geen pillen meer slik
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 mei 2008 om 10:52:wie neem er dan ook 4 lompe trien
Dat maakt egt niet uit
en ik heb er nog nooit van gekotst
Uitspraak van actief op maandag 19 mei 2008 om 17:27:laatst 3 ging wel lekker, zowieso kotste maar dat moet k altijd maar dan is t ook alleen water
miss moet j erover nadenken om er dan wat minder te pakken
kan helpen,
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 april 2008 om 21:04:(5 blauwe mitshus in 2 uur)
het zijn geen smarties hoor
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 mei 2008 om 16:13:miss moet j erover nadenken om er dan wat minder te pakken
kots zowieso , of k dr nou 1 of 3 neem
dus tja boeie maakt me nie zoveel uit
Uitspraak van [SF] SperSIZEboonnog nooit gekotst van xtcop dinsdag 20 mei 2008 om 16:19:
of ik er nou 1 of 4 nam

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)